Elo 2500

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Elo 2500

EntradaAutor: corpetit » 08 oct. 2021, 10:12

Després d'unes quantes partides al Butinet, penso que hi ha més d'un jugador que té els punts de rànquing pujats al cap.
No tinc gaire temps i això acostuma a no ser gaire bo, però intentaré demostrar que, com diu algú per aquí, si podem triar company i contrincants, a la llarga, ens podem posar tranquil·lament al capdavant de la llista d'Elo.
Només és qüestió de ratxes, temps i paciència... molta paciència. Ho pot fer qualsevol. Simplement es tracta de triar un company amb Elo baix amb ganes i disposat a aprendre, i enfrontar-se a jugadors amb Elo semblant o més alt conjuntament.
I algú pot pensar: i què pretens amb això? Doncs encara que ningú en faci cas, mostrar l'absurditat, la fal·làcia d'aquest sistema de rànquing.
Bé, ja veurem si m'equivoco. Ara és parlar per parlar.
Això sí, insults, desconsideracions i crítiques en rebré a dojo. Com és habitual en aquest meravellós joc.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Elo 2500

EntradaAutor: corpetit » 08 oct. 2021, 11:29

Com és natural, a la primera setmana ja n'hi ha que es comencen a queixar i apareixen els primers trolls.

Abans d'ahir mateix va entrar en escena un tal Tizziano, el qual va establir, per decret, un decàleg de normes extensives a tots els butinaires:

Primera norma Tizziano:
"No pot ser que un jugador amb més de 2000 punts de rànquing jugui amb un de 1000."

Segona norma Tizziano:
"No pot ser que ara aparegui del no res un jugador 2000 i comenci a jugar."

Podria enumerar una dotzena de jugadors que tenen més de 2000 punts i que, pels motius que siguin, han deixat de jugar amb aquell nick. Bé, que sàpiguen que se li han d'esborrar els punts.

Tercera norma Tizziano:
"El jugador amb baixa puntuació d'Elo no pot recontrar."

Primera mà de la partida:
recontroTizziano.png


Quarta norma Tizziano:
"El jugador 1000 no pot contrar un directe encara que sigui un cagarro de directe."

Segona mà de la partida:
Joc de Tizziano, que canta directe:
TizzianoControTizziano.png


Joc de Kutumi, que contra:
KutumiControTizziano.png


Quinta norma Tizziano:
Quan pinten bastos s'ha d'exposar aquest decàleg i abandonar insultant i menyspreant els contraris.

Per cert, per acabar de reblar el clau també em va dir que era el Carles que anava d'incògnit. Estava sembrat el paio/a, ho va encertar de ple.
Bé, ara ja teniu coneixement de les noves normes Butinet.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Elo 2500

EntradaAutor: corpetit » 08 oct. 2021, 13:54

Ahir ens va tocar lidiar amb un altre troll, un tal Franjovic3, que després de perdre una partida ja ens qüestiona l'última mà de la segona perquè canto buti directa amb el següent joc:
AbutiEncertCormenut.png


Diu que sempre s'encertem les butis. I com a exemple, la partida anterior del mateix dia amb altres contrincants:
AButiEncert.png


Ara, quan se l'encerten ells i ens foten un set, no passa res, això ja és normal.
Aquí el seu company canta buti passada amb un joc molt semblant al meu del que després es queixarà:
AButiEncertFranjovic3a.png

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Elo 2500

EntradaAutor: corpetit » 08 oct. 2021, 13:55

Franjovic3 també portava un joc semblant al del meu company a l'última mà:

AbutiEncertFranjovic3b.png

Manifesta que no jugarà més amb nosaltes. A veure si és veritat i compleix la seva paraula.
Després entra al xat, suposadament amb el nick IHS a fotre maranya.

Almenys, aquest cop i sense que serveixi de precedent, no ens van abandonar la partida.

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

Re: Elo 2500

EntradaAutor: quimktm » 11 oct. 2021, 20:09

Molt bones corpetit. !! Quanta raó tens !!
Fa unes setmanes vaig coincidir amb el impresentable aquest de Franjovic3 com a rival, anabem devant a la partida, fins que en una jugada, el seu company no u va fer gaire bé, i les cartes que ja estaben jugades ens donaben la partida guanyada, el tio va començar a insultar al seu company , a dir ruqueries i a no tirar les cartes, (per poder donar la partida com acabada). Fins que el seu company (aburrit) va decidir plegar. El tio es va sortir amb la seva.
Per-ho a continuació vam montar una altra partida, i va entrar un tal IHS amb un altre company, (força bon jugador, per cert), vam començar a jugar, tot força normal , ens vam veure bon joc i a la última mà on es decidía la partida, a cartes vistes i ja donan·mos guanyadors a falta de tirar la última carta. El impresentable de IHS decideix no tirar la última carta i desapareixer del Butinet cagant llets. Vaja jeta el pardal aquest. Quin mal perdre que tenen alguns.
I ara m'en asabento que el tal IHS es el mateix que Franjovic3. El mateix día me la va colar dos cops seguits.
Corpetit si no torna a jugar més a les teves partides, no saps el favor que et farà.

cormenut
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 27 des. 2004, 12:05

Re: Elo 2500

EntradaAutor: cormenut » 12 oct. 2021, 03:19

Tu vols dir aquesta primera partida.
Joc teu:
Franjovic3_Troll1.png


Joc del teu company:
Franjovic3_Troll2.png



Aquí abandonen:
Franjovic3_Troll3.png


Fan un total de 10 punts. Les 4 últimes bases tampoc seran seves. Perdran 26 punts.

cormenut
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 27 des. 2004, 12:05

Re: Elo 2500

EntradaAutor: cormenut » 12 oct. 2021, 03:35

I no content amb la partida anterior, acte seguit, entra amb el nick IHS i torna a abandonar una partida perduda.
Jocs de la parella que contra trumfo basto:
IHS_Troll1.png

IHS_Troll2.png


Encara no havien plegat basa i aquí torna a abandonar:
IHS_Troll3bb.png


Bé, és el que té aquest sistema, que tothom pot abandonar si li passa pels nassos. I no passa res, cap a l'altra.
Canviarà de nicks i sant tornem-hi.

cormenut
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 27 des. 2004, 12:05

Re: Elo 2500

EntradaAutor: cormenut » 12 oct. 2021, 14:01

Un altre troll a la vista. Cada dia en surt un de diferent.
En primer lloc pelldeserp entra a una partida meva i em pregunta com és que tinc tants punts amb (segons ell) tan poques partides fetes.
Jo li pregunto com és que està groc? Que per estar groc has de no acabar un mínim d'un 15% de partides. Recordar que podria no acabar una de cada tres partides que disputa i encara estaria groc.
Acte seguit comença a insultar i sortosament abandona la partida abans de formar parella.
IMG_pell.jpg


El tal pelldeserp comença a liar-la pel xat insultant, és clar.
Com que ningú li fa cas, surt del xat a les 20.51.35 i acte seguit, a les 20.51.53, entra amb un altre nick: litus777 el qual, miraculosament, sense haver estat al xat intervé confirmant suposadament allò que no pot haver llegit mai.

Revisant les partides fetes, no he jugat contra cap d'aquests dos nicks.

cormenut
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 27 des. 2004, 12:05

Re: Elo 2500

EntradaAutor: cormenut » 15 oct. 2021, 02:33

Aquesta nit un altre troll. El nick Jordi39.
Quan es veu la partida coll amunt comença a dir que fem trampes i l'abandona.
Jordi39.png

Una més.
Després es posa al xat a calumniar sense aturador.
IMG_20211014_232754.jpg


A les 23.26.06 el Carles, lluny d'intentar arreglar-ho, abandona el xat.
El company diu que li ha obert un privat però que ni l'ha contestat.
Jo suposo que no devia estar al cas. Generalment, si se'n dóna compte i pot, acostuma a intervenir.

Al troll li retrec el seu abandó pel xat i em titlla de mentider.
Quan algú abandona una partida perduda, en realitat, estem perdent 10 punts perquè quan l'estan guanyant es queden i et treuen 5 (6 o 7) punts. En canvi, quan perden abandonen i deixes de sumar aquests 5 (4 o 3) punts.
Seguim, que no ha estat res.

cormenut
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 27 des. 2004, 12:05

Re: Elo 2500

EntradaAutor: cormenut » 16 oct. 2021, 13:36

El troll del dia.
Avui li ha tocat a OcEBbuti14, que és el mateix que Franjovic3, IHS, Sevilla0708, Jordi39, SJ7866 i tants altres.
Screenshot 2021-10-16 at 13-08-26 ButiNET per Web - 1 0.png

Partida 100 a 12 que abandona.
Després entra amb Franjovic3, fa la gracieta, es riu del Carles i el Butinet i aquí no ha passat res.
Pantallazo2.jpg

Tranquil·litat, encara que ningú faci res, ja es cansarà d'abandonar i pagar nous nicks.

Dakar
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 des. 2010, 22:47

Re: Elo 2500

EntradaAutor: Dakar » 10 nov. 2021, 23:13

Amic Cormenut vaja colla de maleantes que et toca lluitar. No et desanimes, que encara queda algú honrat que juga a la butifarra. Que no et treguin les ganes de jugar, pels comportaments d'aquets impresentables. Força buti amic!!!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Elo 2500

EntradaAutor: Carles » 05 des. 2021, 20:50

Si es vol manipular el Ranking/ELO, sempre es pot i podrà fer ..... el problema no és el sistema, sinó la gent que li dona més importància de la que té i perd el temps (i el fa perdre) per manipular-lo.

De forma periòdica es van revisant: les partides, el rànquing, i altres. I quan es detecten manipulacions/trampes es fan fora els jugadors del rànquing.

Ja hi ha 24 usuaris que no poden jugar rànquing ..... i pujant.

Adeu!

corpetit ha escrit:Després d'unes quantes partides al Butinet, penso que hi ha més d'un jugador que té els punts de rànquing pujats al cap.
No tinc gaire temps i això acostuma a no ser gaire bo, però intentaré demostrar que, com diu algú per aquí, si podem triar company i contrincants, a la llarga, ens podem posar tranquil·lament al capdavant de la llista d'Elo.
Només és qüestió de ratxes, temps i paciència... molta paciència. Ho pot fer qualsevol. Simplement es tracta de triar un company amb Elo baix amb ganes i disposat a aprendre, i enfrontar-se a jugadors amb Elo semblant o més alt conjuntament.
I algú pot pensar: i què pretens amb això? Doncs encara que ningú en faci cas, mostrar l'absurditat, la fal·làcia d'aquest sistema de rànquing.
Bé, ja veurem si m'equivoco. Ara és parlar per parlar.
Això sí, insults, desconsideracions i crítiques en rebré a dojo. Com és habitual en aquest meravellós joc.

cormenut
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 27 des. 2004, 12:05

Re: Elo 2500

EntradaAutor: cormenut » 06 des. 2021, 11:27

Bones,

Em pots explicar el motiu perquè ni kutumi ni Cormenut sortim al rànquing?
T'autoritzo que facis públiques totes les partides que hem fet, no una jugada concreta on hi pot influir la sort o la mala sort, totes les partides senceres. I algú que hi entengui una mica veurà la realitat, no hi ha manipulació per enlloc, al revés, perdem moltes partides per jugar com s'ha de jugar.

Ara, si consideres manipulació jugar amb un jugador que té 1100 punts de rànquing que per mi té un nivell de 2100, llavors sí, culpable, aquest és el meu delicte. Llavors no podrem jugar mai amb jugadors de baixa puntuació per si són bons jugant.

Que has tret fora 24 jugadors del rànquing, doncs mira, 22 els he denunciat jo mateix i aquí està escrit, i els altres 2 t'has equivocat de mig a mig.

Suposo que com alguns jugadors s'han queixat sense fonament perquè no suporten que algú tingui més punts de rànquing, doncs has d'acontentar-los d'alguna manera. Avui, gràcies a la teva greu errada se n'alegraran i ho celebraran i tu en seràs el seu còmplice.

Alguns d'aquests jugadors que s'han queixat, a sobre, resulta que insulten i menyspreen els seus companys i rivals i abandonen les partides quan les tenen perdudes i encara estan a la llista de rànquing, la teva llista. I també t'ho he fet saber i poc o res has fet.

No tinc cap interès en anar primer de rànquing. Com he dit per activa i per passiva, hi pot anar qualsevol, únicament ho faig per intentar demostrar (si em deixen, ja veig que no) que no té sentit aquest sistema de puntuació. I considero que s'hauria de canviar, de millorar. Però, com es pot comprovar, pels motius que siguin, poc o gens t'interessa.

Revisa les partides, o millor, que les revisi algú que hi entén de debò, el Jordi, l'Ángeles el wakey i et diran el què. Corregeix aquest error, encara hi ets a temps.

És molt trist que dos jugadors que juguen junts de fa una pila d'anys de manera totalment legal tant virtualment com presencialment i ho facin amb respecte i educació aguantant el que no està escrit, a sobre, hagin de veure's així.

Dakar
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 des. 2010, 22:47

Re: Elo 2500

EntradaAutor: Dakar » 06 des. 2021, 22:39

Hola Carles suposo que ja saps qui soc. Que sàpigues que actualment t'estic pagant dos nikcs (pots comprovar-ho quan vulguis), per cert dimecres passat vaig renovar un d'ells per 3 messos, el altre el tinc a punt de finalitzar. Després d'aguantar tot el que hem tingut de sentir que ens han dit i mai hem tingut una mala paraula en vers de tots aquets impresentables que no tenen ni idea del que parlen, les ganes de continuar aquí s'estàn esfumant.
Tú saps bé que quan mi he trobat amb insults i dequalificacions fora de lloc, u he reportat sempre, igual que quan hem vist gent que està molt amunt del ranking i que juga irregularment, com cap jugador de un nivell alt de botifarra o faría, també t'ho hem fet saber, (d'una manera o altra).
Cormenut i Kutumi son uns jugadors de botifarra del tot legals i honrats, (qui ens coneix en pot donar fe). Pero resulta que un bon día els toca lluitar amb un tal franjocic3,(IHS, SJ7866,Sevilla) i a partir d'aquell dia aquesta persona que no se quin adjecctiu ficarli, resulta que va sortir escaldat, (qui el coneixeràn sabràn que té molt mal perdre), no va soportar que un matat que té 1000 punts i un altre desconegut un tal Cormenut li fotessin un bon repàs. El tio va començar a escampar pel general i pels seus amiguets, que no jugués ningú amb nosaltres per que feiem trampes. Mirat les dos partides que vam jugar aquell día: 7-10-21 hora 23h 13m 39s i 23h 32m 41s. Si trobes alguna irregularitat m'ho dius Carles, després de mirarme varios cops les partides, jo no en veig cap.
Igual que pots mirarte les 244 partides restans que hem jugat junts Cormenut i jo.
Aquí al butinet com diu l'amic Cormenut hi ha molta gent, que es pensa que sap molt, que no soporta que tindre algú per sobre d'ell amb el Ranking, i degut a aixó a mi ja no hem motiva estar allí dalt i barallarme amb algún que altre matón i algún que altre faltón i malparlat que tens per aquí.
Ara la meva motivació es mirar de aixecar un antic nick que estava esfonsat al cap d'avall del ranking. Si per jugar amb un nick de baixa puntuació es un delicte, com diu l'amic Cormenut asumeixo la meva part de culpa.
Carles no m'hagués pensat mai de la vida que després de 12 anys al butinet, i Cormenut uns quants més, ens hagis fotud fora del butinet amb quota pagada, sense al menys demananr-mos alguna explicació. Recordo que un día et vaig dir que tenies la capacitat i els mitjants per ser el Nº 1 de la buti. Per ho no ho has sabut gestionar bé i aixó se t'està escapant de les mans.
A una persona s'el sentencia després de ser jutjat, no per que un testimoni que tingue algún interés pugui dir el que li sembli.
Encara estàs a temps de rectificar i reparar el mal que has fet Carles.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Elo 2500

EntradaAutor: Carles » 08 des. 2021, 23:43

Dakar ha escrit:Hola Carles suposo que ja saps qui soc. Que sàpigues que actualment t'estic pagant dos nikcs (pots comprovar-ho quan vulguis), per cert dimecres passat vaig renovar un d'ells per 3 messos, el altre el tinc a punt de finalitzar. Després d'aguantar tot el que hem tingut de sentir que ens han dit i mai hem tingut una mala paraula en vers de tots aquets impresentables que no tenen ni idea del que parlen, les ganes de continuar aquí s'estàn esfumant.
Tú saps bé que quan mi he trobat amb insults i dequalificacions fora de lloc, u he reportat sempre, igual que quan hem vist gent que està molt amunt del ranking i que juga irregularment, com cap jugador de un nivell alt de botifarra o faría, també t'ho hem fet saber, (d'una manera o altra).
Cormenut i Kutumi son uns jugadors de botifarra del tot legals i honrats, (qui ens coneix en pot donar fe). Pero resulta que un bon día els toca lluitar amb un tal franjocic3,(IHS, SJ7866,Sevilla) i a partir d'aquell dia aquesta persona que no se quin adjecctiu ficarli, resulta que va sortir escaldat, (qui el coneixeràn sabràn que té molt mal perdre), no va soportar que un matat que té 1000 punts i un altre desconegut un tal Cormenut li fotessin un bon repàs. El tio va començar a escampar pel general i pels seus amiguets, que no jugués ningú amb nosaltres per que feiem trampes. Mirat les dos partides que vam jugar aquell día: 7-10-21 hora 23h 13m 39s i 23h 32m 41s. Si trobes alguna irregularitat m'ho dius Carles, després de mirarme varios cops les partides, jo no en veig cap.
Igual que pots mirarte les 244 partides restans que hem jugat junts Cormenut i jo.
Aquí al butinet com diu l'amic Cormenut hi ha molta gent, que es pensa que sap molt, que no soporta que tindre algú per sobre d'ell amb el Ranking, i degut a aixó a mi ja no hem motiva estar allí dalt i barallarme amb algún que altre matón i algún que altre faltón i malparlat que tens per aquí.
Ara la meva motivació es mirar de aixecar un antic nick que estava esfonsat al cap d'avall del ranking. Si per jugar amb un nick de baixa puntuació es un delicte, com diu l'amic Cormenut asumeixo la meva part de culpa.
Carles no m'hagués pensat mai de la vida que després de 12 anys al butinet, i Cormenut uns quants més, ens hagis fotud fora del butinet amb quota pagada, sense al menys demananr-mos alguna explicació. Recordo que un día et vaig dir que tenies la capacitat i els mitjants per ser el Nº 1 de la buti. Per ho no ho has sabut gestionar bé i aixó se t'està escapant de les mans.
A una persona s'el sentencia després de ser jutjat, no per que un testimoni que tingue algún interés pugui dir el que li sembli.
Encara estàs a temps de rectificar i reparar el mal que has fet Carles.


No, no sé qui ets ... no segueixo (ni perdo el temps buscant) els diferents usuaris/nicks que té cada persona.

Deixem un moment i miro ....

(un moment després)

Ok ja sé qui ets. Com tu mateix dius tens diversos nicks. Comprovo els ELOS: 1944, 1948, 1861, 1720, 1632, 1629 i 962 (si, nou-cents seixanta-dos, no falta cap numero).

Entre els 7 nicks que tens (i segur que me n'he deixat algun), decideixes/decidiu jugar amb el cormenut amb el que té menys punts amb MOLTA diferència.
Podríem arribar a la conclusió que tens un ELO d'usn 1800 com a jugador. Però tot i tenir un usuari de 1950 .... jugues amb un que té menys de 1000.
Així que si, això és manipulació del rànquing.

En cap moment he parlat d'insults, ni de fer trampes .... si no de que heu manipulat el rànquing. De fet, com ha explicat el cormenut al seu primer post, i que ja havia compartit amb mi que qualsevol dia ho faria.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants