5è Cunpleanys de Butinet...... FELICITATS!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

5è Cunpleanys de Butinet...... FELICITATS!!

EntradaAutor: Angeles » 17 oct. 2006, 22:10

Imatge

Moltes Felicitats Butinet en el teu cinquè cumpleanys!!!


I com sempre gràcies als que ho feu possible

tothom
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 24 gen. 2007, 16:07

EntradaAutor: tothom » 19 feb. 2007, 11:27

Els que ho fan possible son els usuaris no siguis pilota.

tothom
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 24 gen. 2007, 16:07

EntradaAutor: tothom » 19 feb. 2007, 11:28

Ahhh i es diu aniversari jeje

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 feb. 2007, 17:22

tothom ha escrit:Els que ho fan possible son els usuaris no siguis pilota.


Punts de vista diferents, noi. No sé que faríem els usuaris sense el programa i el seu manteniment.

No plou mai a gust de tothom.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 19 feb. 2007, 19:04

Bona tarda, gent!

Veig que hi ha algun usuari que fa quatre dies que s'ha registrat i ja menysprea la feinada del tot altruista d'una gent que, de ben segur, perd diners i hores de son per tal que d'altres, de forma totalment gratuïta, puguem gaudir d'un entreteniment d'altíssima qualitat. He estat i sóc, benvolgut tothom, afeccionat als escacs. Et recomano que cerquis per Internet algun lloc de qualitat similar, superior o lleugerament inferior on puguis jugar als escacs (un joc molt més universal que la botifarra) de forma gratuïta. Suposo que el pots trobar, però t'asseguro que et costarà.

D'altra banda, eminent tothom, no facis correccions als altres quan tu tampoc escrius correctament. Escrius son, suposo que et refereixes a la primera persona del plural del present d'indicatiu del verb ser o ésser. Sàpigues, oh filòleg insuperable, que en aquest cas aquest temps verbal va accentuat: són. El mot son (que és justament el que em produeix llegir les teves quatre maldestres paraules pressumptament gracioses) es refereix o bé a l'acte de dormir, o bé a un tractament possessiu similar a el seu : son pare.

L'èxit del Butinet és deu en primer lloc a aquells que el fan possible. En segon lloc a PERSONES (premeditadament en majúscules) com l'Angeles que escriu cumpleanys en comptes d'aniversari, però que té la santa paciència d'aguantar-nos ens els campionats on line dels dijous o dels divendres i d'organitzar la Botitrobada de Lleida de l'any passat. Cerca, benvolgut tothom, en els posts dels campionats d'aquesta mateixa web la informació d'aquesta Trobada, connecta't-hi i observa la feinada d'aquesta senyora. Després, si vols, critica-ho! En tercer lloc postser sí que tots els altres els qui fem possible el Butinet, però més que res ens n'aprofitem, o no?

Sigues agraït, home o dona, que de ben parits és ser agraït!

Talment com l'Angeles, meo ex corde (des del meu cor) que deien els llatins:

Moltes Felicitats Butinet en el teu cinquè cumpleanys!!!

rimbombante.

PD. Ja em perdonaràs si he fet alguna falta d'ortografia, no ha estat la meva intenció.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 19 feb. 2007, 20:24

Ostres Ostres Ostres, no deixa d'eeser curiós tot plegat, quan es vol menysprear algu sempre es fa amb un nick nou i de incognit, això al meu poble s'en diu valentia, i mentres hi hagi molt valents d'aquests voltant per el butinet que farem els covards

apa a a reveure
Psc

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 20 feb. 2007, 18:17

Salut gent!

Tot i que l'usuari tothom segurament no se n'hagués donat compte, m'agradaria rectificar que el temps verbal són correspon a la tercera persona del plural i no pas a la primera tal i com havia escrit anteriorment. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Errare humanum est deien els savis llatins!

I sobretot, sobretot, sobretot, tingueu manilles!

Una abraçada.
rimbombante

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

tothom?

EntradaAutor: CarlesG » 21 feb. 2007, 09:40

El nic "tothom" (utilitzat exclusivament, segons sembla, per a les seves "brillants" intervencions en aquest fórum, correcció gramatical inclosa) és especialment desencertat, perquè els seus breus posts no reflecteixen pas l'opinió generalitzada dels usuaris del butinet, i m'atreviria a dir que ni tan sols d'una petita part.

Com diu el refranyer castellà, "es de bien nacidos el ser agradecidos", i per tant el sentiment de tothom hauria de ser (i confio que majoritàriament ho sigui) d'agraïment a tots els qui, des del creador del programa fins als qui mantenen els servidors, fan possible l'existència d'aquest servei que, no ho oblidem, és totalment gratuït.

Gràcies, doncs, en nom de tots.

En un altre nivell, hi ha molts usuaris als que s'ha d'agrair també la seva col·laboració, però dissortadament també n'hi ha molts que prevalent-se d'un fàcil anonimat i aprofitant-se de la gratuïtat (si haguessin de pagar un sol euro suposo que ja no entrarien) ens fan enrabiar massa sovint, però no ens faran perdre el bon humor.

Apa, a jugar.

CarlesG

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 23 feb. 2007, 10:59

tothom ha escrit:Els que ho fan possible son els usuaris no siguis pilota.



Ai senyor, ussuaris com tu?.

Tu creus que ho fan possible?

sinserament jo no, ah i si vols corretgir el meu pots gratuitament tens feina. Pero la difencia que trovaras, es que jo vaig de cara, tu pots dir el mateix?.

Disfruteu de la butifarra . i que el Butinet duri molts anys.

Rimbombante: plas plas plas plas

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 03 abr. 2007, 19:05

HOLA A TOTS I A TOTES!!! :wink: :wink: :wink:
Per casualitat...rondava per aquí..i... :shock: :shock: :shock: he vist que celebràveu un aniversari!!! :roll: :roll: :roll: i per tant (de tot corasssson corasssson) :oops: :oops: :oops: :
per molts anys BuTiNeT!!! i a tu Carles :idea: per la part que et toca!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

mua mua

:evil: :evil: jiji/montse :twisted: :twisted:

PD: Una forta abraçada als amics que tinc per aquí i que recordo amb carinyu!! 8) 8) 8) 8) 8)

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 15 oct. 2007, 01:08

Un any més ...... i ja són 6

Imatge

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 15 oct. 2007, 15:09

Si els anys viscuts t’aquieten el gest,
o llegint aquests mots sents una vaga
malenconia que no saps d’on ve,
tal volta ets en camí de fer de cada
silenci un arbre ple de melodies
i de cada neguit, una esperança.


“No ens deturem ací, anem més lluny,
que quan claregi ja no ens facin por
ni la crida del temps
ni el repte del desig i les preguntes.”


Fragments de Miquel Martí i Pol.


Per molts ANYS ButiNET


BET


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants

cron