No ens deixarem xafar, lluitarem fins la victoria, sempre!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Buti_farrot
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 25 març 2007, 18:29

No ens deixarem xafar, lluitarem fins la victoria, sempre!

EntradaAutor: Buti_farrot » 11 abr. 2007, 17:02

:evil: Com a bon català tinc que denunciar les greus acusacions, menys preu, insults, i incitació a l'odi dels catalans.
Aquest vídeo ens ensenya l'ignorants que poden arribar a ser. El vídeo es va emetre el passat dia 9-4-2007.
M'agradaria que el miréssiu i que openssiu aquí, i que així ens unim més per a lluitar contra tots els feixistes espanyols que ens intenten enfonsar fins que caiguem rendits als seus peus, però això, llastimosament per ells MAI PASSARÀ!

http://www.youtube.com/watch?v=UB9DehZYEAw

Atentament, un catalanista de cap a peus :) , disposat a denunciar qualsevol intent de insultar Catalunya, el Català, la Cultura Catalana o qualsevol persona que pel sol fet de parlar el català tingui que ser radicat i terrorista.

:?: QUE N'OPINEU AL RESPECTE? :?:
Buti_farrot l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 abr. 2007, 14:03, en total s’ha editat 2 vegades.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 11 abr. 2007, 18:34

Hola Buti_farrot!

Segurament la teva indignació és compartida per una àmplia majoria de la gent que viu a Catalunya, catalanistes o no. Jo, per no posar-me de mala llet he obviat veure'l. Reconec que és una forma covarda d'actuar, però així estic més tranquil.

Només una cosa, company butinetaire, no caiguis en el parany que intencionadament han parat. No facis servir el llenguatge groller que ells usen justament per a fer-nos empipar. Sigues (siguem!), si més no, més educats que ells. Segurament caure en els seus peus que dius tu és fer el mateix que ells. No ho facis: denuncia, informa, actua, ... però no malparlis, no val la pena.

Una abraçada solidària!

rimbombante.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 11 abr. 2007, 19:40

Doncs jo si que l'he vist.
El documental és tant dolent en sí mateix que no mereix cap comentari. És ridicul, ni tant sols ofèn.

Buti_farrot
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 25 març 2007, 18:29

EntradaAutor: Buti_farrot » 11 abr. 2007, 23:17

Amb totes les paraules que has dit rimbombante, puc deduir que ets una persona amb molta intel·ligencia i molt seny. Es veritat que insultar no s'arriba a cap lloc i tot i que ells l'utilitzin moltes vegades seria de gran enginy, i que no els contestéssim de la mateixa manera basta.

M'ha agradat molt el teu comentari, i per això unim-nos per lluitar contra el poble opressor
Buti_farrot l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 abr. 2007, 14:02, en total s’ha editat 1 vegada.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

telemadrid

EntradaAutor: Muntana » 12 abr. 2007, 15:46

Potser aquets de telemadrid segueixen l'escola d'en Goebbels que deia que diguen una mentida 1000 vegades acabava siguen veritat :evil: :evil:

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 12 abr. 2007, 19:44

Imatge


Ai mira, sembla que em trobo millor.

_Jaume_
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 06 març 2005, 22:58

EntradaAutor: _Jaume_ » 14 abr. 2007, 13:44

Hola Buti_farrot:

Jo si he vist el documental, i l'únic que jo personalment crec, es que no val lapena de perdra el temps en veure coses d'aquestes. ni tampoc caure en la tentació que et preparant tocant la fibra sensible de tots els catalans, pero si que m'agraderia que poguessint apendra alguna cosa dels catalans i sia que fos el bon fer i l'enteressa que es te que tenir devant aquestes coses.

Una forta abreçada.

Macoloko
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 07 set. 2006, 20:42

EntradaAutor: Macoloko » 14 abr. 2007, 13:54

He vist el reportatge i ma fet perdre 48 minuts del meu tems(quina llastima).
Que ells vagin bordant, nosaltres nirem fent.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 44 visitants

cron