Campionat a Barcelona

Missatges de campionats ja pasats.
KARLES
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 18 set. 2002, 23:16

Campionat a Barcelona

EntradaAutor: KARLES » 15 març 2003, 06:24

Hola Gent:

M'agradaria saber, per part d'algú de BUTINET, si està previst fer algún campionat a Barcelona i sobre quines dates es faria?. :D

També donar-vos ànims per tot el que esteu fent i agrair-vos els bons ratets que ens feu passar junts. :wink:

Gracies a tots, als que juguen, als que miren, als qui ens fan riure per el xat, als que ens barallem, sempre amb educació, discutin jugades (sense saber mai qui te la rao),a les bones amistats que hem fet aqui dins del BUTINET, a tothom en general pero sobre tot a les persones que, segons diuen, ho fan desinteresadament i que ens han unit per fer aquest tipus de trobades (oficials o no) a on s'han esculpit aquestes amistats a les que feia referencia abans i sobre tot als que sense saber-ho fan posible que el BUTINET amb les seves partides virtuals fan que no et faci falta vellugar-te de casa per jugar a "un dels jocs mes macus dels que es fan i es desfan" i de on (per lo menys jo), n'he tret bones amistats. Quan vaig entrar per primer cop en aquesta web i despres de baixar-me el programa, no m'imaginaba poder treure relacions humanes tant enriquidores com les que al BUTINET, n'he arribat a trovar. :P
Nomes em queda per dir-vos : gracies butinetaires

G R A C I E S - A - T O T S

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 març 2003, 12:02

Hola Karles !

Doncs el ButiNET actualment està "preparant" 3 campionats/trovades.

Un a Girona per finals de seembre.
I després un a la provincia de lleida i un a al provincia de Barcelona. Aquets dos ultims encara no tenen data, però si tot va be algun dels dos caurà pel juliol.

Adeu.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants