tactiques mol avançades

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 30 oct. 2005, 01:16

nena maca,
Tampoc cal que t'enfadis i agafis el mal caracter de la mama... Era per preguntar i prou, ais, jo que em pensava que a tu et podia salvar.

De monarquic jo res de res, més aviat al contrari...tots sabem qui és el rei per aquestes contrades...

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 30 oct. 2005, 11:43

:twisted: mmmm, mal caracter la mama?....... no ho saps prou :mrgreen: :mrgreen:

I allo que diuen en el idioma del imperio "De tal palo tal astilla"

Per cert, rectifico, a on vaig dir "rei pastor dels tossuts" volia dir "president de la república dels pastors tossuts"

:twisted: :twisted: :twisted:

PD: Per cert, tot aixó que te a veure amb "les tàctiques molt avançades"?????????

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 30 oct. 2005, 20:16

ImatgeImatgeImatge

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 30 oct. 2005, 20:45

Pos no te res a veure, amb les tactiques molt avancades,... pero i lo be que ens ho passem ?.

Ara potser toca obrir un post de buti moderna, que segons sembla es jugar al despiste, o sigui el que jo faig pero fet expresament... :roll: ,
mes o menys deu ser aixo, no ?.

Que alguien lo explique, de moment jo tinc la excusa perfecte per les meves jugades , jejejeje, sempre dic, no es fantasia, es buti moderna...,ara veuras com segur guanyem, .....a vegades cola.....
emfalta1bull l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 oct. 2005, 05:22, en total s’ha editat 1 vegada.

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 30 oct. 2005, 21:25

8) Ui la buti moderna.....

Per aqui volta un post del formati on ho explica......

8) 8)

Una cosa si et diré, no es jugar al despiste :twisted: :twisted:

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 31 oct. 2005, 02:36

uiiiiii !!!!! cuanto misterio !!!!, 8) .
pos fem un post "top secret", i el desclasifiqueu dintre de tres anys :wink:

Si he lleguit el post d'en formati,....pero encara tinc molts dubtes, mes que abans, :cry: , i creia que no podia ser.... :evil: .

En fin a otra cosa mariposa !!!! :arrow:
emfalta1bull l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 oct. 2005, 05:02, en total s’ha editat 1 vegada.

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 31 oct. 2005, 03:30

emfalta1bull ha escrit:Ara potser toca obrir un post de buti moderna, que segons sembla es jugar al despiste, o sigui el que jo faig pero fet expresament... :roll: ,
mes o menys deu ser aixo, no ?.

Que alguien lo explique, de moment jo tinc la excusa perfecte per les meves jugades , jejejeje, sempre dic, no es fantasia, es buti moderna...,ara veuras com segur guanyem, .....a vegades cola.....


:lol: jaja emfalta1bull ets un crack tiu , ( tampoc té res a veure, però lo bé que ens ho passem) :mrgreen:

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 31 oct. 2005, 05:12

I no es per passar-ho be que estem aqui ?????.

potser ja toca no?, despres de tantes histories truculentes de obligats, lliures, lliures nomes de vegades etc etc :wink: i alguna pixada fora de test que altre :twisted:

pos lo dicho, quedas convidat a pagarme unes cerveces tu tambe jejeje :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

cron