paciencia company

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

paciencia company

EntradaAutor: Muntana » 02 feb. 2007, 17:50

El meu company fa buti delegada, surt el jugador de la meva dreta de 7, ell posa el 8 el de la meva esquerra la sota y jo mato de rei, tinc encara 5 cartes mes del mateix pal, caball, 6 5 4 i 3 i penso collonut, repeteixo el pal de 6 baixara as i manilla i jo quedare ferm amb 4 cartes, dit i fet jejej pero resulta que la manilla la te el que ha fet la surtida i el meu company te que donar l as, bronca bronca( pert part d'ell) ja que diu que jo no tenia que repetir la surtida del contrari, pero es que la veia tant clara (dec ser daltonic doncs), a mes jo que vols que et digui primera surtida del contrari a buti, si jo en tinc dos d'as hi poso l'as.

Propera ma, surt el meu company de rei, el de la meva esquerra no mata i jo donc una carta que no es trunfus ni pal de la surtida del company, aquesta vegada no diu res i plega, no li va pasar per el cap que jo podia tenir dos fallos, el pal que ell havia tocat i el de trunfus.

Surto li demano explicacions de perque havia plegat i em diu que no en tinc ni ideia de jugar

Butimaster, potser que tinguis rao amb aixo pero un altra dia espera a veura si el teu company de joc te trunfus o no per fer apreciacions precipitades.

Vinga a la propera.

Muntana

lexus
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 23 ago. 2006, 09:52

EntradaAutor: lexus » 03 feb. 2007, 10:03

Devia ser el BASE camuflat no? (O qualsevol altre del mateix tarannà, que per desgràcia n'hi ha molts).

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 12 feb. 2007, 13:33

es més.........................si jo hagues portat cuatre o cinc trunfos, depen del joc que portes a la má potser tampoc hagués fallat.Potser que sigui un tarambana, potser que non tingui ni idea o potser que simplement nom donés la gana...........de fet si fallés tampoc em donaría ni un tanto..,¿o es que em donará el 9 o el as? ......anda ya...........
Quan un jugador juga be o relativament be, reclamo LLIBERTAT. I si surt malament per un altra...................
Paciencia amic muntana.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

ets mol llest tu no?

EntradaAutor: base » 14 feb. 2007, 19:53

lexus ha escrit:Devia ser el BASE camuflat no? (O qualsevol altre del mateix tarannà, que per desgràcia n'hi ha molts).

o fas rellotges per la nit? lexus si em tornes a menta et dire 4 cosas ja es la segona vegada que et dirixeses a mi sense ni tan saval averi jugat mai en una partida meba aixi que el meu nick el deixas tranquilet estem ?


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants

cron