Problemes tecnics

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Nuka
Nuka
Nuka
Entrades: 46
Membre des de: 15 set. 2002, 23:25

Problemes tecnics

EntradaAutor: Nuka » 24 abr. 2003, 22:12

Hola a tots.

Les ultimes dues setmanes hem tingut problemes tecnics als foros degut a un canvi que haviem realitzat al domini. Aixo ocasionava que l'opció de Iniciar sessió automàticament no servis per a res.

Ara ja esta tot resolt.

Disculpeu les molesties.

Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 25 abr. 2003, 16:29

Nuka,
no voldria ser negatiu ... però diria que no :( (com a frase no és gaire positiva, oi? :) )

Si abans no es mantenia l'identificació automàtica ... ara no hi ha manera d'identificar-se, o al menys això diria jo.

Gràcies

Enric_Cp - DeepButi

PD. Uff!!! ara resulta que sí estic identificat, però a la pàgina principal no ho estic, que aquest missatge segons desde on es miri hi és i segons desde on, no ... això de la infumàtica és infumable!

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 25 abr. 2003, 20:45

Jo no vull posar "maranya".....pero a mi em va bé, o sigui, entro a foros i ja estic registrada.

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 28 abr. 2003, 19:50

Viam,
Us heu d'identificar a dos llocs:

1.- Pàgina principal de Butinet
2.- El foros

Això és degut a que (em penso) que les autentificacions van per separat... de moment.

àpala... vaig a fotre'm un plat de cigrons...

Josep M.

Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 30 abr. 2003, 15:34

Viam blues,
ja fa temps que tinc (tenia!) la identificació automàtica (als foros es pot fer si la guardes a Favoritos) ... però desde fa unes setmanes i malgrat tots els meus esforços, la primera pàgina dels foros és sempre la mateixa i no em detecta la identificació (que sí detecten les dels foros individuals). Segurament és un problema d'algun dels proxys que darrerament "Telefónica y sus secuaces" s'empenyen en demostrar que són pel nostre bé ... o potser del meu proveídor de serveis ... o de Bill Gates ...

Si hi trobo l'entrellat ja us avisaré :?

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 02 maig 2003, 16:13

A mi em reconeix de seguida que entro als foros ... quin ordinador més espavilat, tu.

El que no em fa gaire bé és lo dels missatges nous i els missatges vells. Em refereixo a la icona que surt al costat de cada foro dient si hi ha missatges que encara no hagis vist, cosa que resultava molt útil.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 38 visitants

cron