Opcio de kikejar

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Deu_CAT
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 20 set. 2002, 22:16

Opcio de kikejar

EntradaAutor: Deu_CAT » 20 oct. 2002, 09:50

Hola amics!!!

Cerc que seria interessant que el creador tingues aquesta opcio. Al igual que la te mentre es crea la partida, aniria be tenir-la mentre es juga.

Vull deixar clar pero que es per fer fora als que cauen de la conexio i despres triguen molt ha caure en la partida. Aquesta situacio fa que altres es retirin i es perdin les partides...

El fet de que l'opcio fos nomes en poder del creador tambe evitaria kikejades imprudents.

Petonets, besades i pipius...

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 20 oct. 2002, 13:46

Hola Josep

Tens rao ke en algun moment seria util poder kikejar algu ke ha caigut, pero tinc la impresio ke en algun cop es podria produir algun mal us ,ki ha creat la partida, trobo logic que pugui decidir que la juga pero un cop començada ja no, encara ke per les caigudes si seria util.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 21 oct. 2002, 09:44

Estic d'acord amb tu ... oh senyor!!! :wink:

I, si és veritat que algú en pot fer un mal ús, també es dona la situació contraria ... gent que fot el camp pels motius més §$%&$ß imaginables (perquè està perdent, perquè el company no es deixa fotre bronques o perquè el company li està fotent bronques).

A mi no em preocupa que la gent en faci un mal ús, perquè en qualsevol cas acabarem fent el que molta gent ja fa (o fem), que consisteix en fixar-se en els nicks que actuen de forma desagradable i mirar de no coincidir-hi més.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron