sortida de as o de rey

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.

¿de que salis de as o rey si no ha salido la manilla?

as
14
67%
rey
7
33%
 
Vots totals: 21

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

sortida de as o de rey

EntradaAutor: marzebetiko » 27 oct. 2006, 12:31

bones aqui en butinet me extrañe una cosa si tens as y rey de un paloaqui eixiu de as sense que falte per eixir la manilla aixo mes perdre un punt (crec yo ) y lo veig tonteria depsres el pots ganar pero tambe amb el as clar esta que a mi esaa forma de jugar no me agrada yper aixo vaig a ficar le encuesta

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 28 oct. 2006, 11:35

Aconsello lectura detallada del post http://www.butinet.org/forums/viewtopic.php?t=176.

Quan l'hagueu entés voteu.

En poques paraules: amb un cost ridícul dones una gran quantitat d'informació sortint d'As i cap sortint de Rei.

Tingueu manilles.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 28 oct. 2006, 19:36

Totalment d'acord amb tu Gort.

Sempre sortida d'as

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 29 oct. 2006, 07:14

Angeles ha escrit:Totalment d'acord amb tu Gort.

Sempre sortida d'as


pos va a ser que no xata :shock:

segurament que es dona molta més informació sortint d´as que de rei (sempre i quan el company jugui igual que tu), però tu tens les cartes a la mà, as , rei (i altres cartes o no d´aquest pal) la teva carta forta és l´as, per tant el més lògic és sortir de rei per defensar l´as (carta forta), si surts d´as (per informació que donguis) defenses la carta inferior..

fritz ajuda´mmmmmmmmm 8) es que a aquestes hores.........

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 29 oct. 2006, 21:53

10Ronal ha escrit:... el més lògic és sortir de rei per defensar l´as (carta forta), si surts d´as (per informació que donguis) defenses la carta inferior..

"el més lògic" és en aquest context una frase no definida que no significa res ni aporta res al tema. A tú et sembla més lògic però no dones cap motiu perquè als demés ens hi hagi de semblar ... :twisted: :twisted:


fritz ajuda´mmmmmmmmm 8) es que a aquestes hores.........

No, l'opinió de'n fritz en aquest tema no és significativa perquè ell utilitza la sortida d'As per una altre cosa, per tant dona una informació diferent al seu company i espera així mateix del seu company una determinada manera de jugar diferent de la que aquí es tracta :shock: :shock: (jejejeje, avantatges de tenir amics)

D'As. I insisteixo, és FALS que valgui un punt. Val menys de 2/3 de punt. Però clar, caldria que sapiguessiu sumar dos i dos :twisted: :twisted: :twisted:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 29 oct. 2006, 23:51

Bones,
Estic segur, estimat Gort, que l'amo t'ha millorat la qualitat de l'oli del matí.

home de llauna ha escrit:No, l'opinió de'n fritz en aquest tema no és significativa perquè ell utilitza la sortida d'As per una altre cosa, per tant dona una informació diferent al seu company i espera així mateix del seu company una determinada manera de jugar diferent de la que aquí es tracta



Ni et pots imaginar amic 10, el mal que em fa dir això: El robot té raó.

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 30 oct. 2006, 07:22

pos vale homes ( vull dir home i llauna :twisted: ) em sembla molt coherent tot el qué heu exposat i raonat... i tal .. això de donar informació amb la sortida d´as està molt bé (també donés informació als contraris) tothom sap que teniu el rei o el teniu sol, almenys jo sortint de rei ningú tindrà ni idea del qué tinc, una mica de "imaginació", de sortir-nos de les regles, de jogo bonito , de rauxa , un punt de bogeria.. si 2 + 2 sempre sumen 4 quin aburriment :( no hi ha res més insuls que les coses previsibles :shock: .. ostia a aquestes hores , altre cop uffffff ..
i sóc plenament conscient (dintre de la escasa conciència que jo pugui tenir :lol: ) de qué teniu la raó del vostre costat :wink: ... tinguem manilles :D (seria aburrit si tots pensesim igual)..

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 30 oct. 2006, 07:28

per cert , una jugada que m´encanta i que l´he vist fer bastant habitualment , també en bons jugadors, és que tinguent un trumfo sol , el que sigui, i fent trumfos els contraris ,doncs arrastren :shock: m´agradaria saber amb quina finalitat :wink: ... ara ja si que marxo a dormir.....

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 30 oct. 2006, 17:38

No no 10, no et confonguis, jo amb tres o més d'as rei surto sempre de rei. El que en Gort vol dir que establir si és millor sortir de rei que d'as no té res a veure amb el puntet de diferència.


jo mateix, algun dia sota els efectes del Cardhu ha escrit:A veure, intentaré explicar el perquè penso que sempre és millor sortir de rei, crec que és fundamental que els dos jugadors apliquin el mateix sistema i que la primera sortida sempre es faci igual i que vulgui dir alguna cosa, el més concretament i simple que es pugui:

-Sortida de rei. Només tres posibiltats:
1- tinc l'as d'aquell coll i com a mínim tres.
2- en tinc dos de rei.
3- tinc semifallo

-Sortida d'as. Només dues posibilitats:
1- tinc semifallo
2- en tinc dos d'as.
Posem per exemple la sortida d'as amb dos d'as: Aquesta jugada els que surten d'as amb as i rei moltes vegades es troben que l'han de fer, si jo jugo amb ells que penso? tenen el rei? o en tenen dos d'as? dit d'un altre manera, vol que mati l'as o no?

Penso que és molt més senzill aixó: surto d'as? no matis.

Sabeu que la sortida d'as amb semifallo pot arribar a ser molt profitosa?


baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 31 oct. 2006, 22:49

10Ronal ha escrit:per cert , una jugada que m´encanta i que l´he vist fer bastant habitualment , també en bons jugadors, és que tinguent un trumfo sol , el que sigui, i fent trumfos els contraris ,doncs arrastren :shock: m´agradaria saber amb quina finalitat :wink: ... ara ja si que marxo a dormir.....


a mi no "m'encanta"....si jo ho faig es pq aixi a bote pronto no m'interesa tocars els altres pals.... o també pq així indico al meu compi q tinc bó i m'interessa el trumfo fora... (cosa q no acostuma a pasar casi bé mai, per lo tant per aquest motiu no sol ser....) :lol:

Pero, pero, pero........ si tinc la manilla de trunfos sola segur q no ho faria mai de la vida (crec)

baby

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 01 nov. 2006, 07:18

baby ha escrit:
a mi no "m'encanta"....si jo ho faig es pq aixi a bote pronto no m'interesa tocars els altres pals.... o també pq així indico al meu compi q tinc bó i m'interessa el trumfo fora... (cosa q no acostuma a pasar casi bé mai, per lo tant per aquest motiu no sol ser....) :lol:

Pero, pero, pero........ si tinc la manilla de trunfos sola segur q no ho faria mai de la vida (crec)

baby


el m´encanta era irònic :lol: .. una bona raó és la que dius de tenir bo i indicar al compi que vols el trunfo fora, però en molts del casos que he vist , han arrastrat amb un trunfo sol i tampoc tenien bo :shock: , lo de tocar els altres pals.....no em convenç :( .. .. és que a aquestes hores .. en el temps de descompte sempre passen coses dolentes :cry: :cry:

muaSSSSSSitos :wink:

bombeta
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 05 març 2006, 22:41

EntradaAutor: bombeta » 17 des. 2006, 01:37

Jo prefereixo que el company em surti d'as. Moltes vegades m'ha passat que del pal que el company tira l'as, precisament jo tinc semifallo, i EM FOT UNA RÀBIA! :evil: . Jo sempre surto de rei (sobretot si tinc l'onze).

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

millor de as

EntradaAutor: base » 24 des. 2006, 20:57

Es un tema de donar molta informacio al company una de las bases del joc, surtin de rey com eu pogut comprovar donas moltisima mes,en cuant si el company juga de as o de rey si sap jugar o es juga cales veureu com surt de as cuan perdi uns cuants de billets,aixo se apren rapid.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

manual de butifarra per a jugadors adevantats

EntradaAutor: base » 24 des. 2006, 21:00

iha un manual de butifarra escrit per en turro un bon jugador,si no us molesta gastarne 6 euros el compreu i us treura de moltes dudes.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

Re: millor de as

EntradaAutor: abril74 » 30 des. 2006, 12:11

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:15, en total s’ha editat 1 vegada.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 30 visitants

cron