pensades

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
frodo

pensades

EntradaAutor: frodo » 28 set. 2002, 12:31

estimats amics, se d´avantma q el que vaig a proposar es del tot surrealista pero els meus escasos coneixements d´informatica em porten de vegades a questionar coses q em ridiculitzen a mi mateix, pero una de les coses q li donen "salsita" a la buti son aquells instants de pensada abans de delegar triomfos per indicarli al company si porte bon joc, mal joc, si vols q canti triomfo o buti, etc... alla a on jugo jo hi ha vellets que en aquests segons de "pensada" han arrivat a desarrollar tal tecnica que casi poden adivinar al 90% les manilles i asos que te el company!
jugant amb butinet no saps si el company fa una pensada abans de pasar-t´ho o es que el servidor va lent, no hi hauria cap forma d´incloure aquestes fantastiques "pensades" en el butinet?
un cop mes demano disculpes a qui pugui ofendre amb aquests infims coneixements informatics.

Pepma
Recontro
Recontro
Entrades: 37
Membre des de: 18 set. 2002, 21:48

EntradaAutor: Pepma » 28 set. 2002, 12:40

Home frodo, el que veig és que es tracta d'una cosa que al butinet
ja ocorre actualment, tot i que cuan va tant lent llavors si que
no saps si esta pensant el company o la xarxa es clar.

El que potser ja no es possible es que el butinet emuli la cara de
poker que se't queda quan et delegen i no tens ni un tanto.

frodo

EntradaAutor: frodo » 28 set. 2002, 12:45

home aixo ja seria la ostia, t´imagines que deleguesis i en aquell moment apareixes un careto enorme a tota pantalla cagantse en la mare que va parir els bastos, ja ja bueno a partrir d´ara confiarem en sant servidor per interpretar les pensades, gracies de totes formes...

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 04 oct. 2002, 04:14

jeje,, de fet sempre tindrem els Emoticons per les "pensades virtuals".

Una proposta seria:

Quan canta el company:

:shock: que has cantat que?????? (no tens ni un trunfu o ta fet butifarra i la teva més alta és akell set d'oros de la dreta!)

:twisted: jejeje heu pillat contraris! (quan t'endevina el pal com si es tractés del mateix Rappel) contro recontro santvicentu i el que faci falta!!!!

8) delega'm DELEGA'M KE ME DELEGUIS JA!!!!!!!!!!!!

:roll: no tinc res fiiiu fiiiiiu fiiiiiu (dissimulant) me faig el longuis tres de cada i no naguantu cap! NO ME DELEGUIS!

Quan canten els contraris:

:cry: t'han cantat el teu fallo directe

:lol: ole ole tinc un fallo directe a més aguanto el pal de trunfus! vaig sobrat si tu tens una manilla contra!

Quan cantes tu:

:mrgreen: BUTIFARRA o pal directe (això fa oloreta de kapot!) a viam qui es el wapu/a que me contra??jejeje

:( cantu això per no cantar europe's living a celebration! ...

Per qualsevol situació:

:oops: estik sortint del meu supersemifallo la la la

:| tinc un as mes penjat que un fuet! ups!


etc etc etc...


una abraçada!


montse/jiji

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 oct. 2002, 11:09

Acabo de pendre la desició, que a partir d'ara farem controls d'alcholemia al ButiNET, i als foros :-Þ

Es broma ...... MOLT BON EMAIL JIJI !!!!!

Encara ric ara.

ADEU !

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 04 oct. 2002, 18:39

clap, clap, clap, clap per la jiji/montse (es com el dr. jerkyll/mr hyde?)

profeta

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 06 oct. 2002, 23:49

jiji,

juas, juas, juas..........
Quin fart de riure.....
Molt bo!!!!!!!!!

Fins aviat :wink:

frigo

EntradaAutor: frigo » 08 oct. 2002, 12:35

aixó en teoria no és legal, i va contra la puresa de la butifarra.No obstant, et diria q hi ha mil formes de marcar un joc en directe (com he vist a campiontas oficials a Catalunya i sempre hi ha peles pel mig)i alguna petita trampa aplicable al butinet, que no diré per ética


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Google [Bot] i 48 visitants

cron