1er. CAMPIONAT DEL JOC DE LA BOTIFARRA VILA DE SÚRIA - 2007

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mei
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 01 nov. 2005, 07:31

EntradaAutor: mei » 03 juny 2007, 01:21

_jaume_ ,Angeles,a mi tambe em posa k no hi han fotos disponibles.


MUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

_Jaume_
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 06 març 2005, 22:58

EntradaAutor: _Jaume_ » 03 juny 2007, 02:29

[quote="mei"]_jaume_ ,Angeles,a mi tambe em posa k no hi han fotos disponibles.


MUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS[/quot http://espanol.pg.photos.yahoo.com/ph/c ... r=d14dre2e]

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 03 juny 2007, 12:02

Perdó de nou _jaume,

L'arxiu ara és inaccesible. A tu et funciona?

mei
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 01 nov. 2005, 07:31

EntradaAutor: mei » 03 juny 2007, 15:10

a mi tambe me posa k es inaccesible jejejjej
_jaume_ k volem veure les fotosssssssssssssss,jejejejejejje
muassssssssssssssssss

_Jaume_
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 06 març 2005, 22:58

EntradaAutor: _Jaume_ » 03 juny 2007, 16:21

mei ha escrit:a mi tambe me posa k es inaccesible jejejjej
_jaume_ k volem veure les fotosssssssssssssss,jejejejejejje
muassssssssssssssssss


MEI, no era pas la meve intenció que no funciones haveure ara si tenim mes sort¡¡¡¡
http://jperarnaucasals.spaces.live.com/default.aspx?_c02_owner=1

_Jaume_
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 06 març 2005, 22:58

Re: 1er CAMPIONAT DEL JOC DE LA BOTIFARRA VILA DE SURIA

EntradaAutor: _Jaume_ » 03 juny 2007, 16:25

[quote="_Jaume_"]DONAR RESPOSTA A TOTHOM QUE MA DEIXAT LA SEVE OPINIO DEL CAMPIONAT, PER LO QUE VA VIURE¡¡¡

Aprofito per donar las gracies a tothom que va participar, i tambè en especial a tots els que varen fer posible que el "PRIMER CAMPIONAT DEL JOC DE LA BOTIFARRA VILA DE SÚRIA" ja sigui una realitat, i aixó, és gracies a tots vosaltres, sense la vostra participació aixó seria imposible, i tambe donar las gracies molt especialment a Na Irenemj, en Guimera i Na Mei i a tota la gent que forma L'Entitat dels Trabucaires del TRO-GROS que varen esser els que varen tenir l'idea inicial. Tambe vull agrair el suport que man deixat: l'Adonis, Alma5, Conchi, Angeles, Gay, Berguedà, Anna_b, Gloria2, Chester10563, Jouli, Jmf, Lamaqina, fent públic el que realment varen viure, a tots de veritat que moltes gracies...................................jo no tinc mes peraules d'agraiment¡¡¡¡
Nomes amb queda poder dir que per molts anys ens poguem retrovar companys una forta abraçada a tots.

I JA QUE HI SOM POSSATS TAMBE DEIXAR L'ENLLAÇ PER PODER VEURE LAS FOTOS DEL CAMPIONAT:
[b]http://jperarnaucasals.spaces.live.com/default.aspx?_c02_owner=
1

mei
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 01 nov. 2005, 07:31

EntradaAutor: mei » 03 juny 2007, 16:40

_jaume_ desde aki no es pot obrir la pagina,pero si la copies al navegador,si k funciona
ja he vist les fotos oleeeeeeeeeeeee,asies wapisim muassssssssssssssss

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 03 juny 2007, 21:47

Hola, jaume.

Jo puc entrar a les dues webs.

A la de yahoo, directament desde l'enllaç que has posat:

http://espanol.pg.photos.yahoo.com/ph/c ... /my_photos

pero, jo també estic registrat dins de yahoo ....

Mentres que a la de windows.live,

http://jperarnaucasals.spaces.live.com/ ... 02_owner=1

no hi puc anar directament, pero copiant i posant l'adreça a Internet, sí que hi vaig.

Salutacions,

Bé, aixó era ahir, avuí encara que estigui registrat a yahoo, no puc accedir a les fotos que hi tens allà, mentres que puc accedir directament a les fotos de windows.live, directament desde l'adreça que hi ha ....

noves salutacions,

ones
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 06 oct. 2002, 03:02

FELICITATS I ANIMS PER EL PROPER

EntradaAutor: ones » 10 jul. 2007, 04:36

FELICITATSSSSSSSSSS
JAUME i el gran equip de col.laboradors que vas aconseguir moltes felicitats una que es lenta i avui aprofito per fer la feina atrassada val més tard dieuen .
El cap de setmana passat a Suria va ser maravellós la teva ilusió aclaparadora ,la dedicació inmensa , els companys de butifarra excepcionals en aquest joc a més aprenc cada dia no només a jugar sino a coneixèr i valorar realment els grans amics que fem dia a dia .
El arrós que ens vas brindar maravellós ,veure com el feien , menjar-lo mmmmmm Els trabucaires ,coi que no els havia vist mai vaia trons que feien.
La teva paciència amb nosaltres ajudant-nos en tot el possible i acompanyant-nos en tota la nostre estada

LAMAQUINA ,el company que vaig tenir la sort de compartir el teu campionat que dir d'ell maravellós, pacien, ni pui quan la cago i quan ho faig ja no mi poso per poc jjjjj, això si juga raro :? raro :? pero raro eeeeeee :shock: ssmuuuasssssss:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants