El millor jugador del butinet es.............

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

El millor jugador del butinet es.............

EntradaAutor: txemapenta » 15 jul. 2005, 10:37

Si hagués un ranking de grans jugadors del butinet estaría clar el nom de cinc o sis, si, si, fritz tu també.Ara que colocarlos en el podium sería algo més complicat...o hu deuría ser perque a partir del dia de avui he tingut una visió(i no men enfoto, hu dic molt en serio) la mes gran te un nom:
MORFEO. Uns dirán que potser no es la millor jo dic que sí.¿per qué?
De tots els posts que he llegit ella ha dit la frase més ensertada que he sentit mai a un bon jugador de butifarra.
Morfeo diu:
"De fet jo, particularment, si tingués un company que em fes fallar per sistema demanaría el divorci".
Morfeo tu si que sabes.

lli
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 10 feb. 2004, 17:06

Re: El millor jugador del butinet es.............

EntradaAutor: lli » 15 jul. 2005, 12:52

txemapenta ha escrit:Morfeo diu:
"De fet jo, particularment, si tingués un company que em fes fallar per sistema demanaría el divorci".

De fet, no cal ni demanarlo.

Al Dret Civil Català estan recollides i documentades dues o tres jugades de botifarra que donen dret a divorci automàtic.

Sense tràmits.

Els jutges ja ni demanen explicacions: condemnen a galeres l'infractor, tots els seus béns i drets van a l'altre part i el seu nom s'esborra del llinatge familiar.

...

Una altre d'aquestes jugades de divorci automàtic és el company que no arrastra a trumfos directes.

:P :P :P :P :P :P :P :P

No us hi feu mal, jo m'estic prenent una Mirinda ...

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 15 jul. 2005, 17:31

Bones,
No diguis tonteries txemapenta, és costum meva perdre una mitjana de 30 punts per partida, aixó no em dóna dret a podium ni rès.

L'altre motiu de divorci: et surten de puta tinguen el cavall i et foten bronca perquè entrevesses l'as.

Mirinda? no gràcies, ja he "mirindao" (pa amb nocilla) :lol: :lol: :lol:

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 15 jul. 2005, 18:54

8) Uff despres de les explicacions de lli sobre el dret civil Català me quedat molt descansada.

Exagerao eres txemapenta..........

Pos mira pa amb nocilla me vindria de gust ara :mrgreen: :mrgreen:

mmmmmm fritz ..... 142 i "subiendo" :twisted: :twisted:

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 15 jul. 2005, 22:55

8) Entre birres, cardhus, mirindes i pa amb nocilla , lli, no se ben be el per que però em recorda els donuts.

Per cert, qui s´els va menjar?

:twisted: :twisted: :wink:

wop
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 08 gen. 2004, 16:56

EntradaAutor: wop » 17 jul. 2005, 12:03

Txemapenta, una vegada mes amb refermo q ets un home savi,tic
completament d'acord amb tu, i no nomes aixo ,si no q vull q quedi escrit,
quan torni a neixer vull ser dona i jugar com la morfeo.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 17 jul. 2005, 18:48

wop amic, jo a mes de jugar com ella , magradaria cuinar com ella pq tinc entes que tb es un hacha.
Apart aprofito el mument per lapidarme(rollo el nombre de la rosa) pels meus antics pensaments.Pensaments que dien que una dona no podia jugar be a les cartes.
Que ruc que era quan pensava aixo. En un hipotétic ranking dels 20 millors jugadors del butinet estic segur que la mitat serían donas, no vui donar noms pero tots en tenim en ment unes quantes. Y es que apart han desarrollat el instint asesí, aquell cop de mala llet necesari per acollonar al contrari. Es trist que jugan en una taula amb 3 dones im contrin el trumfo directe.....aixo avans no pasava................
Grrrrrrrrrr

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 18 jul. 2005, 09:34

Mai és tard per rectificar, txema. Pel que fa a lo de la cuina, aqui si que potser tindrieu que fer un curset o algo. :lol:

PEIXET
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 04 maig 2004, 22:15

EntradaAutor: PEIXET » 01 ago. 2005, 11:59

Txemapenta, colega, el millor jugador del butinet es... si no ets tu, poc deu faltar ... :lol: almenys sí el q mes agust jugue.. no serás el q més coneixements tindras, pero confíe cegament amb el teu joc intuitiu. I ja saps, si es confia amb el compi, tot es més facil..

M apetia "desvirgarme" amb els forums amb un tema aixi.. encara q hagues sigut millor amb una noia wapa.. pero q se li va a fer.. 8)

Fritz, i no t poses gelos, saps q tu i algun mes q tu i jo sabem tambe esteu tots ahi dalt disputan-vos les medalles..

De morfeo no dic res, ja q sempre q juga amb mi, manilles poquetes... :wink: i aixi es dificil...jejejeej

PD: Fritz tio.. ensenyes les cuixes i no em dius res wapeton?? será posible? :shock: .
I quan aprengues a cuinar Txema, com dius la masos, a vore si m convides a sopar home.. pensanto millor, anirem a un restaurant.... :P


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 30 visitants

cron