Descansa en pau _LOBO

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Descansa en pau _LOBO

EntradaAutor: Carles » 21 jul. 2009, 20:44

Em sap greu comunicar que avui, dia 21 de Juliol, el nostre company i amic _LOBO ens ha deixat.

De part del tots els companys de ButiNET, volem donar suport a la família i amics.

Et trobarem a faltar !

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 21 jul. 2009, 21:17

Avui el butinet ha perdut un trosset molt important... Una de les primeres persones que em va apallissar, apallissar i apallissar, i no em va saber cap greu.
Quan miri la llista dels que estan jugant, m'hi faltarà trobar-hi el seu nick al final. Adéu _LOBO...

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 21 jul. 2009, 22:25

Ostres LOBO quina putada ens has fotut!!!! Et trobare a faltar!!!!

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 21 jul. 2009, 23:40

Suposo que m'he quedat tant parada com tots els que l'envoltaven.
Ja feia força temps ara que ens coneixiem. Dos o tres cops l'any, sempre amb bon temps, sempre de bon humor, ens retrobavem per compartir unes hores de joc pels poblets del Berguedà.
Des de tant lluny m'agradaria que la seva familia sabés que una colla de gent d'arreu, amagada (o no) arrera d'un nick, el trobarem molt a faltar.
Als seus amics, la colla de Berga, una abraçada molt gran. No calen grans paraules, només que sàpigueu que el recordem i que compartim amb vosaltres un bocí d'aquest tràngol.

Ànims.

Petons.

Anna.

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 22 jul. 2009, 00:49

_LOBO, amic.
Vaig tenir la gran sort de gaudir del teu joc i la teva companyia en un dels últims campionats en directe allà a Vic.
Vas dir que tornarian a fer-ne més junts i els farem, perque estaràs en mi present en molts campeonats.
ADÉU LOBO les teves petjades no es borrarran.
gummo l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 jul. 2009, 00:55, en total s’ha editat 1 vegada.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 22 jul. 2009, 00:51

Estimat company i amic _LOBO,

Sempre tan atent i callat.

Sempre amb aquell somriure amable i tranquil•litzador.

Hi erets sense fer soroll, amb el teu bon jugar i el teu saber estar.

T’has marxat i ha estat una gran pèrdua per a tots nosaltres.

Enviem tot el nostre carinyo per a la teva família en aquests moments tan amargs i per a tu, allà on et trobis, una forta abraçada de tots nosaltres.

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: Adonis » 22 jul. 2009, 01:52

_LOBO, adèu! i guardans un lloc a la taula per quant vinguem nosaltres.
El meu mès sentit pesar per la familia i per la gent que varem tindre el plaer de coneixel.
Adonis

mariah
Barretina
Barretina
Entrades: 182
Membre des de: 12 set. 2008, 11:00

EntradaAutor: mariah » 22 jul. 2009, 10:29

Vull deixar constància del meu sincer condol, als familiars i amics de _LOBO, tinc un bon record teu , això quedarà per sempre. No l’oblidarem .

BooM_15
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 06 feb. 2008, 19:50

EntradaAutor: BooM_15 » 22 jul. 2009, 10:36

---!
BooM_15 l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 nov. 2010, 21:51, en total s’ha editat 1 vegada.

_Jaume_
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 06 març 2005, 22:58

EL MEU ULTIM ADEU _lLOBO, PERO SEMPRE ET RECORDAREM ¡¡¡¡¡

EntradaAutor: _Jaume_ » 22 jul. 2009, 10:58

A UN BON COMPANY, UN BON NEBOT I MILLOR AMIC:


Des de el meu lloc i coneixent com el coneixia, encara ara no man faig a l'idea, de que el _LOBO, el meu nebot, company i amic ens hagi pogut deixar?, jo vull agrair el recolçament que la meve familia esta rebent de tota la familia que forma part del Botinet,
I jo mateix tambe amb vull afegir amb la vostra col.lavoració, ja que crec que en aquests moments tant dificils i dolorossos, es quan mes falta far que estigues el seu costat,
Ja nomes amb queda donarli el meu ultim adeu ¡¡¡ Collo quina passada ¡¡¡
I a la meve familia donarvos el meu condol i que pel que fasi falta ja hu sabeu ¡¡¡

gloria2
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

LOBO

EntradaAutor: gloria2 » 22 jul. 2009, 11:13

avui al conctar-me al butinet he tingut una amarga noticia,la perdua del nostra amic LOBO en aquest moment no se ni que dir, pq fa res ens varem trobar i varem gaudir de la seva pressencia tal i com diu la angeles callada i amable i res feia pensar ni de bon tros que ens faltaria tant aviat, la vida es aixi de traidora cagum tot, domes afegir-me al condol de familiar i amics i per tu LOBO que segurament ens estas veient siguis on siguis, una abrassada, et recordarem sempre

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 22 jul. 2009, 11:54

El meu condol a la seva familia, a jaume, a amagoscom amb qui jugava sovint, a la comunitat del butinet q ha perdut un gran jugador i a una bona persona.





DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 jul. 2009, 13:05

No m'ho puc creure, hi vaig jugar a Vic i ara no hi és.

Que la seva família sàpiga que era una persona apreciada.

Enric - Deep

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 22 jul. 2009, 13:15

El meu darrer contacte amb el bon company _LOBO també va estar el campionat de Vic. De vegades la vida es tan cruel que sembla que no tingui sentit. Valguin aquestes ratlles per afeixir-me al sentiment de dolor que tenim tots els ButiNetaires.... descansa en pau!!!
alfons/plana

uosa
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 16 gen. 2005, 00:52

EntradaAutor: uosa » 22 jul. 2009, 20:27

"Allunyat amic meu,
que ara ets als xiprers
al indret on comencen a obrir el record..."

bon viatge _LOBO


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants

cron