Foro Rosa: similituds

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

Foro Rosa: similituds

EntradaAutor: Profeta » 18 oct. 2002, 16:27

a veure, ... ara que ja ens comencem a coneixer la gent del butinet entre nosaltres, que ens enviem fotos entre nosaltres i que mirem les fotos del campionats seria interessant de trobar similituds entre gent del butinet i personatges famosos.

jo no conec a gaire gent, pero comenzare:

Carles <---> Oliana Molls (a mes es molt apropiada la comparacio :wink: ).

Profeta

PS: Carles no t'enfadis :) si-et-plau.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 18 oct. 2002, 16:53

juas juas, aquesta no me l'esperava Profeta !!! :wink:

Nuka
Nuka
Nuka
Entrades: 46
Membre des de: 15 set. 2002, 23:25

EntradaAutor: Nuka » 20 oct. 2002, 23:59

Noooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aquesta si que no Profeta! Que l'Oliana Molls era el meu idol de la infancia, i el Carles..... pos como que no ;-)

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 25 oct. 2002, 19:39

Doncs jo encara no conec a ningú així en foto....però m'agrada molt aquesta proposta de comparar!! :D si senyor, a veure si a partir d'ara començo a conèixer a gent per fer comparacions...si m'envieu una foto començo!! El primer podries ser tu Profeta :wink:

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 25 oct. 2002, 22:58

Hola Melodia !!!, :D a banda de les fotos, jo te proposo encare una cosa mès guay per coneixa la gent i poder comparar :P si es el que t'agrada, pq no t'apuntes a les trovades Butinet que se cel.lebran??, a que es bona idea!! :wink: , pues ja saps dona animat!!!!! :P

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 25 oct. 2002, 23:15

Està molt bé això rous!! :D però com puc saber quan es celebren aquestes trobades :?: no en tinc ni idea...a vegades pel xat sento gent que ho comenta però jo estic a la parra perquè sóc noveta encara...que hi ha algun calendari que es pugui consultar o alguna cosa?

:?: :?: :?: :?:

Petonasssososoosos!!

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 26 oct. 2002, 23:32

Melodia carinyet, tranki que si t'enteraras, quan es fagi alguna trovada Butinet es publica tota l'informació en aquesta web!!!, :P tens que anar a campionat per consultar, ara be t'adelanto que se diu se rumorea que han dit que han sentit que el dia 30 de novembre se cel.lebrara la próxima en un poblet a les a fores de Manresa, quan sigui una cosa oficial el notre @Carles penjarà tota l'informació on t'he dit abans jejejejej :wink: , un petonas i espero conèixet aviat :lol:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants