Dia trist pel ButiNET.......

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Dia trist pel ButiNET.......

EntradaAutor: plana » 23 des. 2012, 21:49

Avui es un dia dels mes tristos pel ButiNET, La bet, la nostra bet de tota la vida ens ha deixat....... amb llàgrimes als ulls, que descansi en pau.......

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Bet

EntradaAutor: Muntana » 23 des. 2012, 23:16

Trobarem a faltar el teu sonriure, descansa en pau

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 23 des. 2012, 23:18

allà on estiguis "Bet", et dic adeu per SEMPRE, encara que SEMPRE seguire pensant en tú...descansa en pau reina

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 24 des. 2012, 06:59

Bet... això no havia de passar, que havíem de fer moltes coses, encara. El meu TresorBet...

cuca
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 19 set. 2002, 08:48

EntradaAutor: cuca » 24 des. 2012, 13:18

estimada BET alla on siguis q segur q es al cel has de saber q el bbb i jo sempre et recordarem.

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 24 des. 2012, 14:22

Ahir vespre em varen fer saber que la Margarita (Bet) ens havia “deixat”. Em vaig quedar gelada i molt trista. Pels que la conexíeu virtualment, suposo que no us estranya, ella sempre estava preparada per ajudar i era una gran defensora dels més dèbils. Tant ho era, que no dubtava mai en fotre canya per tal de donar suport a qui més ho necessitava. Tampoc s’estranyarà la gent que la coneixia en persona. Era l’ànima de la festa, no parava mai de fer broma i aconseguia fer riure a tothom…no hi havia prou hores al dia, per gaudir d’estar amb ella. Això ho dic per experiència, i aprofito per explicar una anécdota (se sol fer, per tal de recordar bons moments).
Vaig tenir la sort de compartir habitació amb ella en dos campionats…no vam dormir ni una trista hora (un d’ells amb la Catim, també…les 3 juntes). No, no eren gens tristes les hores…el fart de riure que ens feiem, tot ens anava bé (menys els campis que clar, no veiem les manilles ni quan les teníem). En poc temps vam tenir mirades de complicitat que ens alegraven el dia.
Amb la Margarita ens feiem sovint la broma de si ella o jo havíem començat amb les negociacions per comprar la casa Kleenex, ja que no donàvem abast fent servir Kleenex de tant de plorar de riure:
-Bet, passa’m els Kleenex
-Merda, ja no me’n queden, hahahahaaaa!!
-Nenaaaa, comprem la fàbrica sencera que ens sortirà més a compte!!
Avui, estic tristament segura que la Margarita farà gastar molts Kleenex.
Una abraçada molt forta a la familia i a tots els seus amics, amigues i saludats.
Catim, un petó immens.
Margarita, t'estimo, ja ho saps.
Susan (Bifi)

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

EntradaAutor: nika4 » 24 des. 2012, 16:48

Ho sento molt. Un plaer haver coincidit amb tu. Descansa en pau guapa!

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 24 des. 2012, 18:52

Collons, quines ganivetades que fot la vida!

Tot i no conèixer-la en persona, em sembla que puc dir que havia establert una distant però sana amistad amb ella via Butinet. Tanmateix, tot i que ja fa temps que intento passar desapercebut per aquests verals, de tant en tant encara em saludava. Desconec com era físicament, però comparteixo el parer de la bifarra: si hi havia una persona que emanés sensacions positives, que fos comprensiva, que estigués disposada a fer un cop de mà a qui sigui, del color que sigui, de ben segur que era ella.

En fi, Bet, descansa en pau. On siguis, estic segur que gaudiran de la teva alegria encomanadissa i del teu sentiment positiu de la vida.

Trist.
Josep

perenton
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 78
Membre des de: 25 abr. 2004, 21:35

EntradaAutor: perenton » 24 des. 2012, 18:54

Jo no tinc paraules, m'he quedat gelat, Gràcies Bet per haber-te conegut i de les bones estones que hem pasat junts.

arc
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 maig 2008, 21:40

EntradaAutor: arc » 24 des. 2012, 20:00

Bet,tu que ens deixas i ten vas lluny d'aqui,,descansa en pau.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 des. 2012, 12:32

Entre l'estat de xoc amb que em vaig quedar, i altres motius personals, no he pogut dir res abans.

Per no repetir-me, ho podeu trobar a les noticies de la pàgina web:
http://www.butinet.cat/index.php?pagina=noticies&id=125

Bet, descansa en pau :-)

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 25 des. 2012, 20:30

Bet, encantadora sempre, sempre disposada a ajudar-te, a donar-te un cop de má..
Bet, la teva partida ens deixa una ferida al cor.
Bet, et trobarem a faltar moltíssim i et portarem sempre present al nostre cor.
Bet, per sempre més.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lL5T5vEFlwU&feature=player_embedded[/youtube]

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 25 des. 2012, 20:55

Dencansi en pau.

PereS
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 24 gen. 2003, 13:29

A la Bet

EntradaAutor: PereS » 25 des. 2012, 21:52

Nomes puc dir que, he sigut un dels afortunats que t'ha conegut personalment i que ha compartit mes d'un campionat amb tu, i que sempre n'he presumit.
Descansa en pau!!!

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 26 des. 2012, 03:20

Han passat uns quants anys, però la recordo com una dona amb molta sensatesa als fòrums i encantadora quan jugaves en alguna partida en què hi estiguera. Ho lamento profundament.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron