Resum dels campionats on line

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 17:47

peach em penso que et confons.
Quan obriu el ButiNET i veieu la web del ButiNET (i a sobra una finestreta per identificar-se), si canceles la identificació i comences a navegar, estas fent servir el ButiNET com a navegador, no estas obrint ni Explorer ni Firefox ni cap navegador. El ButiNET és el teu "interface".

Tu fes servir Explorer DIRECTAMENT o Firefox o el que vulguis i veuras com els forums funcionen sense problemes.

Els enllaços desde el ButiNET (quan algu escriu una adreça al xat, etc) em sembla que tenen algun problema.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 17:53

Angeles,
pero es que no se com et compliques

Tu obre el butinet. Quan et demani el usuari/password li dones. I fas servir el Butinet nomes per jugar, no per navegar.

A part, quan vulguis navegar, obre l'explorer (o el firefox, o el navegador que més t'agradi) i ves a www.butinet.cat

No barregis les dues coses. Es molt simple!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 17:57

peach ha escrit:Fer servir el butinet per navegar? qui ha dit això?

El q li passa a l'Angeles, q em passa a mi des de fa temps, és q si vols publicar un post quant entras a la web al obrir el programa, no funcionan algunes funcions, allavors has d'obrir-la amb un navegador i, voilà! sí funcionan.


Quant entres a la web al obrir el programa .... vol dir EXACTAMENT que estas fent servir el butinet per navegar.

No entris a la web al obrir el programa, identifica't i oblida't de la web dins del butinet.

I, a part, obre un explorador. I tal com dius ... "voilà! sí funcionen".

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 12 gen. 2009, 17:59

Abans (interminat) funcionava el q he dit q ara no funciona i, si es vol q els usuaris visitin la web, escriguin al foro i obrin els links q es posan al foro, pos ara fàcil no és.


Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 gen. 2009, 19:44

Per un cop (i que no serveixi de precedent) en DeepButi te raó :-p (ni que amb matisos).

A veure, des de el ButiNET 3.0.0 s'ha canviat la portada del ButiNET per la pàgina web en temps real. Això permet, veure la portada, si hi han noticies noves, etc.
També permet navegar (ja que es un navegador 99% funcional) i per això està fet.

De fet, no es mes que una "finestra del Internet explorer ficada a dins del ButiNET".

Come he dit, es 99% funcional ... falta un 1%, que es el ENTER com be ja sabeu. El enter l'agafa el ButiNET en comptes de la pàgina web.

En resum, si voleu visitar la web del ButiNET per consulta es indiferent el mètode. Però per escriure els fòrums, lo millor que podeu fer es obrir el navegador pròpiament dit (preferiblement firefox) fins que no s'arregli el problema el enter.


Per acabar, tema enllaços al xat, doncs si no vaig errat, funciona be en 2000,ME,XP, i NO funciona en Vista. Es possible que als que no us funciona sigui per que teniu el Vista ?? Heu provat de formatejar i ficar el XP ?

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 19:50

Carles ha escrit:Per un cop (i que no serveixi de precedent) en DeepButi te raó :-p (ni que amb matisos).

oe oe oe oeeeee oe oe ... m'ha costat 7 o 8 anys!!! :P

La veritat es que fins que la peach no ho ha explicat no he conseguit entendre el problema. Per mi és antinatural fer servir el ButiNET per navegar per la pàgina web del ButiNET :roll: ... i com que jo sempre tinc obert el navegador (firefox), doncs no entenia les dificultats.

Però efectivament, si existeix una funcionalitat, hauria de funcionar. I a molta gent suposo que aquesta funcionalitat li simplifica(ria) molt la vida.

Carles ha escrit:Per acabar, tema enllaços al xat, doncs si no vaig errat, funciona be en 2000,ME,XP, i NO funciona en Vista. Es possible que als que no us funciona sigui per que teniu el Vista ?? Heu provat de formatejar i ficar el XP ?

No, res a veure, jo tinc W/XP i no funciona.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 12 gen. 2009, 19:56

jajajaj sí sí!!!!! formategearé els pc's per poder entrar a la web pel ? i agafar els links del xat... com no se m'havia ocorregut abans!!!????? :P

marcaramelo
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 16 gen. 2003, 20:01

EntradaAutor: marcaramelo » 12 gen. 2009, 20:40

Hola. Jo també tinc XP i tampoc em funcionen els links... I gràcies Angeles, ara per fi he descobert perquè no em funcionava l'enter. Jo també entrava als fòrums igual que la Peach i tu. (com ara, i per això no puc passar de linia) Un petonet a tots. :P :P :P :P Mar

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 13 gen. 2009, 12:48

Carles digué:

Per acabar, tema enllaços al xat, doncs si no vaig errat, funciona be en 2000,ME,XP, i NO funciona en Vista. Es possible que als que no us funciona sigui per que teniu el Vista ?? Heu provat de formatejar i ficar el XP ?


A mí em funcionen bé, tant en el PC amb Windows Vista, com en el PC amb Linux.

LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

EntradaAutor: LAMAQUINA » 13 gen. 2009, 20:53

angeles, no se si ja esta contestat, i si la contesta que et donc es la teva pregunta, pero si vols entrar a la web de butinet desde el butinet i no pots, treu el mozilla firefox 3 e intal.la el 2
He arribat a la conclusió que quan instal•les el firefox 3, i elimina el firefox 2, se’n porte un fitxer, que fa que els links deixin de funcionar de molts llocs petons

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 15 gen. 2009, 01:22

He rebut un "xivatazo" de Bifarra i com m'ha agradat molt, els el conto.

Jo d'una manera metòdica cada dia faig el mateix. Entro a Butinet a través de la icona de l'escriptori del meu PC i des d'allà miro els fòrums. Els miro i si després vull jugar em connecto al xat. Em resulta molt còmode fer-ho així, d'un sol cop i penso que molta gent utilitza aquest mateix sistema que jo, a part de Peach i Marcaramelo.

El problema el tenia quan volia contestar els fòrums. Havia de tancar i obrir la web de butinet a través d'un navegador si volia, entre altres coses, poder fer el punt a banda. DeepButi diu quin és el problema: Entrem a la web des de Butinet en lloc de fer-ho des d'un navegador. És cert.

Però Bifarra m'ha donat la solució. Dintre dels fòrums si vull contestar cliko l'opció de web de butinet (sota ninotet i la BU de Butinet). Ara, tot i que he entrat a través de la icona de butinet, estic connectada a la web a través del navegador i em funcionaran totes les opcions.

BET ha escrit:si no us funciona l' ? preveu apretan : Ctrl+alt+ enter.
A mi no em funciona i tinc Windows XP.

LAMAQUINA ha escrit: .....treu el mozilla firefox 3 e intal.la el 2.

Mmmmm no sé si el 2 anirà més lent... Sempre prefereixo versions actuals i com ja tinc la 3.0.5 crec que em complicaria el canviar-la.

Com ara la wapa de Bifarra m'ha donat el truquillo, el faré servir.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 15 gen. 2009, 16:44

Angeles ha escrit:... Dintre dels fòrums si vull contestar cliko l'opció de web de butinet (sota ninotet i la BU de Butinet). Ara, tot i que he entrat a través de la icona de butinet, estic connectada a la web a través del navegador i em funcionaran totes les opcions.

Com ara la wapa de Bifarra m'ha donat el truquillo, el faré servir.


No sé si és un problema meu, però fent-ho així a mí m'obre l'Explorer, tot i que el meu navegador per defecte és Firefox.

Segueixo considerant-ho complicat :roll:, per mí és molt més simple tenir obertes les dues coses: el ButiNET per jugar i el navegador per navegar. No cal tancar-ne cap, es tenen els dos oberts i llestos.

Però tot va a gustos :P.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 15 gen. 2009, 21:59

Doncs jo tinc una icona al escritori. Dos clics i directa als fòrums. Amb Mozilla.


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 35 visitants

cron