Sobre les invitacions, coses públiques i collonades varies

Missatges de campionats ja pasats.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

Sobre les invitacions, coses públiques i collonades varies

EntradaAutor: fritz » 23 oct. 2008, 18:05

QQ ha escrit:En les properes setmanes, l’organització de campionats s’obrirà a mes gent, amb l’única condició d’uns mínims coordinació d’horaris i de dies. Per tant serà perfectament viable la creació d’una lligueta pública i oberta a tothom. Et recomano seguir amb la teva idea i per a millorar-la pots demanar als que fan lliguetes “privades i per invitació” que et passin els reglaments que van fer i et suggereixen les millors solucions per a fer-les.

Jo no les ser i ja vaig tenir les meves discussions per aquest tema en temps pasats que no vull tornar a repetir.

Butinet sempre estarà obert a qualsevol iniciativa, sempre que sigui públic i obert a tothom............
lo altre...................... son coses que es poden fer a Butinet..............



No sé pas que entens tú per públic, peró si una cosa té el ButiNet hores d'ara és que és privat i de pagament. O sigui que no venguis sopars de duro. No hi hauran lligues obertes a tothom si no lligues obertes a usuaris que previament hagin passat per caixa.

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 23 oct. 2008, 18:39

a internet res es de franc ni res es public.... tots son usuaris amb els drets que ens donan.....algu es queixa a telefonica per el preu de la conexio???

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 oct. 2008, 19:11

Fritz, això ja s'ha discutit molts cops.

El ButiNET mai ha estat públic.
El ButiNET sempre ha estat privat, ho era abans, i ho es ara.
públic:
1 adj Relatiu o pertanyent a la societat, a la comunitat (per oposició a privat). El bé públic. L'ordre públic. El sector públic.



Ara, el ButiNET segueix sent privat (no ha canviat res), i segueix podent entrar tothom !!. Simplement hi han algunes limitacions si no pagues.

Sobre si les lligues hi podran entrar convidats o no, doncs no en tinc ni idea, per que no hi ha res pensat i encara menys res fet.


I si pel que sigui (repeteixo, NO hi ha res fet ni decidit) els convidats no hi poguessin entrar, seguiran sent obertes a tothom que volgués !!! Els convidats tenen l'opció de subscriure-hi i jugar-hi. Ja que en cap cas, faria falta invitació per entrar-hi.

Adéu !

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 23 oct. 2008, 21:46

Carles,
On has llegit que jo digués que abans el ButiNET era públic?
No estic pas discutint si el ButiNET és o era públic. Ni ho discutia quan era gratuït ni ho discutiré ara que és de pagament.

Peró hi ha un fet empíric. Actualment si vols jugar un campionat has de pagar. I em sembla de puta mare, per això he pagat quota. El que no cal és que ningú em vengui motos a aquestes altures.

manel,
Clar que em queixo del preu de la conexió, tu no? I què té que veure una cosa amb l'altre?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 oct. 2008, 22:05

fritz ha escrit:On has llegit que jo digués que abans el ButiNET era públic?
No estic pas discutint si el ButiNET és o era públic. Ni ho discutia quan era gratuït ni ho discutiré ara que és de pagament.


Es el que s'interpreta del teu missatge: "hores d'ara és que és privat".

fritz ha escrit:Peró hi ha un fet empíric. Actualment si vols jugar un campionat has de pagar. I em sembla de puta mare, per això he pagat quota.


Per mi el fet empíric és que als campionats i hi pot jugar tothom qui vulgui !
Qualsevol usuari te l'oportunitat de poder-hi jugar, de fet es decisió seva.

Adéu !


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 30 visitants

cron