INSULTS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

INSULTS

EntradaAutor: DeepButi » 26 jul. 2008, 22:45

Veus?, em passa per xerrar massa ... ja no puc dir que les he acabat totes :?.

Aviu jugava contra un tal Mister que sense més ni més s'ha posat a insultar. Us ho estalvio, però ja us ho podeu imaginar, que si zorra, que si hijodeputa ,...

He seleccionat el xat i l'he reportat. Ja sé que aquesta opció encara no funciona bé del tot i per tant no sé si l'ha rebut algún administrador.
També tinc clar que és utòpic esperar que hi hagi un administrador un dissabte a la tarda. Ni tan sols quan el ButiNET sigui de pagament, perquè amb les quotes anunciades no es paga ni un sou de misèria de 40h ... per tant difícilment es podrà pretendre que hi hagi algú un dissabte.

Bé, suposem però que algú ha llegit el meu text reportat. I ara què?

Vull dir que jo esperaria (però jo sóc un radical, ja ho sap tothom), que a aquest Mister en qüestió se'l fes fora instantàniament del xat i el seu nick quedés com a mínim bloquejat una estona. O que el dilluns quan algú ho vegi se li bloquegi el nick.

Alguna idea de què se suposa que passarà? Perquè si no passa alguna cosa el resultat net és el de l'abandonament d'un innocent.

_________________

Seguim ... hem decidit plegar però el company del tal Mister se m'ha avançat per un segon i per tant a ell li ha contat l'abandonament.
He creat de nou i quan he convidat el fals abandonador aquest m'ha dit que no podia entrar perquè tenia un missatge que li deia que havia abandonat.

Segona qüestió ... hi ha per tant algún temporitzador que impedeix entrar/crear/el què sigui a qui ha abandonat una partida?
Podrieu explicar-ho?

Apa, tingueu manilles.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 27 jul. 2008, 00:27

Sí, hi ha un temporitzador que impedeix que qui abandona pugui torna a jugar en un termini de temps, encara que actualment aquet temps es molt curt (menys d'un minut) però com es configurable, potser que el variin.

Respecte als insults, esperem que en breu existeixi la possibilitat de ignorar els comentaris d'un jugador. El primer insult ja l'haurà dit, i lo millor es reportar-ho al administrador (com ja has fet), però quant es produeixi aquesta situació, si pots marcar el ignorar els comentaris d'aquell nick .... serà curiós veura la seva reacció ... quant vegi que sols parla amb el mirall.

També podem proposar als responsables del sistema que els abandonaments produits després de rebre uns insults degudament notificats als administradors, siguin "anulats".

Realment es trist comprovar com hi ha gent (em nego a qualificar-los com persones) que demostrant la seva covardía, i no tenin cap argument valid, sols saben utilitzar el insult, amagats darrera un nick i "amparats" en l'anonimat que dona Internet, be, al menys en el nou ButiNet, aquests anòmals comportaments fets dins de les partides també es poden posar en coneixement dels administradors que podràn prendre les mesures adients.

I recordem, no insulta qui vol sinò qui pot, i aquests ... sols poden ... dir paraules, aquelles que demostren el que ells son.

airea
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 15 ago. 2007, 15:04

EntradaAutor: airea » 27 jul. 2008, 11:20

El MIster ha tornat a fer de les seves, insult rera insult. He copiat tres vegades els seus insults i els he enviat a l'administrador.
Jo senzillament he dit plego. Ell m'ha kikejat i ara em consta una partida abandonada.
És diumenge al matí. Tampoc hi ha administrador avui.
Bon diumenge!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 jul. 2008, 17:20

airea ha escrit:És diumenge al matí. Tampoc hi ha administrador avui.
Bon diumenge!


Per un dia que no hi soc ....... tampoc es per ficar-se així.

S'esta treballant per lluitar contra els mal educats, una mica de paciència.

Adéu !

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 28 jul. 2008, 17:55

Els insults son l'únic argument que tenen els ignorants.

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 28 jul. 2008, 23:05

"... Y al séptimo, descansó"

De moment, encara "disfrutem" :roll: de la setmana de 40 hores -quan arribe la de 65 :( , si arriba, ja en parlarem- i en Carles no ha de ser una excepció!! :wink:
(Estatut dels Treballadors, Llei de Prevenció de Riscs Laborals ...) :twisted:

primavera :D

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 29 jul. 2008, 11:26

Reitero la meva opinió de sempre: Tolerància CERO al que insulten, no tè cap excusa un insultador
adeu

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

L'INSULT

EntradaAutor: corpetit » 29 jul. 2008, 16:06

Bóra-narda.

No, batet, estàs equivocat. Segons el filòsof del meu poble, aquell que ja he esmentat algun cop per aquí, no vas desencaminat però no és ben bé així.
L’insult no és l’últim argument de l’ignorant, és el penúltim. Segons ell, l’últim de tots és l’ús de la violència (ja no em vaig atrevir a preguntar-li a quin tipus de violència es referia, perquè potser encara ara estaria aprenent de les seves valuoses i alliçonadores paraules però crec que es referia a la violència física com a últim dels últims dels arguments).
Encara que potser llavors ja no estaríem parlant simplement d’un ignorant però vaja, millor que ho deixem així.
Ah batet, aquest senyor no emprava el terme argument, almenys quan me’n feu partícip, sinó que utilitzava la paraula: recurs. Fa o no fa, el sentit ve a ser el mateix.

Em sembla, només em sembla que, ara sí, he estat breu i concís. Adéu.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 29 jul. 2008, 17:25

Estem parlant de un entorn on es impossible arribar a
la violència física. :D :D :D

jamicalo
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 05 maig 2006, 18:04

EntradaAutor: jamicalo » 30 jul. 2008, 16:53

batet ha escrit:Estem parlant de un entorn on es impossible arribar a
la violència física. :D :D :D


tot arribará amic, tot arribará...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants