14è campionat Pont del Príncep-Vilafant (Alt Empordà)

Missatges de campionats ja pasats.
2kubitus
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 31 oct. 2002, 01:05

14è campionat Pont del Príncep-Vilafant (Alt Empordà)

EntradaAutor: 2kubitus » 04 abr. 2003, 01:04

:D :D Hola: Gràcies a tothom per fer possible una vegada més el campionat. Fins la propera.[/b]
2kubitus l’ha editat per darrera vegada el dia: 06 maig 2003, 00:30, en total s’ha editat 1 vegada.

no_a_la_gerra,güiskis.

resposta

EntradaAutor: no_a_la_gerra,güiskis. » 07 abr. 2003, 15:37

pq no feu daquet campiopnat una trovada???. seria guai, al menus els de l'emporda ens cuneixerairam, o no???
:) :idea:

entramuntanat

EntradaAutor: entramuntanat » 07 abr. 2003, 15:43

hola gent: m'han dit que digui el meu parer del buti,
em sembla bé, però sembla que tot es fa lluny d`aquí (Llanç`a), aqu'i tb es juga ala butifarra. aniré amb el company al campionat a vilafant,sou l`ostiaaaaa!!!!!!!!!.
entramuntanat.

amparin
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 21 set. 2002, 16:29

les fotografies dell 14é campionat

EntradaAutor: amparin » 11 maig 2003, 16:05

Ei, em va agradar molt participar en el campionat, però voldria veure les fotografies.... això és possible? COm ho hauria de fer?
Gràcies... i fins la propera

2kubitus
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 31 oct. 2002, 01:05

fotos campionat

EntradaAutor: 2kubitus » 14 maig 2003, 00:17

Hola:Les fotos del campionat del Pont delPríncep de Vilafant, són exposades al tauler d'anuncis del restaurant on es va celebrar,durant un temps prudencial(el que vulgui el jefe: :wink: ) després, passaran a l'arxiu particular de la colla,... :D :D

amparin
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 21 set. 2002, 16:29

Re: fotos campionat

EntradaAutor: amparin » 16 maig 2003, 01:48

2kubitus ha escrit:Hola:Les fotos del campionat del Pont delPríncep de Vilafant, són exposades al tauler d'anuncis del restaurant on es va celebrar,durant un temps prudencial(el que vulgui el jefe: :wink: ) després, passaran a l'arxiu particular de la colla,... :D :D


2kubitus... es que jo tordaré prou per tornar per allí dalt, l'unic que va és en jepet, però ara fa dies que no el veig... no es podria fer una excepcio... i si pots, es clar, i amb el si us plau davant, scanejar-me alguna i enviar-me-la? creus que el jefe et donaria permis? et seria molta molestia? sino ja parlaré amb en jepet ue els hi doni una ullada... per mi... gràcies anticipades....
la veritat, va ser molt diver, em va agradar molt.... fins aviat

2kubitus
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 31 oct. 2002, 01:05

EntradaAutor: 2kubitus » 06 juny 2003, 00:01

Hola: crec que la teva petició va ser oportunament satisfeta :P si no és el cas,- que ho dubto-, envia'm un e-mail:[url]companyjbb@hotmail.com[/url] i ja veurem què es pot fer :twisted: .De res.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron