com jugarias tu'

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

fa calor i no puc dormir...endevina endevineta.....

EntradaAutor: baby » 20 jul. 2007, 04:52

base ha escrit:tinc tres copas de manilla sis per lo tant la petita i si tinc dos manilla i copa mes ok?



lu que? :shock: :shock: :shock: :shock:

baby

(nyam! muaksssss)

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

Re: fa calor i no puc dormir...endevina endevineta.....

EntradaAutor: base » 29 jul. 2007, 21:40

tan curtet ets que no arrives a entendre aixo?

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 01 ago. 2007, 15:35

l'ALÇADA es una qualitat per jugar bé a la botifarra??

psc

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 02 ago. 2007, 21:14

Hola BASE, quin era el marcador abans de fer la butifarra directe????.

Si el marcador el tenim mol a favor, es té de interpretar que el jugador que fà la botifarra directe porta un joc com unes cuixes (sic), i a leshores no trobo que estigui tan mal carregat. Si per el contrari anem perdent de mol... la cosa es completament diferent, no es pot carregar cap carta que tingui alguna posibilitat de ser forta.

La gràcia del joc de la botifarra, desde el meu modest punt de vista, es que mai es igual. Aqui estic totalment d'acord amb que es te de donar el màxim d'informació per poder opinar sobre una jugada concreta, dons afortunadament nia moltes circunstàncies que influeixen per jugar d'una manera o de un altre.

Opinar amb l'informació que ens donen, es si més no, agosserat.... jo no ho faré.

A part de que les veritats absolutes no existeixen.... també podem fer servir alguna genialitat, encara que no sempre surti be, oi baby???.... jugar sempre segons les regles es aborrit!!!

I aixó si, mai es tè d'abarrotar l'educació!!!!!

plana

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 03 ago. 2007, 01:37

base escrigué el primer cop:
...en el seu oro em deixo manilla de copas sola i la espasa ferma...


base escrigué el segon cop:
tinc tres copas de manilla sis per lo tant la petita i si tinc dos manilla i copa mes ok?


Seré "curtet", però tu no saps ni el que escrius. Dedica't a jugar a la butifarra que és lo teu. Perque lo d'escriure i interpretar els escrits (que no és el mateix que llegir) no sé no sé eh? Ah! diuen que les cues de pansa van bé per la memòria.

Per cert, si m'has d'insultar o si has de ser maleducat amb mi, fes-ho amb femení si et plau. Gràcies.

baby
(no me n'he pogut estar) ale! a pastar fang! :twisted:
baby l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 ago. 2007, 01:41, en total s’ha editat 2 vegades.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 03 ago. 2007, 01:40

plana...

quan les genialitats surten bé... mmmmmmmm
oi? :wink:

recontramuakissssssssss

baby

sangdelprim
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 19 set. 2002, 00:30

EntradaAutor: sangdelprim » 04 ago. 2007, 12:13

lleixit el tema...amb pregunto...si la sortida dels contraris la fan a la copa...(ja jugadors q surten al pal fals) la baby aguest posat una copa FORTE y q al final al seu compi no li agués matat.
llevors, pero, la baby encare no sabria q la manille la te el seu company per el fet q si ella te com a dit, as rei caball sota fins a set cartes del mateix pal, la sortida auria sigut de petite (de vegadas, i dic de vegades, sols se senyal de manille, q tambe, molts jugadors juguen aixi, vui dir, Q NO LA TENEN) amb aquest punt quan obri ella evidenment NO ANIRA a la copa.
aixo podria ser una possibilitat..... (la buti te aixó un bentall de posibilitats de jugarla)
Be tema inicial de jugada, si com a dit ULTIMAMENT el jugador q fa la buti directe, te 3 copas, de manille i dues de petites, quan la baby li a carregat el as i després el rei, es, al meu modest entendre, q ella te la copa, i aqui no entra el pensá q te el as en perill, perque el seu compi te la manilla, aleshores no pot pensar mai aixó q el te en perill, i repeteixo quan a la segona anade li done el rei, es de supossa q te la copa.
la conclusió es q per mi A JUGAT BE, insisteixo, perque te totes las copes fortes i per tant, q te més q carregui el as? si quan pugui entra es fará totes las bases igual y carregar la petite després li podria supossa perdre una figura !
ah! quidadin amb lo q contesteu q tinc el llibre de la buti al costat.

Be no amb castigueu massa amb las réplicas, q jo tot just acabo de comensa a jugar a la buti.

petonets

joan

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 18 set. 2007, 18:52

Cal escollir amb qui es juga, si es pot.

pozi
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 06 oct. 2004, 00:42

Re: com jugarias tu'

EntradaAutor: pozi » 12 abr. 2008, 20:20

base ha escrit:faig buti directa el de la meba dereta surt de basto la meba companya no mata el seu posa la manilla i torne yo poso el as i la meba companya em carrega el as de copas la espasa la tinc yo per lo tant baig a oro i resulta que el tenen tot ells ...en el seu oro em deixo manilla de copas sola i la espasa ferma (normal) la meba companya diguen yo buti directa carrega el as d ecopas per logica la copa la tenan ells.. quina es la meba sorpresa que cuan entro em faig la espasa i la meba companya em carrega tota la copa rey cavall sota etc,, que algu me expliqui si es ven jugat fen buti directa el company i tinguen 7 copas de as rey etc... carregar el as a una carta ferma del company i diu que aixis em marque el pal jajajajja aquets son els experts que entran en partidas que possa experts i despres no volen que lis diguin res :-) gracies Merçes per ensenyarmi la nova butifarra del segle 22

canvia de companya


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants