PORRA madrid FBC BARCELONA

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
parki
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 03 oct. 2005, 16:28

insults ?

EntradaAutor: parki » 17 nov. 2005, 16:34

Marels:

no crec que el tema que remarques sigui cap insult, al menys res comparat amb els que ens tenim que sentir cada dia els catalans (i tu dius que ho ets oi) als mitjans de comunicacions estatals o fins i tot quan viatgem per segons quins llocs i parem l orella.

De totes maneres vols dir que la rel de tot no arrancara dic jo que tu potser encara que siguis de la real sociedad estiguis casada amb un simpatitzant del real madrit ? (pregunto sensa mala intenció eh) 8) 8) a les hores potser es que tens sindrome d estocolm :roll: :roll:

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 17 nov. 2005, 18:55

Benvolgut parki, no m'agrada entrar en discusions personals però no em queda un altre remei,

el primer punt perfecte el segon sobra, quan jo faig un escrit sapigas que el faig jo, no ki tingui a la vora, a casa som 6, tres del barça, dos del reial madrit i una de la reial societat, o sigui ke el sindrome d'estocolm no m'hi val.

lena
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 abr. 2004, 22:19

EntradaAutor: lena » 17 nov. 2005, 18:58

Real Madriz 1 (d penal inexistent, com sempre), gol del Roberto Carlos Barça 4, 2 d'eto'o (jijijiiji), Ronaldinho (mmmmmm que bo ets, nano) i Deco

Espero que en Xavi no la cagui, perquè em fot dels nervis, i espero no haver de patir amb el Gabri; o sigui que millor que no surti ja, directament... I em sap greu perquè són catalans, eh? Però, noi, d'on no n'hi ha no en pot rajar... En canvi, Oleguer i Puyol, amunt!!!

Ja ens podem preparar amb les pancartes en contra de l'Estatut i dels catalans... Són tan originals que ja em veig les típiques: "España una, grande y libre" (i quin dia per fotre-ho), "Estas Navidades champán", "Catalanes y estatuto, mierda por un tubo" jijijiji. O coses per l'estil... Només desitjo poder celebrar el resultat (i el dia següent celebraré, com cada any, una altra cosa) i que els de les pancartes se les mengin amb patates!

Salut!

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 17 nov. 2005, 19:24

10RONNIE

marels carinyu , veig que t´encanta el futbol , tranquila la reial societat serà segona i anireu a la champions :lol: muasssssss

lena wapa una bona estrena als forums has d´escriure més sovint que tu promets :P :wink: muasss

visca el barça!

cubitas
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 02 maig 2004, 20:44

EntradaAutor: cubitas » 17 nov. 2005, 21:00

la meva porra al bernabeu es

Madrid molts, Barça 0 :shock:

Y un muaksss per tots els cules, sort tingueu :D

lena
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 abr. 2004, 22:19

EntradaAutor: lena » 17 nov. 2005, 21:23

10RONNIE, gràcies pel teu comentari vers la meva persona (collons! què refinat queda...), però això que dius és molt perillós: quan xerro, normalment, no callo, i puc cansar al personal... Ara que... què nassos... a qui no li agradi el que escric, que no ho llegeixi! Hi té tot el dret. El mateix que el meu d'escriure.

Bé, ja prou; que això no té res a veure amb la porra... així que vaig a buscar un lloc on pugui desvariar tranquil·lament.

Salut!

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 18 nov. 2005, 01:13

cubitas ha escrit:la meva porra al bernabeu es

Madrid molts, Barça 0 :shock:

Y un muaksss per tots els cules, sort tingueu :D



Ho podriem deixar en Madrid poquets, Barça...algun?

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 18 nov. 2005, 07:03

lena ha escrit:10RONNIE, gràcies pel teu comentari vers la meva persona (collons! què refinat queda...), però això que dius és molt perillós: quan xerro, normalment, no callo, i puc cansar al personal... Ara que... què nassos... a qui no li agradi el que escric, que no ho llegeixi! Hi té tot el dret. El mateix que el meu d'escriure.


lena tens tota la raó , tens dret a escriure el que vulguis , a mi no em cansaràs, llegiré totes les opinions que posis, el fet de que quan et posis a xerrar no paris és bo :P , perque està demostrat que t´expresses amb claretat i espontaneïtat :wink: i sobretot sense dir paraulotes :roll: :mrgreen: ( és broma , lo bonic que queda posar " collons" :evil: ) muakiss

lena
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 abr. 2004, 22:19

EntradaAutor: lena » 18 nov. 2005, 12:30

Ei, 10RONNIE, gràcies altre cop! Això sembla un "teva-meva" ajajaa

Ja heu sentit el comentari del boques (i mai millor dit), àlies Ronaldo? Que el Bernabeu rebrà l'Eto'o tal i com es mereix! jijijjiiji Mira que n'és de burro aquest paio. És evident que té menys neurones que dents... No se n'adona que aquest comentari ens afavoreix??? Està parlant d'un jugador que té una seguretat i una força enormes! I farà que surti a menjar-s'ho tot amb més ganes encara. Ei, però jo entenc al Ronaldo, eh? Està tan acostumat amb les "nenetes" del seu equip -Beckam i Guti- que ja es pensa que tots els altres jugadors són iguals... Sembla mentida que aquest jugadoràs -tot s'ha de dir- fós un dels nostres! Però ja t'ho trobaràs, "amic". Com va dir no sé qui: "Parleu, parleu... que nosaltres contestarem al camp!" jijijiji

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 18 nov. 2005, 22:43

Dice al sabio el futbolista:

"Gano mucho más dinero
que el médico, el ingeniero,
el escritor, el artista
y toda una larga lista".

"Me has dejado de una pieza,
-dice el sabio con tristeza-,
pues es el mundo al revés
un mundo en que los pies
valen más que la cabeza".


Carlo Frabetti

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 19 nov. 2005, 18:34

Aquest "sabio" no recorda l'espectacular gol de Marcos contra el Madrid en una final de copa del Rei , golas de cap (cabeza) en planxa a centro de Shuster si no recordo malament....allo no hi-ha savi que ho superi, jejeje

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 19 nov. 2005, 22:06

culdetaverna ha escrit:
cubitas ha escrit:la meva porra al bernabeu es

Madrid molts, Barça 0 :shock:

Y un muaksss per tots els cules, sort tingueu :D



Ho podriem deixar en Madrid poquets, Barça...algun?



És evident que he estat poc precís peró també és clar que he guanyat la porra, per cert, vaig una mica tou peró quin Madrid més fluixot... O quin gran barça, molt gran molt gran...


oeoeoeoeooeoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ImatgeImatgeImatge

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 20 nov. 2005, 03:04

0-3

10 RONNIE

aixi uns :D :P :lol: :mrgreen:

aixi els altres :shock: :shock: :cry: :oops:

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 20 nov. 2005, 08:35

bon dia !! un dia glorios
aisssss, weno mireu dedico un 10 a l'aficio del Madriz, ( mal em pesi, pero se'l mareix)per els apladimens den ronaldhino, per l'ausencia de pancartes ( al menys per lo que vaig jo veura) .
un 10 al nostre equip . per el bon futbol que ens va donar
un 10 per vosaltres .
i un 10 per MI ( jijijiji) ja que em vaig comportar i aquet cop no vaig surtir cridan al carrer.

que tingueu un bon dia us ho desitxa BET.


( I perque men rollo tant??)

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 20 nov. 2005, 18:37

Per un cop a la vida ho dire.....un 10 a la aficio del Madrid, no ho puc creure.
Nomes he fallat de 5, penso que la porra es meva...jejeje


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants

cron