només experts?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

només experts?

EntradaAutor: Muntana » 05 set. 2005, 19:38

Fa un parell de dies vaig entrar a una partida amb aquest nom sugerent?, em podreu dir i perquè i entres? mea culpa però es que a vegades la curiositat mata i .........

Entro i el primer saludo que em diu el que la havia montat va ser ja en saps? a lo que jo li vaig respondre bona tarda, segona intervenció d’en només experts es que si no en saps no l acabarem.

Be comença la partida només experts delega i el seu company fa trunfus, jo no tenia cap d aquelles sortides clàssiques que a tots ens agraden perquè son bones i a mes a mes no perjudiques al company, sortir de manilla continuant d’as, de cavall amb tres de les quaranta, de rei amb dos de rei, o de rei amb varies d as rei (ho sento soc de Girona) i això de sortir d’as amb as i rei no i acabo de combregar, tinc 4 bastons de rei, vuit, set i quatre, surto de rei el company de només expert posa el cavall, el meu company la manilla i només experts basto petit, el meu company em torna la jugada només experts posa la sota jo el rei i el de la meva dreta dona basto petit, la jugada era clara només experts havia passat l’as per lo que jo tot seguit torno a tocar bastons, el de la meva dreta dona basto petit el meu company falla i només experts rendeix l’as.

Podreu pensar que només experts es va disculpar amb el seu company per la jugada?, nooooo el seu comentari va ser, la sortida no es normal i si jo jugo amb gent que no en sap fins i tot jo jugo malament i tot seguit va tancar la partida.

Només experts si em permets un consell (de bon rotllo eh) millor et dediques a fer solitaris, i si tornes a muntar un altra partida posi per títol tan sols passerells.

Per cert, només experts ahir estava donat consells a una +perquè deia que li faltava ètica (buf)


Muntana

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 05 set. 2005, 21:14

jajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
llastima que "nomes experts" no llegeix els foros(estic segur)

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 05 set. 2005, 22:43

És molt bo !! la llàstima com be dius txema és que aquest "expert" no es llegirà els foros.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 06 set. 2005, 14:50

Aquest expert deu ésser el mateix que em fot fora cada vegada que entro a una partida i porto ajuda màxima , com si l'ajuda (cosa subjectiva) marqués el nivell de un jugador (en el meu cas es afirmatiu )

vinga a reveure
psc

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 07 set. 2005, 00:48

els rumors sobre qui es la fiera a la que muntana anomena sabiament "només experts" creixen com l´escuma.A mi man dit que es creuen que comensa per s...........

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 07 set. 2005, 10:37

Muntana, amb aquests "amics" ("nomes experts", "no veus que falla"...) no et calen pas enemics!

A aquesta gent, a part d'educació (i potser alguna visita al psicòleg i fins i tot al psiquiatra) els manca sentit comú, i en el fons la butifarra és un joc de sentit comú. El "només experts" va ser traït pel subconscient: convençut que la sortida de semifallo és la més guai, te la va atribuir gratuïtament (piensa el ladrón que todos son de su condición), segurament perquè ignorava que al nostre poble diem:

"Sortida de carta sola, sortida de can titola".

A vegades (jo el primer) pensem massa poc, i la caguem. El nostre amic "només experts" va pensar massa: tampoc va bé. Es suficient amb una mica de sentit comú (el menys comú dels sentits, com deia un professor meu). I no oblidar que al capdavall és un joc.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 07 set. 2005, 21:31

Veus si creguessis amb la sortida d'as tenint as i 12 el teu company sabria que no tenies l'as i no l'hagues tornat o si, si penses en un posible semifallo. Ell sabrá el que cal fer............
Si a mes a mes no juguesiu "lliure" el de la teva dreta hagues hagut de posar la petita amb lo que le teu company tampoc l'hagues tornat. O si, ell hagués decidit.
El que es cert es que en els dos casos i hauria hagut mes informació
En fi
Per cert pq aquesta discreció amb el nick?
partides com:
NOMES EXPERTS
GRANS MESTRES

etc etc n'hi ha masses com per ocultar el "facedor del entuerto"

Xafarder que soc
admiro la vostre discreció

:)

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

Re: només experts?

EntradaAutor: formati » 08 set. 2005, 12:21

Muntana ha escrit:..., tinc 4 bastons de rei, vuit, set i quatre, surto de rei el company de només expert posa el cavall, el meu company la manilla i només experts basto petit, el meu company em torna la jugada només experts posa la sota jo el rei i el de la meva dreta dona basto petit, ...

Quiquet ha escrit:Si a mes a mes no juguesiu "lliure" el de la teva dreta hagues hagut de posar la petita amb lo que le teu company tampoc l'hagues tornat.

Quiquet,
on Muntana diu surto de rei, vol dir surto de vuit. Altrament fora impossible que poses el rei a la segona basa i tota la jugada no té cap lògica. Juraria que jugava obligat.

I mira que li passen coses al Muntana ...!

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

només experts

EntradaAutor: Muntana » 08 set. 2005, 16:12

quiquet:

correcta la teva correcció, on posa surto de rei vuul dir surto de vuit, segurament amb l emprenyada vaig posar ho malament

ben vist

muntana

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

només experts

EntradaAutor: Muntana » 08 set. 2005, 16:14

per els que estan intrigats sobre l'expert de la partida, vos donare una
pista, cada vegada que posa el seu nick va a misa

ui ui ui que em pelará

jejejejej

muntana

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 09 set. 2005, 00:04

I diuen que es diu el pecat i no el pecador.I diuen que la mala educació es paga amb ignorancia..........pero no puc més.Cada nit tocan els cullons a la gent que només volem jugar a les cartes.NO puc més.Se hu mereixen
només experts era sami i els seu company erx.Només experts? NO.Només pardillos i només maleducats.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 09 set. 2005, 13:43

Gràcies Txemapenta per la puntualització dels persontatges, però ara jo tinc dubtes experts amb que?

1-.jugant amb la botifarra, no puc parlar perquè no he tingut el gust de jugar amb ells això si la neurona no em falla,

2.-segur que amb educacio res de res

3.-em buscar borina , be aqui si que sobresurten , pero be el temps possa a tothom al seu lloc

vinga a reveure

psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 40 visitants

cron