Les finals dels ampionats

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
GAY
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

Les finals dels ampionats

EntradaAutor: GAY » 28 maig 2007, 12:28

Hola!!

Jo nomes volia donar una opinio sobre els campionats,hi ha molt mangoneig i poca serietat,(va per uns quants nomes) se que es impossible possar un arbitre a cada taula pero a la final i hauria de ser a les 5 primeres taules i us dire el perque,ahir juagava la final a la taula nro 1 i la parella que que jugava amb nosaltres no va jugar gaire net,per a mi i la meva parella no hi va haver problema i varem callar pero el problema es que nosaltres si ens haguesim queixat el resultat dels que venien al darrera hauria canviat,que consti que no ho dic per nosaltres sino per el resultat de els altres,a mi no m'agrada la pols i es per aixo que no vaig a l'era. Ja em direu que us sembla aquesta proposta.
Salut i butifarra!!
Fins aviat!
GAY

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 28 maig 2007, 13:55

Gay,
a l'última partida a la primera taula els vostres adversaris el que no van jugar va ser gaire bé perquè van cometre una de despistes considerable :P :P ... Cert que pel meu gust tothom xerrava massa (jo és que ja ho sap tothom, sóc un radical i penso que no s'ha de dir ni mu) però d'aqui a dir "no gaire net" em sembla que hi va força distància. Els vostres contrincants són persones conegudes i m'atreviria a dir que de tota solvència! Ah ... i no s'hi jugaven res perquè haurien quedat primer encara que haguessin perdut (a no ser per golejada brutal) o sigui que em sembla que veus fantasmes on no hi són.

Com s'ha comentat del dret i del revés, és impossible controlar a qui vulgui jugar brut. Hauriem de començar per posar una mampara que separés els jugadors com al bridge ... etc etc Deixa-ho còrrer, val més disfrutar i deixar als impresentables que se sentin satisfets de ser com són ...

:roll:

GAY
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: GAY » 28 maig 2007, 14:09

Mira gort poden tenir solvencia pero pero no va ser aixi,en fi nomes era un comentari que crec oportu dir-lo i em semblaria be de que hi hagues un jutge de joc i de fantasmes no en veig se el que dic i ho expresso sino agrada es altre problema.

Gort ha escrit:Gay,
a l'última partida a la primera taula els vostres adversaris el que no van jugar va ser gaire bé perquè van cometre una de despistes considerable :P :P ... Cert que pel meu gust tothom xerrava massa (jo és que ja ho sap tothom, sóc un radical i penso que no s'ha de dir ni mu) però d'aqui a dir "no gaire net" em sembla que hi va força distància. Els vostres contrincants són persones conegudes i m'atreviria a dir que de tota solvència! Ah ... i no s'hi jugaven res perquè haurien quedat primer encara que haguessin perdut (a no ser per golejada brutal) o sigui que em sembla que veus fantasmes on no hi són.

Com s'ha comentat del dret i del revés, és impossible controlar a qui vulgui jugar brut. Hauriem de començar per posar una mampara que separés els jugadors com al bridge ... etc etc Deixa-ho còrrer, val més disfrutar i deixar als impresentables que se sentin satisfets de ser com són ...

:roll:

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 28 maig 2007, 14:44

Hola GAY,

Jo penso que si tenies algun dubte respecte a la serietat en el joc dels teus rivals en la última partida, era més "legal" haver aclarit amb ells el tema allà mateix que publicar un missatge als foros i posar dubtes sobre ells (jo no en tinc cap ni un, a l'igual que Gort, repecte a la serietat i el bon fer dels teus rivals).

Temes tan delicats com aquest, millor discutir-los cara a cara i amb una seguretat total, total, total.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 28 maig 2007, 14:57

GAY ha escrit:Mira gort poden tenir solvencia pero pero no va ser aixi,en fi nomes era un comentari que crec oportu dir-lo i em semblaria be de que hi hagues un jutge de joc i de fantasmes no en veig se el que dic i ho expresso sino agrada es altre problema.

No GAY, dubtar de l'honestetat d'algú no és mai "només un comentari", és un tema prou seriós com perquè algú que va estar mirant bona part de la partida (jo) pugui donar la seva opinió. Especialment perquè del teu post se'n deriva de manera directa i explícita quines són les persones afectades, per tant no és un comentari general.

I tampoc és que no m'agradi, simplement és que discrepo de la teva opinió.

Mira, al campionat de Reus ens va tocar jugar contra una parella de la que varis coneguts ens van avisar "Vigileu, fan trampes". Vem estar tan nerviosos vigilant, que ho vem fer fatal :roll: :roll: Va donar la casualitat que dissabte també eren a Súria i em vaig pendre la molèstia d'observarlos mentre jugaven amb altra gent. Tots els moviments que a Reus m'havien semblat sospitosos (que si ara toquen una carta dues vegades, que si se les ordenen així o aixà, que si es miren de manera significativa ... ufff quanta paranoia) a Súria em van semblar absolutrament normals ... de manera que una vegada més crec que no val la pena angoixar-se tant per un pernil més o un fuet menys ...

:?

GAY
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: GAY » 28 maig 2007, 15:20

Hola Angeles !!

Ja he començat dient que a mi no mi anava res,encare que haguesim guanyat la partida no hauriem sigut campions,pero si canvia el resultat per els que hi havien al darrera,legal en soc, potser hauries de preguntar a la teresa1 si ho va ser quan va cantar butifarra i despres que el company l'hi parles ho canvies per trunfo,se que a mi no em coneixes i es llogic que dubtis del que dic,repeteixo a mi no m'hi anava res,nomes ho dic per els propers campionats,crec que seria bo que hi hagues un jutge a la final.


Angeles ha escrit:Hola GAY,

Jo penso que si tenies algun dubte respecte a la serietat en el joc dels teus rivals en la última partida, era més "legal" haver aclarit amb ells el tema allà mateix que publicar un missatge als foros i posar dubtes sobre ells (jo no en tinc cap ni un, a l'igual que Gort, repecte a la serietat i el bon fer dels teus rivals).

Temes tan delicats com aquest, millor discutir-los cara a cara i amb una seguretat total, total, total.

Irenemj
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 març 2004, 23:21

EntradaAutor: Irenemj » 28 maig 2007, 17:46

GAY jo crec que tens tota la rao, jo vaig veure que guanyant 60 o 65 a 0 li passava i feia butifarra amb un nou i dos asos, jajajaja si no saps que el company te bo, amb 1 nou i dos asos guanyant 65 a 0 no fas butifarra!!! tambe hem vaig fixar amb altres coses, ara no cal descriure-les totes! pero bueno ja se sap, la gent prefereix guanyar que quedar segon honestament!!!

NEN
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 19 feb. 2005, 13:53

EntradaAutor: NEN » 28 maig 2007, 20:57

Irenemj lo que dius ni men recordo lo que si se es que et vas pasa tot el campi miran si guañabam o perdiam semblaba que el dolia mol la cosa .sols et dire que tu tens que apendran mol y quan en sapiges valoraras mes lo que dius.Spigues que lo mes dolent que li pot pasa a una persona es tindre enveja i aixo es mes o menos lo que tu et passa espero que algun dia ten dongis conte de lo que has fet

NEN
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 19 feb. 2005, 13:53

EntradaAutor: NEN » 28 maig 2007, 21:02

GAY en resposta a les teves acusacions et dire que son infundades perque si realment fos aixis crec que tenies que averu dit a la taula no aqui ara vui que la gent sapige que un cami vas fe un renunci fallan una carta quan tenies que servin un altra jo tu vaig di i u vam arregla altres vegades la teva estimada mare ba tira sense que li toques feru i no van di ni piu crec que vam actua correctament cosa que jo no puc di de tu.Espero trovarte algun dia perque me espliquis realment lo que ha past pues em anat a infinitad de campeonats i aixo que tu dius res de res

NEN
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 19 feb. 2005, 13:53

EntradaAutor: NEN » 28 maig 2007, 21:17

a la meva estimada compaña desicharli lo millo i dirli que es una gran profesional de la buti en sap mol i cada dia va aprenen .aaaaaaa i de trampes res de res es tan legal que se li notaria de una hora llun i si algu te dubtes que sigui lo suficient correcte per asabentas de les coses i veure que noo son com diu el gay o la irenemj tereassssssss sssssssssssssssssaaaaaaaa ets la milloooooooooo. B esitosssssssssssssssssssssssssssssss

teresa1
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 16 maig 2004, 17:13

EntradaAutor: teresa1 » 28 maig 2007, 22:40

A veure GAY,

No sé a que pot venir tot això, si el problema és que tens mal perdre o que no vam acceptar l'acord sol.licitat (potser la proposta va ser en broma) però la qüestió és que ens estàs acusant de fer trampes quan a la vida he fet cap per guanyar una partida.

Pel que dius de com van anar els fets, sembla com si no haguès estat present en la mateixa partida que tu, doncs no recordo el que comentes de canviar de buti a trunfo pel comentari del company ni la buti feta amb una manilla i dos asos que diu irenemj, de totes maneres li preguntaré a NEN si recorda això, però si et diré el que recordo jo de la partida.

Vam veure boníssim. Reconec que vaig fer unes errades a les primeres mans potser deguts a la gent que m'emvoltava. Recordo també que tu, GAY, estaves molt nerviós. Però de trampes , noi, cap ni una. Així que vigila el que dius perquè és molt el temps que porto a butinet i molta la gent a la que conec i aprecio i no et permeto que puguis posar en dubte la meva integritat en el joc.

No vull entrar en més polèmiques perquè ja m'has donat la tarda. Però per fer una acusació com la que has fet, s'ha de fer cara a cara i demostrant al moment on ha estat la trampa.

NEN una abraçada. Lamentable noi.

Això és lo més trist d'aquest meravellós joc. Adéu-siau

Irenemj
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 març 2004, 23:21

jajajajja

EntradaAutor: Irenemj » 29 maig 2007, 12:35

Nen no hem facis riure!! tot el campionat miran-te¿??¿¿? nomes vaig mirar dues partides i perque jugaves contra amics meus, no et mirava pas a tu com jugaves!!!!! nomes hem faltava aixo!! enveja?? si jo soc la "niñata" mes feliç del mon en el meu sise lloc guanyat honestament!!! ara aixo si, el dia del campionat quasi tothom deia que feieu trampes i nomes som dos els que ara tenim els collons de di el quepensem!! aixi va el mon!!

Si jo no vaig dir res el dissabte va ser perque jo no vaig jugar contra tu, sino evidentment que ho hagues dit i perque a mi m'es igual quedar 6 que 7 cosa que a vosaltres no , sino no farieu trampes!!

Nomes dir-te que un altre dia dissimuleu una mica mes perque es notava massa, heu de practicar per dissimular millor jejejjej i jo apendre a jugar com tothom que aquest joc mai se'n sap prou!!!!

Jo no dic que sigui bona jugadora o dolenta, perque jo no soc nungu per qualificar-me pero crec que tu no ets ningu per dir-me que he d'apendre'n mes perque no has jugat mai en mi i no m'has vist jugar!!!!

Apa nens , salut!!!

NEN
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 19 feb. 2005, 13:53

EntradaAutor: NEN » 29 maig 2007, 22:25

Irenemj no se com pots afirma que feyem trampes espero que u pugis esplica als compañs de butinet si en tens perque o dubto araa dirte que no es n sabras mai de fe la buti perque si en sapigesis sabries que no nem fet.Lo que jo puc afirma de collons com tu dius pocs perque una persona am tan de valor com tu , diu les coses a la cara no amaganse detras ordenado pero tranquila quan fem les trovades de lleida de reus o de barbera espero siguis alla am un bon parell de collons per esplica tot aixo ok

NEN
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 19 feb. 2005, 13:53

EntradaAutor: NEN » 29 maig 2007, 22:34

al seño gay tan inteligent que es sol dirli que ancara que agesim perdut quedabam primes per si no u sabia aixis que aquesta escusa de que li sabia grau pels compañs que anaben detras nostre es infundada .Ara me adono de que el seño GAY es un mal perdedo

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 30 maig 2007, 00:01

¡Qué descansada vida
la del que huye el mundanal ruido
y sigue la escondida
senda por donde han ido
los pocos sabios que en el mundo han sido!

Que no le enturbia el pecho
de los soberbios grandes del estado,
ni del dorado techo
se admira, fabricado
del sabio moro, en jaspes sustentado.

No cura si la fama
canta con voz, su nombre, pregonera,
ni cura si encarama
la lengua lisonjera
lo que condena la verdad sincera.

....

Y mientras miserable-
mente se están los otros abrasando
en sed insaciable
del no durable mando,
tendido yo a la sombra esté cantando.

A la sombra tendido,
de yedra y lauro eterno coronado,
puesto el atento oído
al son dulce acordado
del plectro sabiamente meneado.


Fray Luís de León (fragments incicial i final de la poesia Vida retirada) segle XVI.

Us ha agradat? Espero que sí! Val més que llegiu això que no que estigueu per aquestes collonades. Sembleu criatures, collons!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants