POT ESSER EN MONTILLA UN BON REPRESENTANT DEL PSC ?????

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

POT ESSER EN MONTILLA UN BON REPRESENTANT DEL PSC ?????

EntradaAutor: alp2500 » 22 juny 2006, 21:08

Estava mirant per internet l'estadistica i els comentaris sobre si el Sr. montilla seria un bon president per el psc i ostres fins i tot un anarquista com jo la trovo una mica forta .


Nomes una Questió No depent d'on vens sinó lo mes important es d'on et sents, el lloc on neixes es fortuit el lloc on vos viure es una decissió, no per neixer a Catalunya ets mes català que un que ve de fora, ej. clar tenim amb els "Srs piqué , Alejo Vidal Cuadras ecttt. .. ) i per cert el Carod-rovira el seu pare ve de fora,

Per una catalunya lliure , vinga d'on vingui el president
ostres darrerament estic per anar al psiquiatre, ja em veig demanant hora al doctor corbella apa siau

psc


ptda : si d'aqui quatre dies el president serà del marroc o de sud-america perque tant de problemes
alp2500 l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 juny 2006, 16:41, en total s’ha editat 1 vegada.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Montilla?

EntradaAutor: Muntana » 22 juny 2006, 21:35

Si noi hi ha gent que sempre seran forasters a casa nostra

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 23 juny 2006, 01:05

La meva felicitació i la meva solidaritat per el teu escrit.

Es absolutament cert que ets d'on esculls ser.

Plas, plas, plas, plas, Alp2500 sabia que no em defraudaries, però d’un anarquista com tu i un “rei dels passerells” no m’esperava, sincerament, un escrit com el teu.

Gràcies

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Montilla

EntradaAutor: Muntana » 25 juny 2006, 13:37

Montilla pot ser possiblement un bon representant del psc pero aixo no vol dir que ho sigui de Catalunya :evil: :evil:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 25 juny 2006, 21:23

Muntanya company en quan a la teva afimarcio :
Montilla pot ser possiblement un bon representant del psc pero aixo no vol dir que ho sigui de Catalunya
,
aixo es un interrogat pero potser el temps ens donarà rao o no,
però perqué el haber nascut fora de Catalunya no es pot sentir mes Català que aquells butiflers que van anar a madrid a vendre el 1seu pais, que van posar per devant els seus interosos politics i particulars abans que els interesos d'un país, Aquest son gent nascuda a Catalunya que s'han venut per un plat de mongetes , per uns elecció i un minsteri el altre.Que vols que et digui si tinc que triar entres aquestes dues opcions em quedo amb el sr. montilla


en el meu poble en fan servir una dita que diu "Mes val burro conegut que savi per coneixer" dita que fan servir "el fills del poble" per agafarse a la cadira i no deixar-la anar mai ,gràcies a aquesta dita no evolucionem sempre tenim els mateixos governants amb paranoies cada vegada mes grans , potser al estar tocant el resta de Europa ens tindria que aportar

O el famós seny Catala que no deixa d'esser una cobardia encoberta,


Gracies a tots aquets grans pactes fets per la porta del darrera els grans servidors del poble Català hem aconseguit un gran estatut igual a tots els que s'estan aprovant per les espanyes profundes, i tots els demés amb una millor financiació. i per cert en cap hem estat tant criticats, maxacats e insultants com nosaltros, com diuen el meu poble "Cornut i pagar el beure"

vinga gent a reveure
psc

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

No es aixo company no es aixo

EntradaAutor: Muntana » 26 juny 2006, 16:17

Benvolgut alp2500:Crec que no has entes ben be el significat del meu curt mesatge i no voldria mals entesos amb un tema tan delicat com es aquet.
Jo no he volgut dir que Montilla no pot ser un bon president per Catalunya degut al seu lloc de naixença, precisament amb aixo estic totalment d'acort amb el teu escrit.
Volia dir que degut a ser presidenciable per el psc, ho dubtava.
Encara que sigui una miqueta bast dir ho d'aquesta forma, (apart del pp que considero que es un partit perque un estudiant de psiquiatria faci una tesis de fi de curs) divideixo els partits catalans en dos, els que es baixen els pantalons a l'arribar a Madrid i els que ja sels treuen a Catalunya per estalviarse feina.
Vinga ens veiem un dia d'aquest
Muntana

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 jul. 2006, 17:24

Amic Alp2500. Estic completament d'acord amb tot el que as dit (no entenc la convivencia normal de un altre manera)......una vegada dit aixó, des del meu humil punt de vista, el que no pot fer un aspirant a President de un pais..(sigui el que sigui), es no dominar correctament l'idioma del pais que preten presidir...... o a mi m'ho sembla!!!!!!....

salut...... i manilles!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

cron