Trampes

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

Trampes

EntradaAutor: baby » 17 set. 2005, 15:37

Tampoc no sé si aquest tema toca aquí....ara q si pensem que per fer trampes, també deu haber tàctiques............(i algunes suposo molt avançades.......) :shock:

Després d'haver llegit un comentari de morfeo i fritz en algun post, m'ha entrat la curiositat per saber quins tipus de gestos o senyals o "tàctiques " utilitza la gent jugant a la butifarra.........

Tranquis q encara q acostumi a perdre no penso fer trampes....primer q no m'agradaria guanyar amb joc brut........i segona que s'em notaria massa........ :lol: (no vaig ser mai bona per utilitzar xuletes a l'escola....) :lol:

I tampoc crec q en un campi pesqui ningu fent trampes.....això és com les meigas .......haberlas haylas....... però.... (o és casualitat q sobretot en els campis el q canta trumfo passat SEMPRE encerti el pal del contrari??) :shock:

baby

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 17 set. 2005, 15:42

Jo sol en sé una de trampa......... marcar el pal q en tens més

Es marca el pal al agafar la baralla, arronsant el dit corresponent al pal q en tens més...... Aquesta tàctica sol serveix si s'ordenen o al menys saps ordenar els pals en el ordre q correspón de dreta a esquerra, que ara mateix no sabria dir-vos kin es aquest ordre...... (¿oros copes espases i bastos?) :?


baby :lol:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 17 set. 2005, 15:44

Ronnie ho acabo de saber! El recontro era a 30 missatges....... :lol: :lol:

baby

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 17 set. 2005, 15:53

jeje baby me´n falten 12 muaSSSSSSSSSSSSSSSSSitos :D :o :evil:

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 17 set. 2005, 16:33

Pos mira baby , en el cas que jo comentava una ma un dels "senyors" que fins al moment sempre havia dit delego, va tancar la baralla, va donar dos cops a la taula amb les cartes tancades i va dir " t´ho passo".(curiosament portava dos manilles)

Dos mans despres el seu company va delegar amb dos o tres cartes mes aixecades que les altres i a mes va tardar lo seu al fer-ho, jo casi vaig estar a punt de dir-li al company de aquest "senyor " que cantes butifarra, peró ja ho va fer solet :twisted:

Suposo que altres deuen ser mes fins per que aquestos eren de un barruer increible :mrgreen:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 17 set. 2005, 20:26

Baby,
No, no toca aquí, l'hauries de posar a varietats... :lol:

Creu-me, no val la pena que aprenguis tàctiques ( ni de primer nivell ni avançades) per fer trampes...

I si no veus quan te'n fan, doncs millor, perquè és molt dificil de demostrar, sempre diuen el mateix: qui? nosaltres? escolta noi-a, qui t'has pensat que ets per dir que fem trampes, a veure si encara acabarem malament. :cry:

El millor que pots fer és utilitzar la ironia (quan més fina millor). Comentaris del tipus: Ostres en saben molt vostès! Es nota que fa temps que juguen junts! se'ls veu molt compenetrats! Carai quina sort delega i el seu company fa buti i vostè porta dues manilles!
Almenys que tinguin clar que et poden guanyar ( fen trampes clar) peró que no ets cap passarell.

Nota: "si són bajitos i se dejan" pots probar amb una mica de mala llet del tipus: Com tornis ( millor tutejar) a picar a la taula abans de delegar et liaré un cristo que "te vas a cagar"! Cagum Déu quan deleguis digues delego i no diguis paraulotes del tipus t'ho passo o digue'ls-hi!

En fí, és la part més trista dels campionats, hi és i a més és molt fàcil de fer-ne, repeteixo una cosa peró, mai peró que mai tindran la satisfacció de dir que han guanyat un campionat de manera neta i esportiva, i diuen que ho és molt de satisfactori :roll:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 17 set. 2005, 20:39

bé fritz nomès et mancava dir que passa quan els que fan trampes són del poble de tota la vida, llavors millor ni comentar-lo,

saps quina es la solució si tens clar que et foten trampes tirar les cartes i que juguin sols, total no val la pena fer-se mala sang perquè un parell d'impresentables volguin guanyar una copa/un pernil/x euros,

Per tant si tirant les cartes i fe que guanyin ells i així puguin passar una ronda fas feliços a un parell d'impresentalbes per lo menys has fet la bona obra del dia

vinga a reveure
pesc

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 17 set. 2005, 20:41

A mi m'encanta quan el que no fa trumfos diu allò tan mono de:

"Em delegues? Copes" ...

ABANS que l'altre hagi obert la boca :evil: :evil:

Ufff!!! Vaja tema ... no podria anar directa a la paperera :?:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 18 set. 2005, 00:52

Carai! formati coi, a la paperera? Sol era curiositat i en plan anecdotic eh? Suposo q hi ha molta gent q te experiencies "tramperils"....... i la veritat tenia curiositat....... Però res res.......si us sembla el tema fora de lloc........... :(

Colta frit q no en vull aprendre de fer trampes eh? jaaja sol em faltaria! amb proutes feines aprenc a jugar a la buti.........
:wink:
baby

acopdegarrotix
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 14 nov. 2002, 17:17

EntradaAutor: acopdegarrotix » 19 set. 2005, 23:30

Coi repasant els foros he trobat aquest tema.
Casum dena jo sempre delego, en campionats o no , donant dos cops a la taula, tingui 4 manilles, tres, dos o cap. Faig trampesssssssssss??????.
Ara amb un campiont a la semifinal, guanyan nosaltres de trenta punts, cosa que els hi donava credibilitat d'altre banda per a fer-la, tot sigui dit, el company la va delegar dient, no ho havia dit abans, fes-els-hi.................i clar va cantar Buti amb les dues manilles del seu company, del que havia delegat.
Mireu en el tema de les trampes, es una mica com el sexe, poca promiscuitat i jugar amb gent que coneixes.
Si ets promiscuu, pos mira...................et trobes de tot.
I en els campionats, sino son de gent del Butinet, posssssssss procura agafar millors cartes que ells..................................
Au
Anar sumant

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 20 set. 2005, 15:22

:P jajaja acopdegarrotix, pos no, no fas trampes.

A vore la explicació es la següent: si sempre dius "delego" el que no pots fer es dir altre cosa.Si sempre piques a la taula per delegar, el que farà sospitar es que un cop diguis "t´ho passo" i etc.El cas es delegar sempre de la mateixa manera, no pas anar canviant a diferentes mans, per que llavors es molt sospitosa la cosa.

De fet tant si son gent de butinet com si no ....... procura agafar millors cartes que ells i moltes manilles ........ i aixi segur que guanyes :roll: :wink:

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 20 set. 2005, 16:24

Doncs mira acopdegarrotix, jo penso que la millor manera de no despertar malentesos és fer les coses ben fetes.

Les úniques paraules admeses en una taula de Botifarra haurien de ser:

* Els noms dels pals: oros, copes espases, bastons
* Botifarra (res de "ja pots sortir")
* Delego (res de copets)
* Bé
* Contro
* Recontro
* Sant Vicenç

Tot el demés ... ganes de fer les coses malament.

Això no evita res ... jo que no utilitzo mai cap paraula diferent, que sempre poso les cartes totes a la mateixa mida, que no miro mai a la cara a la meva companya ... m'he sentit a dir que faig trampes ... :(

Si van pescar l'Omar Shariff fent-ne al bridge ... deu ser que és consustancial (quina paraulota!) a la humanitat.

Fa calor.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 21 set. 2005, 16:29

Bones,
No és que la jugada en qüestió sigui fer trampes, peró en tot cas si que demostra la "puteria" d'alguns jugadors.

Hi ha alguns jugadors que quan tenen un fallo directe fan una mica de "paradinya" abans de fallar. Exemple: Jo sóc segon jugador i tinc un directe, surten de rei del meu fallo, abans de fallar espero un segon que el tercer jugador prepari carta, tant si la canvia com si no quan fallo ja sé on és la manilla. Per això recomano no preparar mai carta fins que el jugador que et precedeix no hagi jugat, que hi ha molt de "listillo" per aquests móns de Déu...

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 21 set. 2005, 16:36

De paradinyes (m'agrada el nom) n'hi ha de tots colors. A mi em sembla sempre molt poc elegant la del jugador que "dubte" si carregar o no, indicant així al company que en té més del pal, que té una ferma etc.

A La Garriga, el meu pare va dir-li al jugador de la seva esquerra quan aquest dubtava amb la Manilla del company sobre la taula:

"No cal pas que disimuli home, ja li pot dir directament que té l'As".

La meva mare es volia amagar sota la taula :P :P.

No m'agrada aquest post :?.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 21 set. 2005, 18:28

bé no se si ho podem classificar com a trampes peròo en veritat ho son, son aquells personatges (al meu pobles els hi dien pispes) aque es sirtuen al voltànt de les partides hi ha vegades que desprès de la jugada t''obren els ulls i et diuen quina era la millor,
Pero hi ha vegades que estan allí per assenyalar al que juguen contra tu qualsevol dada que els hi dongui una mica de ventatge ,
es a dir a vegades no cal que es marquin les cartes els jugadors sinó que son els personatges dels voltants el que marquen ves a saber que

vinga a reveure
psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

cron