lliga de la buti al novembre

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
xals_6
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 61
Membre des de: 22 ago. 2006, 16:34

lliga de la buti al novembre

EntradaAutor: xals_6 » 30 set. 2006, 16:35

Bé, torno a ser jo, sembla que la idea de fer una lliga ha agradat i que amb l'ajuda d'en Marzebetiko, entre d'altres, la podrem dur a terme.

Avui us començaré a mostrar les idees d'una manera força concreta, tot i que poden patir modificacions si es creu convenient.

Per què una lliga?

Doncs perquè l'objectiu de tota competició (a part de guanyar-la) és disfrutrar del joc.

Perquè així ens podem permetre el luxe de fer anada i tornada i quan juguem a "casa" disposarem del nostre propi reglament, dins d'uns marges obviament, és a dir:

- Ostia! que venen els liders i anem cuers, jugarem a 51! per si una bona ma inicial ens fa endur-nos la partida.

- Juguem contra els darrers, guanyarem de pallissa! fem-ho a 151 que així aconseguirem més diferència de punts.

NOTA: en cas de que dues parelles empatin en nombre de victories es mirarà el seu "punt average" amb dita parella.
D'altra banda, si hi ha més de dues parelles empatades, es tindrà en compte el "puntaverage" general, és a dir, punts a favor - punts en contra.

NOTA: En una partida a 101, l'equip que guanyi computarà tants punts com hagi aconseguit i mai 101.

A més a més ens evitarem l'eterna discussió de lliure i obligat, perquè a casa tindrem l'opció de jugar al gust.

Pèro sobretot, l'objectiu d'una lliga, és que no es puguin utilitzar les tan avorrides frases "no teniem joc" "m'he vist un 12 en tota la partida"...ja per explicar una mala classificació.

Com a totes les lligues, hi haurà (si el nombre de gent inscrita ho permet) diferents categories que seràn otorgades a cada parella per rigorós ordre d'inscripció.

Quan es jugaràn les partides?

Bé, aquest ha estat i serà el problema més dur de resoldre, per això demanem la vostra col.laboració, és a dir;

1.- tot i que la idea us sembli interessant, si no disposeu de temps, és a dir, si entreu al butinet un cop a la setmana, os pregariem no us inscribissiu.

2.- Fixarem uns horaris flexibles al màxim per així resoldre els problemes de disponibilitat de temps que patim la majoria.

D'altra banda, dir que s'ha pensat nombrar un membre responable de cada parella que tindrà les següents obligacions:

a) posar-se d'acord amb l'altre parella per l'hora i el dia de la partida (per facilitar-ho al moment de la inscripció agrairia que em posessiu la vostra disposició horaria o si mes no la franja horaria en que estarieu disposats a jugar)

b) comunicar el resultat al final de la partida.

A més com a recurs es podrà utilitzar un jugador com a substitut d'algú de la parella (un màxim de 5 per volta) i sempre i quan no sigui un membre d'una altra parella també inscrita en la mateixa categoria.

Es probable que em deixi algo, però ara mateix diria que ja està, dir-vos que us podeu inscriure a partir d'avui i que els primers en fer-ho tindràn la sort de començar a la màxima categoria.

postdata: per qualsevol dubte o suggerencia no dubteu en escriure un missatge al forum. Per cert, es necessiten col.laboradors per facilitar la feina.

xals_6
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 61
Membre des de: 22 ago. 2006, 16:34

EntradaAutor: xals_6 » 30 set. 2006, 16:39

oranitza xals_-6 imarzebetiko es busquen 2 o 3 colaboradors

començara el 1 de novembre

20 parelles minim les altres aniran a l'altra categoria

si un de la parella falta no pasa res pot jugar amb un substitut o un robot partida guanyada 1 punt perduda 0 punts

es dira l'hora dilluns al mati ssi no os va be la podreu cambiar

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 30 set. 2006, 17:12

moltes gracies a tots y espere que se apunten colaboradors no os decepcionaren y confirmeume parelles tambe ok necesite 20 per lo menys si no podeu bindre cap problema per a que estan els robots...;pero si falteu els 2 perdereu la partida a no ser que em diugau que a ixa oprra no podeu y cambiar la hora ok un saludo adeu

xals_6
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 61
Membre des de: 22 ago. 2006, 16:34

EntradaAutor: xals_6 » 30 set. 2006, 20:55

em trobat un nou colabrador:Martarodri

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 30 set. 2006, 21:03

aora k ya sonm 3 olaboradors y kon 1 mes ya em conforme aora confirmarme parelles

vilana
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 16 ago. 2006, 19:52

EntradaAutor: vilana » 30 set. 2006, 21:32

L'enhorabona per l'organització de la "lliga de la buti".

Pel que respecta a l'apartat de sugeriments voldria dir que crec que la botifarra a 51 punts no guarda l'essència del joc.
Us imagineu un partit de futbol en un camp de reduides dimensions (futbol-sala) perque qui juga en camp propi li convé?

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 30 set. 2006, 21:41

ven sugerit pero aixo es una ventaje si jugues contra els priemrs son les ventatges de jugar en casa ... es per a que siga una ventaja jugar en casa per cert te apuntes

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 01 oct. 2006, 22:22

aaa per cert un membre de la parella te que poder crear

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 02 oct. 2006, 13:28

Hola marzebetiko, et faria res fer un esforç i intentar escriure una mica millor? Digue'm cul de bar peró tinc seriosos problemes per descifrar el que expliques, a més, no poses ni una coma i m'ofego...

Felicitats per la iniciativa, personalment no m'apuntaré perquè no m'agraden les normes, opino que tothom hauria de jugar el mateix tipus de partida ja jugui a casa o a fora. El que si em sembla bé és que el que jugui a casa tria sistema lliure o obligat.


Apa doncs, que tingueu sort.

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 02 oct. 2006, 14:36

vinga apuntat aixo es una tonteria lo de les normes simplement lo faig perque els que juguen en lliure y obligat no se enfaden per ixa tonteria no te enfades noi perfa y apuntat

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 02 oct. 2006, 17:48

marzebetiko ha escrit:vinga apuntat aixo es una tonteria lo de les normes simplement lo faig perque els que juguen en lliure y obligat no se enfaden per ixa tonteria no te enfades noi perfa y apuntat




Imatge

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 02 oct. 2006, 20:08

perque fiques aixo

lovinyu
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:57

EntradaAutor: lovinyu » 02 oct. 2006, 22:03

:o HOLA, ME PARECE UNA BUENA IDEA LO DE LA LIGA, YO ME APUNTARIA PERO TENGO DOS PROBLEMAS:

:arrow: NO TENGO PAREJA EN BUTINET CON LA QUE JUEGUE A MENUDO
(SI A ALGUIEN LE APETECE JUGAR CONMIGO YA SABE)

:arrow: Y EL OTRO PROBLEMA ES QUE DESDE EL VIERNES A LAS 20,00 HASTA EL DOMINGO HASTA LAS 22:00 ESTOY EN EL PUEBLO, POR LO QUE NO TENGO CONEXION (SI SE PUEGEN JUGAR LAS PARTIDAS ENTRE SEMANA ME APUNTARIA)

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 03 oct. 2006, 13:25

lovinyu lo sent pero creec que seran els caps de setmana porke no et podre kambiar els oraris bueno a lo millor si algun daiia peor no tots si enkontres parella y pots endavantr si no es igual

poxopoxo
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 27 des. 2005, 13:43

INSCRIPCIO AL CAMPIONAT!!!!

EntradaAutor: poxopoxo » 03 oct. 2006, 14:27

bones butifarreros, volia dirvos que mapunto al campionatt ^^
soc en poxopoxo i vaig am el lleida91, si no es molt demanar, sisplau intenteu ficar-nos en un divendres o al cap de setmana. ^^


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 56 visitants

cron