Origen del nick

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Chester
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 19 set. 2002, 15:01

Ara de veritat.

EntradaAutor: Chester » 18 gen. 2003, 18:07

Ara va en serio, amb baig possar Chester, perque es curt, sencill, facil de recordar, atractiu, rapit, amb personalitat, les dues "e" donen frescor a l'assumto, aires de llibertat, la "er" final don contundencia, intimida pero a la vegada don seguretat (i mes al company que sempre la necessita) i aixo agrada perque es novetat, es atractiu, es humil i sincer, sap plorar i estimar com un nen, es ENSUPER-CHESTER.

ahhhh, ja no fumo eh!!! i que consti que no donc publicitat a cap marca de tabac a mes hos donnare el nom de la marca de pastilles que van de nassos per deixar de fumar. Zintabac es diu i es ma de Sant. (Algu els podria agafar com nick= Zintabac o Ma_de_Sant)

Adeu.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 19 gen. 2003, 12:21

perque sol?, doncs de fet es com hem sentia quan era petit, tot donaba voltes al meu voltant, i ara que soc gran, per la meva feina no el veig mai. Així que vaig decidir-me per aquest nick tot i aclarar que no soc cap dona. No sé quina mania té la gent de confondrem amb una dona, quan el sol es un astre, si hem digues "lluna", encara ho entendría, o si hem digues "sola", en el fons crec que la gent vol veure allo que busca, ja m'enteneu......

jordi_de_la_nou
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 21 set. 2002, 21:59

EL MEU NICK.........:p

EntradaAutor: jordi_de_la_nou » 19 gen. 2003, 16:52

Bé La Nou del Berguedà, per favor no hi tinc rès en contra, però no és la Nou de Gaià, que està molt més avall ( geogràficament parlant ), perdó més al sud.

Jordi és el meu nom real, que no Reial, i la Nou doncs. . . . ja està clar no?

:P :P :P :P :P :P :P :P

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 30 gen. 2003, 23:51

Coi, mira que us komplikeu la vida per un nik.
Jo hem vaig possar papitu per raons prácticas..... Volía posar el meu nom de veritat...peró Julius_Ernest_Jhosua_Albert_Froilan_Detodoslossantos, no hi cap i a més no et saluda ni Deu.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 03 feb. 2003, 09:07

Hola butinaires: Abans de res aclarir que el que vaig a dir és pura conya i sense anim d'ofendre a ningú pero.... suposo que heu vist ultimament a algu que entra amb el nick "puteta". Doncs bé encara que no hagi intervingut en aquesta secció... quin creieu que pot ser el origen del seu nick??? Es que m'ho estava preguntant (potser no hauría de fer-ne res pero es que ho trobo curiós).

PD. Darrerament tb s'ha vist un filldeputa i una rasurada... mare de Deuuuuuu.

xarly_cross
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 20 gen. 2003, 04:56

EntradaAutor: xarly_cross » 09 feb. 2003, 07:27

El meu es una inglesacio (o com coñ es digue), jeje, mes o menys, xarly = carlos, eixi me deien de petit el vei, i el profeso de historia, sols me faltae el apellit, cross = cruz, ohhhh eureka, xarly_cross = carlos_cruz, ja veus no es tan dificil ;).

A lo de puteta.. es deuen referir al 10, no a les dones de la vida alegre o no?.. :twisted:

Anònim-Rabanal

EntradaAutor: Anònim-Rabanal » 14 feb. 2003, 12:40

El meu nick no té secret
us l'explico en un verset,
sé que rima amb carcamal
animal i orinal,
però no és pas escatològic
sinó que al.ludeix a quelcom magic,
va ser a l'estiu passat
quan en forma i musculat
amb la bici i les alforjes
vaig fer el camí francès
de l'Apostòl Santiago
amb de l'ànima un amic,
després de molt pedalejar
arribarem a un poblet
tot de pedra tot ben net
de la serra lleonesa,
fines aus i porró llarg
cigaló i altres efluvis
quasi en cauen els anells
amb la festa d'ulls tant bells,
si ets llest si tens enginy
si el teu cap fila molt prim
convindràs que ja t'he dit
d'on tret aquest meu nick

2kubitus
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 31 oct. 2002, 01:05

EntradaAutor: 2kubitus » 24 abr. 2003, 00:52

2kubitus :twisted: :Hola:jo sempre,-o quasi-, he estat " el company", (d'aquí ve el meu emilio), però per entrar en aquest web i per diferenciar-me un xic dels altres llocs, vaig optar per "2kubitus, després de passar-me força hores admirant la tècnica que tenen alguns barmans de servir-me el Ballantine's amb "dos kubitus" i una coca-cola al costat. No us penseu,... va ser una elecció molt pensada,- i beguda-, que, per cert, ja ultrapassa les fronteres del ciberespai. El motiu dels 2 kubitus és que com estic un xic refredat,... sempre demano només 2 kubitus, per allò del mal de coll,... res més.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants