magrada jugar a la botifarra pero.......sou imbecils

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
crishtak

magrada jugar a la botifarra pero.......sou imbecils

EntradaAutor: crishtak » 07 set. 2005, 23:09

Magrada jugar a la botifarra pero sou imbecils, ke us sembla el titol?¿ mexplicare millor. Tenint en compte k aixo es un joc, magradaria jugar am gent k entengui el concepte d ejoc, es a dir, diversio. Un cop definit akest concepte, magrdaria fer constar que per divertirse en un joc, akest ha de tenir un inici i un final, en aqkest cas, pokes partides acostumen a tenir un final. Mgradaria expresar tb el k jo entenc per llibertat de dexpressio i igualtat de drets, existeix algun diccionari de les paraules admesos i les no admeses en akest joc?¿ existeix algun llibre de drets en akest joc?¿ mmmmmmmmmmmmmmm, crec que no existeix (encara k molts pensareu k si, pero realment allo que existeix es una merda), mexplicare, dret es allo que decideix una persona segons el seu criteri?¿ dret es llibertat dexpresio?¿ dret es tenir que aguantar determinats comportaments?¿ dret es tenir que patir la prepotencia dalguns membres dakest joc?¿ dret es poder escriure abans ket kikejin?¿ dret es......entrar o sortir dakest joc?¿

Evidenment, akest es un joc public, i ningu esta obligat a entrari, i a més, si hi entre, as de complir una serie de normes, pero..........algu em pot afirmar k son iguals per a tothom?¿ ja ho dic jo, NO, i per tant, ja no son normes, pk es clar, si ho fossin , serien dobligat compliment sense excepcions. El problema, pel que e pogut comprovar en perosna, sorgeix kuan algu denuncia la desigualtat, i aleshores, akesta persona ha de ser callada, ha de ser expulsada.

Sou feliços putejant als usuaris?¿ us sentiu forts fent-ho?¿ aixo us ompla interioment?¿ us fa sentir poderosos?¿ ja contesto jo, un SI rotunt, sou aixi de lamentables tots plegats, us dedikeu a tocar el collons a ki te una mica de criteri, o b, a ki te valor dalçar la veu sense por de ser excluit, us dedikeu a excluir tot akell k no te por de vosaltres pel senzill fet k per ell no represnetu res, es a dir, per mi no representeu res, i per tant, no em fa por una kikejada INDEFINIDA, k es el k suposo k pasar a partir dara, ja que suposo k sere silenciat, com sempre.

SApigueu que la vida es com un mar, i vosaltres nomes en sou una gota daigua, am la gran diferencia que sou aigua bruta, pero que ben bruta.

En definitiva, explicare el k macostuma a pasar, o millor dit , els casos en kem sento discriminat. Aixo ho faig per expressar tot el k molta gent sent i te por a dir.

1Entro a una partida, em foten crits, alço jo la veu i ..............kikejat

2Minsulten,1, 2,3,4,5..vegades i no pasa res, insulto jo, 1,2, kikejat

3Em demanen k avisi en el moment en k es falta el respecte en una partida, ho copia al general kuan e dona el cas, i .............kikejat per publicar el k pasa en les partides

4Escric com a titol duna partida "nomes rapids", mentren lents a jugar, plego de partida, els senyorets avisen al genral, i em kikejen a mi (nmo sap llegir la gent?¿)

5Entr4es en una conversa entre dos persones del genral, i evidenment, es un xat general, i et kikejen, mu fan a mi, i es pot fer, replico, i em kikejen.

6en voleu mes........... paso descriure

Senzillament em podria pasar la nit insultanvos, pero no ho fare, senzillament pk no penso posarme a la vostra altura, no tinc tant poder com vosaltres, no em sento tan poderos, no tinc botons k klicar i kem facin sentir feliç, u spenseu k sou deu i kels altres som la terra, teniu llibertat per fer le k vulgueu?¿ Senzillament no sou res per ami, senzillamnet us desitjo el millor, pero lluny de mi.

Aki em despedeixo de la meva curta pero intensa estancia al butinet. Dono gracies a tots els k man compres i a tots els k man escoltat, aixi com agraeixo tots els bons moments passats, i passo de comentar els dolents. Espero k tots el k hagueu apres algo de mi us serveixi dalguna cosa, ja se k akests sou molts i k hi haura molta gent k trobara a faltar els meus consells, pero men vaig, men vaig pk no suporto mes akesta corrupcio.

Fins aviat i fins mai, cada persona ja sap.

Adeu.

P.D: soc un dels millors jugadors k han passat mai per akest joc, sino el millor, ho penso i ho continuare pensant. Salut als meus i merda al govern.


Joan.

un que passave per aqui

EntradaAutor: un que passave per aqui » 07 set. 2005, 23:18

modesto el niño

jo també passava...

tot sortint de la taverna...

EntradaAutor: jo també passava... » 07 set. 2005, 23:45

Molt peró que molt modest, llàstima, tant de talent malaguanyat... En fí, que hi farem!

Anem passant que es fa tard i vol ploure i la burra no es vol moure!

un altre

EntradaAutor: un altre » 07 set. 2005, 23:55

primer dir que no soc un invitat, sino un damnificat per l-efecte Pufon.
despres voldria preguntar si hi-ha alguna possibilitat de ocupar el lloc que malauradament deixa lliure el nostre company i al que tots 15000 trovarem molt a faltar, per tal de ser considerat usuari registrat de ple dret.
Gracies per tot.
aixo es gratis lliure i es consulten les propostes de canvi, que mes voleu nins?

culdetaverna

EntradaAutor: culdetaverna » 08 set. 2005, 00:13

un altre ha escrit:primer dir que no soc un invitat, sino un damnificat per l-efecte Pufon.
despres voldria preguntar si hi-ha alguna possibilitat de ocupar el lloc que malauradament deixa lliure el nostre company i al que tots 15000 trovarem molt a faltar, per tal de ser considerat usuari registrat de ple dret.
Gracies per tot.
aixo es gratis lliure i es consulten les propostes de canvi, que mes voleu nins?


Efecte Pufon, m'encanta. Podriem muntar una ONG.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 08 set. 2005, 00:24

<Trobarem a faltar el teu sonriure!!!............o no?????????

Plana (alfons)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 set. 2005, 00:47

Imatge


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

cron