Error registre d'usuaris

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
LeCLUB

Error registre d'usuaris

EntradaAutor: LeCLUB » 06 maig 2005, 10:36

Hola, porto dos intents de registrar el nick LeCLUB, i no hi hamanera de aconseguir-ho. Sempre em quedo en el punt que tinc que rebre un e-mail amb la clau de confirmació. Hi ha alguna altra manera de fer el registre ?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 maig 2005, 15:35

Hola !

Doncs si, s'ha acomulat la feina.

Esta setmana hem tinguts uns quants problemillos tecnics, ara un cop solucionats espero poder arreglar el enviament de correus, que no acava d'anar del tot fi.

Adeu i perdona les molesties :-(

loret

Activar usuari

EntradaAutor: loret » 25 maig 2005, 16:55

Jo desprès d'un dia encara no he rebut l'email per activar l'usuari. Com ho he de fer? per cert.... es pot jugar desde mac?

pufon
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 19 juny 2005, 19:38

Re: Error registre d'usuaris

EntradaAutor: pufon » 19 juny 2005, 20:03

LeCLUB ha escrit:Hola, porto dos intents de registrar el nick LeCLUB, i no hi hamanera de aconseguir-ho. Sempre em quedo en el punt que tinc que rebre un e-mail amb la clau de confirmació. Hi ha alguna altra manera de fer el registre ?

Nuka
Nuka
Nuka
Entrades: 46
Membre des de: 15 set. 2002, 23:25

EntradaAutor: Nuka » 20 juny 2005, 22:37

Hola.

Revisa que fiquis el email correctament, i intenta no fer sevir adreces de correu de hotmail, terra, yahoo, o servidors semblants.

Si tens cap problema contacta'm.

ieti

No rebo cap correu electronic

EntradaAutor: ieti » 01 ago. 2005, 14:39

Hola, estic intentan durant tot el dia d'avui registrar-me com a usuari, però no hi ha manera, després d'omplir el formulari i clica a registrar usuari no fa res i tampoc arriba cap correu, tinc el servidor per cable Auna, que haig de fer?. Gràcies. :(

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 ago. 2005, 22:49

Hola ieti !

Doncs segurament es que no tens el javascript activat la navegador. Prova de canviar de navegador, o d'activar el javascript.

Adeu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron