ButiMisstges i trampes

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
borry
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 07 oct. 2002, 18:22

ButiMisstges i trampes

EntradaAutor: borry » 03 set. 2003, 13:19

A vegades he tingut la sospita :?: que alguna parella esta en contacte :shock: mitjançant Mensager o altres i per la manera que juguen, fan trampes :evil: .
Confio que estigui controlada aquesta possibilitat a traves del ButiMissatges, per exemple :idea: no poder-la utilitzar si estàs connectat ...

Gràcies i èxit
borry l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 set. 2003, 11:47, en total s’ha editat 2 vegades.

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 03 set. 2003, 13:45

Hola borry,

Qui vol fer trampes en fà... ara ja és ridícul fer-ho perquè això del butinet ho tenim per passar l'estona...

Així que no cal matar-s'hi...

salut,
Josep M.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 03 set. 2003, 19:03

borry, trampes s'en faran sempre perque hi ha gent que te que demostrar que es millor a no se qui ...??? però bé pensa que si hi ha gent que fa renuncios i es marquen les cartes a qualsevol campionat vols dir que no faran lo mateix al butinet, peró ven mirat si es igual en el fons el qui s'enganya es el que fa les trampes perque com diu el passarell d'en blues aquí es ve a passar l'estona i no a demostrar no se que, per tant noi si vols un petit consell tu deixa les sospites i dedicat a jugar i com a mes gent juguis i coneguis llavors podràs triar amb qui pots o no jugar i no tindràs aquestes suspitas

vinga una abraçada
psc

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 03 set. 2003, 19:58

Però si hi ha qui fa trampes jugant amb els robots fins i tot!!! ... la misèria humana no té límits :?

Tingueu manilles

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 03 set. 2003, 22:05

Ep Deep amb aquests robots que m'has fabricats jo soc el primer que hi faig de trampes i serà aixins mentres no ens fotis una alternativa que es pogui carregar de cara al company al esser el segon jugador

En quan a les altres trampes ja he donat la opinio mes amunt el convidat jo soc

vinga una abraçada
psc

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 03 set. 2003, 22:57

Alp,
els robots no tenen res a veure amb les normes. Ells juguen segons les normes del ButiNet ... si és lliure, lliure i si és obligada, obligada, però qui verifica les normes és el ButiNet, no pas els robots. Qualsevol humà et pot cantar exactament els mateixos renuncios que els robots.

Això dit ja saps que jo opino que no es pot carregar de cara al company perquè llavors també es pot carregar el rei a la sortida de manilla i això, ja ho he dit moltes vegades ... no m'agrada :twisted:

Apa, tingueu manilles ... i a Palamós no carregueu de cara al company quan serviu perquè us cantaran renuncio, tant si jugueu contra robots com si jugueu contra humans.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 38 visitants

cron