2on. Campionat Oficial Butinet 13/09/2003 a Palafrugell

Missatges de campionats ja pasats.
blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

2on. Campionat Oficial Butinet 13/09/2003 a Palafrugell

EntradaAutor: blues » 07 jul. 2003, 14:28

Menu...

Ja hem posat la maquinaria en marxa pel campionat del butinet el proper 13 de setembre...

Aviat tindrem la web sencera acabada però de moment obrim aquest foro per si teniu alguna pregunta a fer o oferir-nos algun suggeriment....

àpala pels que no sàpiguen on coi és Palafrugell Clic per accedir a la web municipal de Palafrugell

Seguirem informant...
blues l’ha editat per darrera vegada el dia: 06 ago. 2003, 15:22, en total s’ha editat 1 vegada.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 08 jul. 2003, 10:39

kina makinaria ¿?¿?¿?¿?¿?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 jul. 2003, 10:56

El blues deu fer referencia quan parla de "maquinaria" a que s'estan acabant de concretar les coses, que s'hi està treballant.

No que s'estigui preparant cap escavadora, ni cap cadira elèctrica per cruzificar als infiels .......

Adeu.

Chema
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 20 set. 2002, 01:07

EntradaAutor: Chema » 08 jul. 2003, 21:29

..........que mès d'un s'ho mereixería, oi? 8)
:P :P :P

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

Web (de moment oficiosa) del campionat de Palafrugell

EntradaAutor: blues » 13 jul. 2003, 11:46

Ja tenim la web del campionat de Palafrugell del proper dissabte 13 de setembre...

WEB DEL 2on CAMPIONAT OFICIAL BUTINET


Ja podeu fer les vostres inscripcions pel 20n. Campionat Oficial Butinet de Palafrugell...

INSCRIPCIONS

Les inscripcions acaben el 5 de setembre de 2003

salut,
Josep M.
blues l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 ago. 2003, 08:53, en total s’ha editat 7 vegades.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 13 jul. 2003, 14:28

Jo soc un de tants "desgraciadets" que no podem fer pont, i que a més, treballem els dissabtes. O sigui, no podem venir a "competir", hi ha la posibilitat de poder venir tan sols al sopar i fi de festa? (tampoc garanteixo a hores d'ara la meva presència, però segur que més d'un-a hi haurà).

Merci

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 13 jul. 2003, 14:52

Hola Mauri,
Per suposat que pots venir al sopar i al fi de festa... els preus del sopar encara no els tenim ... hem de trucar als del càtering (a veure si la setmana que ve...)...

Ah! podeu portar qui voleu, ja que el fi de festa amb els grups l'entrada serà oberta a tothom i gratuita...

salut

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 13 jul. 2003, 15:04

Ostres!!! quina efectivitat en respondre. Moltes gràcies Blues per l'aclaració, i trànquil, el preus no corren presa.

blues ha escrit:Ah! podeu portar qui voleu


Ja m'agradaria ja... però com sempre portaré a la donamauri :wink:

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 17 jul. 2003, 10:27

Molt bon dia a tothom, figures i wappes... :D

Blues, carinyet, sóc el pesast de l'Agustí, em permets un suggeriment? I si no me'l permets te'l faré igualment....... o sigui que ho tens clar :wink:

Ho doneu com a definitiu lo dels 8 (vuit) dats? Sincerament, vista l'experiència de Manresa, jo, personalment, trobo que són massa..., al final la gent queda cansada i no hi ha hagut pràcticament temps de "fer-la petar" una mica amb els assistents, que penso que és també un dels motius de la organització d'aquest tipus de trobades.

Quin seria el número ideal?, nusé, nen, tu ets un dels organitzadors..., però jo et demanaria que hi pensessis mig minutet només i ... després, doncs "tumimmo".

OK, blues? Una abraçada, tiu.

:lol: Petonets i salutacions per a tots.

Agustí

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 17 jul. 2003, 11:08

eis gustí,
no, no hi ha rés definitiu, el que passa que el nombre de dats ve marcat una mica per la gent que vingui, són coses de matemàtiques...

de totes formes a Manresa eren 12 dats...

però ja te dic no és definitu... fins que no tinguem una aproximació exacte de les parelles no podrem fer la regla de tres..

salut

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

dats

EntradaAutor: CarlesG » 18 jul. 2003, 11:47

Ostres, Agusti, em sap greu no estar d'acord amb tu!

Crec que 8 dats és el nombre correcte, 1r. per tradició, 2n. perquè si bé 12 serien excessius, 4 serien massa pocs, ja que només suposaria una ronda a cada partida.

Per tant, voto a favor dels 8 dats.

CarlesG

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 18 jul. 2003, 12:14

Holes de nou figures i wappes... :D

CarlesG, mako, no t'ha de saber gens de greu de discrepar de les meves opinions..., no són més que aixó "opinions meves", i...... per descomptat, no estic pas en possessió de la veritat jo........., jejeje, què més voldria?

Ja n'hem parlat amb en blues i sembla que això (segons l'expert que sembla ser que és el DeepButi), està, entre altres coses, en funció del nombre de parelles inscrites...

El meu comentari, com pots imaginar, no vol anar en detriment del campionat sino més bé a reforçar la convivència entre els que hi siguem presents, que per a mi és més important que el propi campionat, entens? (I torno a allò de que és una simple opinió meva, eh?).

I no voldria pas crear cap tipus de polèmica amb la meva intervenció en aquest foro..........

Apa siau. Salut, manille i............ alegria, que ens fa molta falta, nens i nenes...... :wink:

Agustí

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 18 jul. 2003, 12:35

ei ei ... per una vegada que no dic res, van i em posen d'expert 8) de l'assumpte.

Doncs no, no hi pinto res jo més enllà de tenir opinió pròpia (normal, no?).

Però ja que surt el tema ...

El què depén del nombre de parelles és el nombre de rondes que cal fer en el sistema suis per garantir que hi ha un únic guanyador i que es pot guanyar fins i tot amb una partida perduda (la primera potència de dos superior o igual al nombre de parelles, més una).

Els dats que es facin a cada ronda ... això és una qüestió pràctica, depén de quant temps es tingui, quantes ganes de poder fer la xerradeta etc. 8 sembla raonable tot i que a mi personalment m'agrada més 12 però com que no hi pinto res en l'organització segur que ningú em fot ni cas :evil:

Apa, tingueu manilles

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 18 jul. 2003, 17:47

culló,
No hi pintes ré... no hi pintes ré... que sàpigues que te'm nombrat assessor matemàtic de l'event... O el que és el mateix tot ho relacionat amb números...

Molta responsabilitat noi, molta

hahahahhahahhahahha

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 21 jul. 2003, 01:50

culleres!!!!!!!!!!!

jo volia dir algo,substancial, profund i coerent..............


pero com soc incapaç... :oops:


ANIMM bluesssssssssssssssss


joujoujuojujoujoujoujuoju-- pel que necesitis, company, aqui estem...


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

cron