Perque no hi han trobades oficials?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Perque no hi han trobades oficials?

EntradaAutor: noi_bo » 09 juny 2003, 10:02

Bones butinaires:
Volía plantejar un tema que ja va ser motiu de debat en el seu moment. Es tracta de les trobades "oficials" del Butinet. Desde el passat 30/11/02 data en que es va celebrar el campionat del primer aniversari del Butinet no s'ha tornat a fer cap més trobada oficial. Sí moltes petites reunions en campionats de poble, algunes trobades etc... per res de una mica seriós (amb cara i ulls vaja). Sempre he pensat que sería molt senzill fer una trobada oficial cada 3 mesos a cadescuna de les comarques catalanes. Així alternativament és podriem organitzar a Girona, Barcelona, Tarragona i Lleida (inclús és podría fer a les terres de Castelló on també hi ha molts usuaris). Crec que tot aquest tema ha estat mal portat desde el principi doncs hi ha gent prou capacitada entre els usuaris per poder dur aquest projecte a bon fi.... el que manquen son les ganes de fer-ho. Una cosa està molt clara... no és el mateix un campionat de poble o una "minitrobada" que una trobada oficial
o una trobada amb només els usuaris del Butinet (parlo de trobades amb una quantitat de gent important clar està). Perqué no s'ha fet res de tot això?. Segons la meva modesta opinió per a dos motius basics: En primer lloc per una excessiva por a no rendibilitzar economicament les trobades o que aquestes siguin deficitaries... ben gestionat cap problema. Es podrien arribar a fer trobades de 256 parelles de usuaris del Butinet sense cap mena de problema i a sobre fer-ho amb superavit donant bona qualitat de serveis i bons premis... i amb un preu d'inscripció a aquests campionats oficials mai superior als 10 euros per persona. En segon lloc crec que hi ha un excés de ganes de personalisme per part del Carles (el creador). Crec que és un geni de la informatica pero un pessim organitzador. Obviament el Butinet és la seva creació, li pertany i no té pq donar explicacions a ningú sobre el funcionament intern de tot aquest montatge pero és una verdadera llastima no aprofitar tot el potencial de promoció i difusió del joc i del propi Butinet.
Per acabar vull manifestar que quan es va fer la reunioneta de usuaris del Butinet a Girona el 22/3/03 s'ens va acusar als organitzadors (no de forma oficial clar està) d'haver "xafat" la trobada oficial que hi havía prevista a Palafrugell i que finalment sembla que es celebrarà al proper mes de Setembre. Pero els numeros no lliguen.... en 1 any 2 trobades oficials i res més. Que ha passat amb la trobada de LLeida?. En fi misteris sense resoldre.
Crec que entre tots encara hi som a temps de canviar aquesta dinamica i poder així arribar a tots els racons de Catalunya d'una manera "oficial".

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 09 juny 2003, 10:41

Tornem-hi...

Trobada oficial de Palafrugell 13/09/2003

La trobada de lleida no s'ha fet per raons personals dels organitzadors... que evidenment no venen al cas...

tota la resta del missatge de si això o allò, sobra i per part meva no mereixen cap comentari...

salut

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 09 juny 2003, 11:38

Bones blues:
No entenc que és el que sobra... Només plantejo un tema del que ja s'ha parlat molt pero sempre d'una manera teòrica. Si ho faig als foros és perque tingui úna mica de ressó entre els usuaris i que coneguin la postura oficial del Butinet al respecte. Sempre s'ha "venut" que és faríen trobades oficials a totes les comarques i amb una certa periodicitat i d'això amic blues res der res. Em fa gracia que sempre es parla d'especulacions i de que la gent s'inventa coses pero l'única manera de coneixer la veritat és exposant-ho aqui segons el meu parer. A més no es tracta de la trobada de Lleida sino de tota la resta. Tu creus que algun cop es faran 4 campionats oficials anuals?. Perqué totes aquestes qüestions és porten amb aquest "secretisme"?. Perqué determinada gent va desacreditar la trobada de Girona sense tenir la més mínima idea de que anava el tema?. Contrariament al que molta gent pensa jo no vull liar-la ni ser polemic ni res de tot això pero m'encanta el debat i un lloc com aquest és on s'han de parlar aquestes qüestions que son del interés general.

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 09 juny 2003, 12:40

viam... tot i que no em pertoca de dir-ho a mi...

La trobades 'oficials'... les munta gent del Butinet, gent que apart de jugar a la butifarra treballa... el Carles, és (diem-ho així) el pare de la criatura, em sembla que qui té l'última paraula al respecte de quina és oficial o no depén d'ell... em penso.

Per a la teva informació i qui la vulgui entendre, els campionats 'oficials' del butinet ho son per què tota la part del campionat (les partides, per entendre'ns) està supervisat i organitzat pel Carles, el Jordi... aquests senyors uns treballen i els altres estudien... per tant em sembla que no es massa difícil d'entendre que no sempre aquests senyors estan disponibles...

Com en tots els aspectes de la vida, unes coses funcionen i altres se'n van en orris per diferents qüestions... la trobada de Lleida 'oficial' no s'ha pogut realitzar, no per falta de ganes si no per motius personals dels organitzadors...

Així que de moment 'oficial' la de Palafrugell el 13 de setembre d'enguany i que per supostat està obert a tots aquells que hi vulguin col.laborar...

Si se'n faran més o no és una cosa que no depén ni del Carles ni de l'Esperit Sant, depen de factors que moltes vegades no es poden preveure... i depen de les persones del Butinet gairebé sempre sense ganes de protagonisme que amb el seu esforç fan que és pugui celebrar una trobada 'Oficial'... d'altres monten campionats paral.lels... aquest ja saben el que costa organitzar una cosa (tu estàs entre ells, així que tota explicació sobra em penso, no?)...

És que jo no sé com ho veus tu, però sembla que vulguis donar a entendre que s'han d'organitzar campionats 'Oficials' obligatòriament i em penso que no va per aquí la cosa... els campionats se celebren quant les coses es poden fer i llestos i d'obligació cap... l'única obligació és la del respecte envers els altres...

Tens raó en que això és un lloc obert on tothom i pot dir la seva, fins el moment així ha estat i suposo que continuarà sent-ho... ara no oblidis una cosa, que tot això costa diners, diners que gairebé no es tenen, però es va fent i ja anem pel segon any i això és el que és positiu, que un munt de gent d'ha conegut mitjançant el Butinet... tot gràcies a l'esforç del Carles bàsicament ... però hi ha molta més gent al derrera que hi col.labora... crec que retrets personals al Carles i a la gent que l'ajuda és una falta de consideració important...

No volia iniciar un debat, primer perquè m'avorreis soberanament i perquè les coses la gent ja les entén i no cal repetir allò que la gent sap...

Tenim el Butinet, no? Doncs gaudim-ne i si hi han trobades 'oficials' o 'no oficials' és una cosa que ja anirem trobant... la resta com diria el Pla: Són collonades, ganes de complicar les coses...

En fi, noi bo, em penso que parlem el meteix llenguatge i amb punts de vista diferents lluitem pel mateix, perquè el Butinet ens duri molts anys... i si no és així el temps que hem passat junts en reportarà moltíssimes satisfàccions i això, amic, és el que queda...

salut

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 09 juny 2003, 15:56

Hola noi-bo, ja he llegit el teu missatge i també trobo que et passes una mica. On hi posa que s'ha de fer una trobada oficial cada 3 mesos? on hi posa que algú desacredita la trobada no oficial de Girona? en fi...........no sé, em penso que veus fantasmes.
Es va fer tant de "combo" als foros per un campionat que es feia a Girona que semblava que fos la "anti-trobada oficial", quan s'han fet i s'estan fent un munt de campionats i mini-trobades que no cal pregonar tant i també funcionen; no et sembla? Tú, jo (sense tanta publicitat, clar) hem montat campionats i saps el que costa fer-ho, la gent que necessites per a que tot vagi bé (sobretot si al campionat hi vols afegir menjar i dormir) i lo dels 10 euros........bueno, que vols que et digui?. Vaig fer un campionat, vaig donar premis adequats, obsequis per tothom, sense dinar i sense dormir i els comptes estan clars...........amb 10 euros no arrives.
A més.........qué passa si es fa una trobada a Lleida al juliol? i qué passa si no es fa? pos res, no passa res.
Em penso que ningú s'ha compromés a fer res; una altra cosa és que tú (no pas jo) pensis que s'ha de fer una trobada cada 3 mesos..........seria molt maco, potser si, pero al cap de 4 o 5 trobades, ja n'estariem fins els c------ d'organitzar tantes trobades.
Bé, si m'he deixat algo, et remiteixo al blues que em sembla que ho té tant o més clar que jo.
Fins aviat

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 09 juny 2003, 16:14

Ai !!! ja deia jo que em deixava una coseta...........Ens veiem a Torredembarra el 22 !!!!

Adéuuuuuu

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 09 juny 2003, 18:33

Hola Masos:
La idea de que és podría fer un campionat oficial cada 3 mesos és meva i evidentment ningú ha dit mai que es faría això pero... crec que és una bona suggerència. Només he volgut expressar la meva opinió. Crec que el potencial del Butinet és inmens i que tristement està una mica desaprofitat. Discrepo de tu en que ens en fartariem de montar trobades oficials. Hi ha un munt d'usuaris i penso que molts d'ells en bona disposició de colaborar. La prova la tenim setmana rera setmana en que gracies a petites iniciatives individuals aconsseguim de reunir-nos uns quants usuaris i passar una bona estoneta junts fen unes mans. Penso que "oficialitzar" els esdeveniments és una bona manera per a poder expandir el joc i potser així algun día arribar a fites encara més grans...
Mira Masos jo soc molt perfeccionista i sempre m'ha motivat millorar i superar-me... No vull ser conformista i crec que tot és millorable en aquesta vida (bé els que s'han casat s'han de conformar). Tu que vas montar un campionat amb tota la feinada que això comporta... no et va recompensar la resposta de la gent? No t'han quedat ganes de tornar-hi? Estic ben segur de que sí. Doncs bé... si això és així a nivell individual perqué no aprofitar el gran colectiu que formem i aprofitem per fer coses espectaculars?. Tot pot ser compatible i un gran esdeveniment cada 3 mesos no ha de comportar gaires problemes amb la gran quantitat d'usuaris que som.
Tornant a lo dels 10 euros.... també discrepo (ostres al final m'agafaras manía ho sento jeje). Clar que és poden fer moltes coses amb 10 euros t'ho asseguro pero clar... sempre amb una participació alta (per sobre les 50 parelles minim). Per lògica si estem per sota d'aquesta xifra la cosa ja és més dificil.
T'agraeixo molt que expressis la teva opinió tot i que de vegades no estem d'acord i et vull felicitar perque sé que vares fer una molt bona tasca. Per desgracia em va ser impossible d'asistir-hi com hagués estat del meu grat. Una abraçada i fins aviat!.

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 09 juny 2003, 19:46

Hola, noi.......sol contestarte pel que fa referència a la part econòmica: 52 parelles........sense dinar ni menjar ni dormir, únicament campionat, a 15 euros per persona i amb un bar montat (que en teoria dona negoci). Única despesa: els obsequis; resultat final.........benefici de 120 euros, que et sembla?
Això si, els obsequis estaben be i els premis també.
En números no em guanyes..........segur !!!
Avui en dia em sembla molt difícil que algú et subvencioni en la seva totalitat un campionat de butifarra amb pernils, trofeus, vi, cava i totes aquestes coses que, múltiplicades per 200 no se quantes parelles has dit, ja em diras.......
Amb 10 euros......en prou feines et donen un dinar com cal (si es que trobes un local on encabir tota aquesta gernació, clar) i si ho vols fer ben fet, que la gent estigui be, que no estiguin apretats, que dinin de gust i s'ho passin bé........has de repassar els numeros, ja t'ho dic.
Et puc parlar del meu cas en quant a trobar local, cadires, taules, cendrers, tapets, cartes, fer fotocòpies dels cartells anunciadors, fer fotocòpies del reglament, i d'altres petites coses que segur em deixo; sempre i quant es tracti d'un esdeviniment públic i destinat a la gent del poble i de fora del poble és molt probable que l'Ajuntament t'ho deixi tot i t'ho faciliti tot, però, si la cosa es privada (com es el cas, i no em diguis que no pk per anar a una trobada de butinet és imprescindible estar registrat), també t'ho faciliten tot pero PAGAN, cosa que em sembla del tot normal i lògica.
Apa........agafa la llibreta i torna a contar pk amb 10 euros no tens ni per a pipes. :wink:

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 10 juny 2003, 09:01

Reholes Masos:
Bé voldría dir-te que no estic gens d'acord amb tu. Jo et puc demostrar que efectivament és possible treure-li el suc a 10 euros i a més a major nombre de gent obviament encara millor. A veure comencem pel principi... En primer lloc el tema local. Per lògica si parlem de un campionat "gros" (per sobre les 50 parelles amb possibilitats d'arribar a les 250) el que està molt clar és que mai de la vida es pot celebrar en una localitat petita. Mira... la final de la "champions league" de futbol no es pot jugar ni a Llagostera ni a Ultramort (amb tots els respectes per aquestes dues poblacions gironines). S'ha de jugar en una gran ciutat per motius de capacitat. El mateix passa en la butifarra... Per aconsseguir un local suficientment gran hem d'anar a una ciutat o a l'entorn de una ciutat. Els pobles queden per a campionats més petits. Parlem d'una iniciativa privada perque si intervé l'ajuntament com bé has dit ja és una altre cosa pero no és aquest el cas. Es aqui on podrem trobar hotels grossos amb sales de convencions on poder celebrar esdeveniments del tamany que volguem.... hi podries posar 500 parelles si volguessis. Quant a posar un bar propi com a organitzador et diré que és un gran error al meu entendre per motius que m'allargaría massa en explicar-te ara mateix pero que estaré encantat de fer-ho quant ens veiem algún día d'aquests. Si vols donar bons serveis has d'aconsseguir que els participants ajudin a finançar l'esdeveniment i encara que a ells els hi resulti algo més car a l'hora de consumir és molt millor defugir de la responsabilitat i els mals de cap que et pot donar el bar. Només has de centrar-te en el campionat.
Quant als regals.... 10 euros son diners sobrats. Amb una participació per exemple de 50 parelles a 10 euros persona disposarem de 1000 euros i jo t'asseguro que aquest diners arriben per a cubrir totes les despeses i aconsseguir superàvit. Que valen les copes? Doncs ben pocs diners perque una parella de bones copes per als primers classificats no excediran mai els 24 euros per cada copa. Gastant 200 euros en les 4 o 5 primeres parelles ens en quedaran 800 per a donar records a tothom (hem de descomptar preu de cartes i tapets... tot i que aquests segons és poden aconsseguir gratuitament si ens busquem una mica la vida).
Quant a lo dels "sponsors" jo t'asseguro que amb una bona promoció i un elevat nombre de inscrits es poden trobar bons colaboradors locals que ajudin al menys parcialment a finançar l'esdeveniment. En fi no voldría allargar-me massa que sino em faré aburrit pero vull reitarar-te que si alguna cosa no és problema per a montar un campionat és el local ni el finançament... el problema és tenir gent competent i amb empenta i ganes de treballar.

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 10 juny 2003, 09:40

Noi jo no sé com ho contes tu això però en fi... no entraré en detalls sobre organització d'esdeveniments...

Mirem-nos les despeses ocultes aquestes que hi son i no ho semblen...

Lloguer d'un equip de só per a megafonía ja que parles de locals grossos... entre 300 i 500 euros

Lloguer d'un retroprojector + ordinador per a pantalla de resultats... 200/350 euros

Permisos, lloguer de la sala, etc... 100/200 euros

Assegurança a tercers, etc... entre 300/600 euros, segons (més alta la quantitat quant més gent es preveu)

Publicitat en paper, si s'escau, 200 euros

Lloguer de taules i cadires per al campionat... 7/10 euros per taula i quatre cadires...

Servei de neteja... 150/250 euros

Et donaria més xifres però no crec que calguin no hi més cec que el que no vol veure...

Nusé a títol orientatiu i com a simple curiositat se m'acudeix fer un pressupost ràpid del campionat de Palafrugell, segons la idea que tenim al cap... dir que no és un pressupost exacte el faig ara com a anècdota per veure si lliguen els números, el faig en pessetes que és el que tinc al cap:

OBLIGATÒRI------------------------------------------------
Lloguer de la sala (ajuntament)........18.000 ptes
Assegurança 3ers..............................40.000 ptes (aquesta me la invento, encara no ho he mirat)
Servei de neteja l'edemà...................20.000 ptes
Lloguer ordina + pantalla..................25.000/40.000 ptes
Equip de só, megafonía.....................60.000 ptes
Taules....................................................100/200 ptes/taula
Cadires....................................................25/50 ptes/cadira
Paperassa, fotocòpies, etc................10.000 ptes

PREMIS--------------------------------------------------------
Obsequi per participant mínim...............300 ptes/per participant
Guanyadors, etc....................................dependrà

FESTA FINAL--------------------------------------------------
Músics................................................75.000 ptes

EXTRES--------------------------------------------------------
Publicitat en paper (si s'escau)..........12.000 ptes.

A aquests preus cal afegir-hi el 16% d'IVA
Els preus no són exactes 100% ja que encara no tenim el pressupost definitiu, però estamos en ello... estaré encantat de possar-lo aquí tant punt el tinguem...

Hem de recordar que: Butinet no és cap associació per tant a Palafrugell s'ha de pagar per la sala, la neteja i els permisos. Suposo que a alguns pobles no... però aquí de moment a pagar...

L'assegurança a tercers és obligatòria (qui hagi organitzat algun acte amb cara i ulls ja sap de qué parlo), per a la resta: La contractació d'una assegurança a tercer és fa pels possibles danys que és puguin causar durant els transcurs de l'acte i la única manera que tenen els organitzadors d'estar coberts legalment... malauradament ara això és indispensable...

en fi nusé... suposo que mes ben mirat poden sortir mes coses...

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 10 juny 2003, 12:15

Bones blues:
Ostres he quedat impressionat amb la teva carta!. Tot molt ben detallat si senyor i et vull dir que tens raó pero només en part. A veure... Si es contracta el servei en un hotel com que ells ja fan diners amb el dinar i el sopar si cal (aquí l'organització te un marge de benefici nul) et puc dir que a varios llocs on ho vaig preguntar i a la propia sala on varem fer nosaltres la trobada no et cobren ni el lloguer de la sala, ni la megafonía, ni el servei de neteja, ni l'assegurança ni tampoc les taules i les cadires. Es un dels grans avantages de fer-ho en un lloc on tinguin una bona infraestructura. Com bé t'he dit és aquest el cas de com es va fer a Vilobí pero hi havíen altres hotels que ens garantíen els mateixos serveis. Esta clar segons el meu parer que si és fa en un hotel i s'intenta fer un bon tracte amb ells les despeses son infinitament menors. Quin és l'unic inconvenient? Molt senzill. Que el senyor que és prengui una cervesa o un "cubata" potser pagarà el doble del que li costaría en un local propi i amb servei de bar a carrec de l'organització pero és per això que crec que és millor fer-ho en un hotel doncs en certa manera amb els dinars i les consumicions son els propis jugadors els que estan finançant parcialment l'esdeveniment. Com sino es pot oferir totes aquestes coses per només 10 euros?. A part d'això amic blues si cal es poden buscar "esponsors" que paguin les copes i altres premis pero això només es pot fer amb una participació alta clar està. En el cas de Girona no en varem necesitar pero no descarto si es que en futures ocasions es pogués repetir de contactar amb empresaris locals per tal de que "afluixin la mosca" una miqueta. En fi tot plegat és complexe i entenc que cada localitat pot tenir la seva propia problemàtica pero jo em baso en fets demostrables i nosaltres varem ser capaços de organitzar un bon campionat en una bona sala amb només 5 persones organitzant i un pressupost ridicul. I he de dir-te que si haguessim estat 200 parelles també disposavem de sala per poder-ho dur a bon fi. Dit això t'encoratgo per que puguis aconsseguir fer una bona tasca a Palafrugell i t'ofereixo de la manera més sincera la meva colaboració pel que faci falta i et dic això de tot cor perque encara que sembli que li busco sempre la "volta" a tot és la meva manera de ser... sempre soc especialment crític i exigent començant per a mi mateix (pots preguntar-li als meus colaboradors gironins).
Buffff quin tip d'escriure... em deixo ja de "rollos" que ara si que ja m'estic fent pesadet. Una abraçada palafrugellenc ben parit!.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 10 juny 2003, 12:35

Noi_boi ha escrit:

Contrariament al que molta gent pensa jo no vull liar-la ni ser polemic

Uff

Sort d´això.

No crec que calguin gaires comentaris mes, despres dels fets per el blues i la Masos, però de totes maneres vull donar la meva opiniò .
La butinet es una maravella de la que tots tindriem de disfrutar ( jo ja ho faig :) ), intentar col.laborar tant com es pugui i deixar de banda aquestes criquites que nomes fan que embrutar l´ambient.
El Carles ens ha proporcionat a tots un lloc per disfrutar de la butifarra, per fer moltisims amics i per passar-ho be, a canvi de........absolutament res.
No crec que ni el Carles ni ningú tinguin la obligaciò d´organitzar trobades (oficials, no oficials o el que et dongui la gana de posar de titol).
Sencillament quant s´organitza algo, trobada, sopar , es igual, jo si puc hi vaig , disfruto i mai mai a la vida criticaré als organitzadors per que se la feina que han tingut, les hores que hi han dedicat i al final , encara que no ho sembli, això son diners i maldecaps, i el minim que podem fer tots es agraïr-ho.
I el mateix per les innumerables hores que ha dedicat el Carles a la butinet a canvi de res (el temps son diners, suposo que ho saps), per que tinguem un xat on disfrutar tots amb un ambient magnific, amb una colla de gent estupenda i amb uns quants que hi dediquen temps sense cap necessitat de fer-ho.(Moltes vegades he vist jo gent amb problemes amb el seu ordinador i el Carles i altres @ els hi han dedicat temps a solucinar-ho).
I el tema economic , mira si em diuen has de pagar x , jo pago x i dono per suposat que això es el que fa falta per cobrir les despeses i no em preocupo de mes especulacions, i mai mai es cobreixen les despeses per que ningú de la gent que hi treballa et cobra la feina, i tu has de ser el primer en saber que ni ha molta de feina.( I per el que jo se per experiencia d´organitzar coses, sempre acabes posant diners de la teva butxaca).
Em sembla que en lloc de polemitzar tant, seria molt millor disfrutar del que tenim, col.laborar per seguir- ho tenin , agrair que hi hagi gent que hi dediqui el seu temps i deixar nos estar d´osties i d´obligacions.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 juny 2003, 13:08

noi_bo escrigué:
En segon lloc crec que hi ha un excés de ganes de personalisme per part del Carles (el creador). Crec que és un geni de la informatica pero un pessim organitzador.


A mi la polèmica de la organització o no de trobades oficials em sembla més que clara amb les opinions de blues, Masos i morfeo ... però que algú es permeti el luxe de deixar anar comentaris com aquest em sembla francament penós.

Tú que sabràs de la capacitat d'organització d'en Carles? Potser et penses que el ButiNet s'aguanta solet? Potser creus que aquest foro on s'et permet opinar ha nascut per generació espontània? Potser el servidor on corre el ButiNet, el webmaster, la organització dels foros, un munt de col·laboradors desinteressats (incloen-t'hi un ximple que fa robots) ... tot això potser et penses que no requereix organització?
Personalisme? Algú que ha creat per amor a la botifarra, amb un munt d'hores dedicades, un muntatge com aquest, "personalista"? Em permeto senyalar que s'en pot ben sentir orgullós i que gràcies a la seva "personalitat" això funciona, perquè si ho fos una miqueta menys ja fa temps que el ButiNet ens el pintaríem a l'oli!.

Que no eres "noi" ja ho sabia (tots tenim una edat) ... però vols un suggeriment? Posa't noi_insensible, noi_infumable o noi_ganes_de_desacreditar_gratuïtament .... t'escau més.

Tingueu manilles

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 10 juny 2003, 13:08

noi_bo ha escrit:Si es contracta el servei en un hotel com que ells ja fan diners amb el dinar i el sopar si cal (aquí l'organització te un marge de benefici nul) et puc dir que a varios llocs on ho vaig preguntar i a la propia sala on varem fer nosaltres la trobada no et cobren ni el lloguer de la sala, ni la megafonía, ni el servei de neteja, ni l'assegurança ni tampoc les taules i les cadires. Es un dels grans avantages de fer-ho en un lloc on tinguin una bona infraestructura.


Cert noi bó, cert... només una apreciació, dona la casualitat que a Palafrugell, els hotels són inexistents... i a la zona turística els hotels són familiars, és a dir estem devant d'un dèficit d'infraestructures... per tant en aquest cas no és possible fer-ho com tu dius ja que cap hotel té aquesta capacitat que tu descrius tant bé.

Buscant els tres peus al gat, el que ens suggereixes és que els campionats 'oficials' (de fet ja és ben ridícul haber d'usar aquesta etiqueta, perquè la veritat no és necessària) no és podràn fer en poblacions on no hi hagin hotels capacitats....

Parlant en plata m'estàs dient que un campionat no és pot organitzar a Centelles, Mont-ras o Botarell?

No ho sé noi-bó, jo em penso que no és així, i si t'haig de ser franc jo particularment prefereixo organitzar un campionat sense tenir que 'dependre' de les normes de l'hotel. Si el menjar està malament o alguna cosa falla, és problema dels organitzadors i segurament i possen força més 'carinyo' que una empresa... Som humans i ens equivoquem però la gent del Butinet que va a les trobades és molt permissiva, perquè el que valoren no és el campionat en sí, si no el trobar-se, estar una estona amb aquell que han compartit tantes estones i tantes 'Butifarres'...

Crec que un campionat és molt més 'familiar' i la gent s'hi troba més a gust si està integrament organitzat per naltros...

Evidentment són dues maneres de veure les coses, i tot té inconvenients i aventatges, i totalment respectables...

El temps ja va possant les coses al seu lloc... ja ho anirem veient, de moment hi ha el que hi hà la resta amb bona voluntat anirà arribant...

salut

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 10 juny 2003, 17:05

Bones Deepbuti:
Em sap greu si he ofés algú verdaderament aquesta no era la meva intenció. Demano disculpes i vull deixar clar que tot i les meves opinions respecto i valoro la tasca feta per tota la gent que ha fet i fa possible l'existència del Butinet. Diuen que rectificar és de savis i tot i que jo soc una mica "burro" demano perdó per les meves paraules. Res més ens veiem i manilles tinguem!.

PD. Respecte a lo del canvi de nick... potser tens raó. En que estaría jo pensant el día que el vaig triar!.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

cron