Que compteu quan jugueu al butinet?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

Que compteu quan jugueu al butinet?

EntradaAutor: Profeta » 19 set. 2002, 22:12

Em preguntava que compta la gent en una partida del Butinet

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 set. 2002, 22:37

jejeje.

T'ha faltat ficar: Si, quan tinc el messenge tancat ;-)

Deu.

Morus

jo no

EntradaAutor: Morus » 20 set. 2002, 16:21

Tinc massa feina mirant a veure quina és la carta més baixa que tinc del pal...no sé que passa però si en tiro una de més alta s'esconya la partida, hahahaaaha

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 23 set. 2002, 10:36

Qui compta vols dir ,que explica la gent? ,poca ho entenc Profeta aquesta pregunta.Si es aixi ,doncs fotent conya tota l'estona,si hi han noies doncs lo que fem els homes quan hi han femines,intentar lligar,i si som homes els 4 doncs picant-se perque la partida sigui mes interesant .

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 24 set. 2002, 17:29

ejem, ejem,

a vore, alex, que la pregunta no es tan complicada. a mes a mes que fa un jugador expert com tu per aquests llindars?

es evident que el fet de comptar depen de molts factors: msn obert o no; partit per la radio; etc. etc. ;) 8)

profeta

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 03 oct. 2002, 03:37

mmm... contar que?? perque aquí al Butinet es poden comptar moltes coses eh?? :Þ podem contar el numero de vegades que cauen els companys de partida, o bé quants jugadors ens han deixat penjats abans d'acabar tooooooota una partida, o bé quants minutillus tarden els altres 3 a tirar la carta o -el que és pitjor!!!- a fer el simple click per recollir!!, també podem contar els intents de "ligoteo" d'alguns pel general, o els famosus muackaaaaaaaaaaaaas que es van repetint (per cert! que carai deuen ser els muackas?? la la la o_O jeje) també es conten els piropus/qualificatius de l'estil "hola wapa!" "no no hola a tu wapissima" "que te dit que tu ets la mes reketewapa" o amb títols nobiliaris inclosos "reinaaaaaaaaa" "reeeeeeeeeei" "princesaaaaaaaaaaa de la conxinxinaaaaa" ..., o tot el contrari és clar! (això ho obviaré pero qui no ha llegit a algun/a en ple cabreo?? jejeje) ... podem fins i tot contar l'estona que tarden els operadors de canal "arrobes" a fer fora a algú que està molestant (jeje i els intents d'akest en tornar a entrar!) i...ostres!!! LES CARTES! jeje Profeta volies dir les cartes???? ups! pos si pos si em sembla que la gent les conta perque de tant en tant es pot llegir: "ups! me descontat"!
Una abraçada!

jiji/montse

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 03 oct. 2002, 08:30

Molt bona Montse ,ja li vaig comentar al Profeta que es una pregunta amb ?????.

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 03 oct. 2002, 14:41

a veure, petita llico en gramatica (no tinc ces trencades ni accents al teclat, demano perdo)

hi ha varies paraules en catala que la gent fa servir de manera intercanviable quan de fet volen dir coses molt diferents. no tinc el Pompeu Fabra per aqui casa pero unes definicions serien:

comptar: es el que en castella seria "contar", es a dir: 1, 2, 3, ...
contar: explicar una historia

amb noms:

compte: una suma. tambe vol dir "cuidado"
conte: una narracio, la caputxeta vermella, per exemple.
comte: un titol nobiliari, per exemple, Comte l'Arnau

manera per recordar-ho (de 4rt de basica): hem d'anar amb compte a la hora d'explicar el conte del comte l'Arnau.

dit aixo, la pregunta deu quedar mes clara, espero. en qualsevol cas, la resposta de la jiji/montse (quina divisio mes curiosa) es molt bona :lol:

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 03 oct. 2002, 18:33

vista la classe magistral del Sr. Profeta, rectifico i us demano que a l'hora de llegir el meu escrit anterior canvieu mentalment el verb contar per comptar!

gràcies!

:oops: jiji/montse

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

contar las cartas

EntradaAutor: manel » 10 oct. 2002, 02:31

pero vosaltres conteu cartas??? :shock:

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 10 oct. 2002, 16:07

manel, quan vaig començar a jugar un company em va dir que les contes pero no em va dir el perke, jo les conto casi sempre totes , lo que pasa es ke el 90% de les vegades em dona 48 algu em pot explicar de que serveix contarles?

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

contar

EntradaAutor: manel » 11 oct. 2002, 02:51

jajjajj...jordi..a mi tambe am surtan sempre 48...per k sera?
ara am serio......contarlas es importan per jugar millor

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

48?????

EntradaAutor: papitu » 13 oct. 2002, 20:09

nomes 48????????

aixo es que no compteu els comodins

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 20 oct. 2002, 01:37

jajajaja

Apart de l'enquesta, pel que fa a missatges, no s'entra gaire en serio en el tema que proposa Profeta .... però m'he fet un fart de riure amb tots els missatges (especialment el de jiji) ... :lol: :lol:

Ai, encara ric ... jajaja :lol: ... Molt bo ... :lol: que hi hagi més missatges així!!!!

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

4+5+1+6+23+856=????????

EntradaAutor: Melodia » 28 oct. 2002, 22:58

UUUUiiiiiii jo no compto, tota la vida suspenent mates i quan vaig acabar segon de batxillerat vaig fer vots (com les monjes) i vaig dir que ja no comptaria mai més. :roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants

cron