Millores i noves funcions de la Prixima Versio

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
AlsO
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 20 set. 2002, 09:34

Millores i noves funcions de la Prixima Versio

EntradaAutor: AlsO » 23 oct. 2002, 18:06

Seria interesant que en Carles ens fes cinc centims de les millores i noves funcionalitats que prepara per la proxima versio del programa, i de pas , m'ofereixo com a Beta tester de la mateixa.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 oct. 2002, 13:19

Hola AlsO !

Et puc fer 2 centims del que estic fent:

- Millores en el servidor. Supoos que us haureu fixat que ja NO es penja. Avui porta 14 dies sense penjar-se, quan abans es penjava un o dos cops la dia ( i mes abans més).

- Millores en el ButiNET, lo mismo, he conseguit que el client ja no es penji mes.

- Regsitre de nicks: Que el server del ButiNET i el client acceptin el nicks registrats, per que no ens el pugin prendre.

A més, s'està treballant amb millores de la web.

I ....... fins aquí puc llegir, hi han mooooooltes altres coses, i mes grans, però que prefereixo no dir res fins que estigui :-)
( A més, si llegiu pels foros, emails que he anat enviant, mes d'una se m'ha escapat :-Þ )

Adeu !

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 25 oct. 2002, 19:37

:lol: :lol: :lol: Carles... ets un sol!!!! Que fariem sense tu? :wink:
Felicitar-te personalment per la gran criatura ButiNet!!!
Salut i oros!!! (jejeje)

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 16 gen. 2003, 19:37

No es qwue hagi mirat tots els temes dels foros ni res pero... soc l'unic que creu que els boots son un pel curtets? o es el meu? no em torna el pal, no sap quan parar de destrunfar, no tira el as al sortir de manilla.. plis help!!!

Ara bé.. felicitats, tot es collonut, sou uns cracs i aqui teniu un admirador

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 gen. 2003, 13:08

No ets l'únic que ho creu .... i mira que hi fiquen ganes !

Invitado, els robots del ButiNET es van ficar com a accesori i com a cosa a millorar.
Però desde aleshores, m'eh dedicat a millorar el joc online, que es el que fa servir la gent i la gracia del ButiNET.

Malgrat això, en la proxima versio, us prometo que els robots jugaran com deu mana (guanyaran a mes de un i de dos). A més, es podran ficar robots adicionals en DLL's.

Això està en fase de proves .... així que tindreu que esperar.

Adeu.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 18 gen. 2003, 00:19

merci per la resposta, quan puguem afegir els nostres bots avisa que ajudarem amb aportacion propies, anims que ho fas molt be

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 18 gen. 2003, 10:34

Invitado,
com diria en Carles ... no sé si la resposta és prou autoritzada :) ... però ja que t'interessa el tema, per afegir robots cal programarlos en C i construir una .DLL (això últim és fàcil, ho tenim controlat si no saps com va). L'estructura està molt avançada, o sigui que si vols posar-t'hi ... estarem encantats !!!! Res ens faria més il·lusió que un campionat de robots i poder-ne inscriure uns quants a la propera trobada del ButiNet ... a veure quin paper fan :shock:

I no sigueu tant crítics amb els robots actuals ... tinguent en compte que juguen de manera aleatoria ho fan prou bé :D :D


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 44 visitants

cron