ajuda per esquerrans

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

ajuda per esquerrans

EntradaAutor: papitu » 13 oct. 2002, 19:43

Els esquerrans com jo, ens organitzem les cartes al revés. El fet de tenir que jugar amb l'ordenació dictatorial deretana ens provoca tensió despistes, atacs epileptics i en cassos extrems acné juvenil. Demano per la possibilitat de una modificació configurable per l'usuari.
de veritat k es molt trist jugar amb les cartes al reves!!!!

Si pogués estar feta la setmana que ve la modificació, millor.

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 14 oct. 2002, 09:30

Ahhhhhhhhhhhhh
Es per aixo que jugues malament?
:roll:

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 14 oct. 2002, 23:26

8) es clar que es per aixó. Si les tinc com acostumo a la buti real, no tinc que contar ni trunfos ni quines cartes han sortit, ni ki te els semis. Faig una mena de foto mental de las cartes al inici i m'enrecordo de les jugades segons les que falten (o per un procés similar que no sé explicar). Us pot semblar una mica burra la explicació, pero feu la prova: jugueu una buti real amb les cartes al revés, intenteu tocar una guitarra amb les cordes al reves.....

Feu la modificació o patireu la represalia del FABE*
(recordeu la última acció: sabotejar 10.000.000 de preservatius amb un foradet per que CONTROL es va negar a fabricar un model per esquerrans. Fas servir CONTROL..........tu mateix/a :twisted:

FABE= Front d'alliberament butinetero d'esquerrans

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 15 oct. 2002, 14:50

jo soc esquerra pero escric amb la dreta (el que fa anar a un cole de monges :( ). potser es per aixo que soc un grapes i sort en tinc que el butinet m'endreza les cartes per mi :lol: pq quan jugo a la vida real m'hi faig mal i mai queden endrezades en el mateix ordre :roll:

Profeta

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

mauri

EntradaAutor: mauri » 18 oct. 2002, 11:52

jo també soc esquerrà, però l'ordre de posar les cartes el faig igual que en el Butinet, deu ser que abans de fer una partida mirava molt com jugaven els demes, i la majoria eran dretans. L'única diferéncia que faig en una partida al bar, es que primer poso bastos, copes, espasses i despres oros, i aqui l'orde del pal, en cada partida es diferent.
Papitu, tingues CONTROL, home :lol:
Salut a tots-es!!!

carlescanes
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 18 set. 2002, 20:41

EntradaAutor: carlescanes » 30 oct. 2002, 11:41

Doncs jo sóc dretà i em coloco les cartes en ordre invers al Butinet (com ho deu feu Papitu) i no tinc cap inconvenient en jugar amb un ordre canviat, al cap i a la fi estan ordenades igual, tal sols es acostumar-s'hi


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 47 visitants