Primícia

Novetats i noticies de ButiNET.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 25 oct. 2007, 20:16

Hola Deep: Es aixó el que vols?:

Hola plana, ens tornem a trobar. (58% de 107 5=/-5«)

adeu

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 30 oct. 2007, 13:27

Està clar que amb només 4 dades vàlides -53%, 50%, 46% i 56%- no es pot pas considerar una mostra significativa :evil: :evil:.

O sigui que no sé si serà massa comparable. Un robot nou de parella amb un robot standard i contra dos robots standard, el més semblant possible a un humà jugant "contra la màquina".

Hola NewBender, ens tornem a trobar. (55% de 2000 7»/-9«)

Semblaria ser que obtenen per tant un resultat "semblant" als humans del ButiNET?

I encara no m'hi he posat en serio, només és la base ... jejejej ... prepareu-vos que seran imbatibles (o no!).

Tingueu manilles

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 oct. 2007, 17:56

Hola Deepbuti nomès un petit comentari que potser el tens que tenir em compte,

No es juga igual amb els robots que contra la gent ( o al meny aquest es el meu cas) amb els robots arrisques mes, perquè saps que el company de la partida no et fotarà pas cap bronca , mentres que quan jugues amb persones de carn i os jugues (o al meny aquest es el meu cas) més conservador.

no crec que tingui massa importància però clar jo faig botifarra amb una manilla i un as amb els robots en quan a jugar amb gent segons qui tingui de parella "ni por asomo"

apa siau
psc

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 30 oct. 2007, 18:19

:twisted: :twisted: :twisted: sí, ja suposo que amb robots es juga sense inhibicions (mira per on, un avantatge que no se m'havia ocorregut) ... però no tinc pas cap manera de comparar. Puc posar quatre robots a jugar mils de partides sense que es cansin (ni en juando!! :twisted:) ... però no puc pas posar persones humanes a fer-ho!!! O sigui que treballo amb el què tinc.

I de fet tampoc és que m'angoixi gens, només es per anar mantenint el caliu :roll:. Unes quantes hores pensant, unes quantes programant, unes quantes fent proves, unes quantes dient parides als fòrums ... :wink:. S'ha de mantenir l'equilibri nano!!!

Apa, vaig a veure si defineixo els estats per avaluar les recompenses en un algorisme de Reinforcement Learning (toma ya!), que no ho veig gaire clar (ara toca pensar, veus?).

Tingueu manilles.

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 01 nov. 2007, 23:17

Deep, és el final, però és el mateix, no?

Twiki> Has guanyat el 54% de 822 partides; trumfant vosaltres guanyes 4 punts i trumfant ells en perds 2.

primavera :)

PD: Tranquil rimbombante, encara te'n falten unes quantes.... :P

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 14 nov. 2007, 20:30

Alea iacta est!

Acabo de deixar dos robots hipermeganovíssims de trinca jugant 1,000 partidetes de res contra dos Benders vulgars :twisted:.

Em temo que la cosa acabarà fatal ... els invents es paguen cars, però qui no s'arrisca no pisca.

Que será, ay que pasará, que estará pasando?
La Marina Española que está luchando.

Demà tindrem resultats.

Apa, tingueu manilles.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 15 nov. 2007, 13:44

La història dels descubriments científics està plena de fracassos :( :(.

NewBender 576, Bender 424.

O sigui, que si fins ara estava aprop del 63% hem perdut un 5%. Fatal, nano, fatal.

Hauré de treure la clau anglesa, el martell (bàsic per arreglar robots) i l'oli de màquina 8).

Potser els estats no són els adequats, potser les recompenses no estan ben equilibrades, potser hi ha errors de programació ... o potser una mica de tot :cry:.

A veure, centrem-nos!

Objectiu principal: guanyar pernil!
Objectiu secundari A: dos NewBenders han de guanyar el 65% a dos Benders.
Objectiu secundari B: un NewBender i un Bender han de guanyar el 58% a dos Benders.

No em queda feina ni res :roll:.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 16 nov. 2007, 13:24

deep no te desanimis.
de totes maneres, i com que la informatica deu estar basada amb la llogica, penso el següent:
Si la sefa, jugant es millor que el deep, deixe li fer els ultims ajustaments a ella i segur que guanyen jejejjejejejej
Apa continua trencante les banyes i si gracies a mi guanyes el pernil, espero provar.lo

el numero

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 16 nov. 2007, 19:35

hola Deep.. Si creus que et puc ajudar jugant partides amb algún dels teus nous fills, només cal que m'ho diguis i o faré amb gust :lol: . També prendre nota de les impresions que tregui :shock: . Encara que un es limitadet i juga a la seva manera :wink:

ja saps!

plana

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 16 nov. 2007, 19:57

1717 ... a veure ... què potser ho dubtaves? Totes les idees bones que hi ha als robots són de la Sefa.

Jo amb prou feines si sé programar ...

:roll: :roll: :roll:

plana, merci, encara no estan presentables en societat, quan pugui dir que són prou estables ja trauré una versió Beta ... i a alguns escollits potser us la deixo probar. 8) 8)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 23 oct. 2008, 14:02

DeepButi ha escrit:Objectiu principal: guanyar pernil!
Objectiu secundari A: dos NewBenders han de guanyar el 65% a dos Benders.
Objectiu secundari B: un NewBender i un Bender han de guanyar el 58% a dos Benders.

Després de gairebé un any sense dedicar-m'hi he posat fil a l'agulla.

Sembla que comencen a jugar una miqueta bé.

Dos robots nous guanyen el 63.8% de partides a dos robots standard.
Un robot nou i un standard, guanyen el 57.2% de partides a dos robots standard. :arrow: Això és l'equivalent al % que teniu vosaltres actualment ... si teniu menys del 57.2% és que jugueu pitjor que els nous robots i viceversa.
I més important: un robot nou, suelto al xat, jugant d'incògnit com si fos un humà, guanya ... mmm ... bé, diguem que en guanya forces! test undergoing :wink:
Ara bé, encara no han guanyat cap pernil ... :twisted:

La veritat és que amb la història dels Convidats en Carles m'ha fet una p*** (uiii, volia dir una mala jugada) perquè els robots aprenen de com juguen els altres per adaptar-se ... però clar si no saben amb qui juguen, no aprofiten una part important del seu potencial.
Només un exemple: al ButiNET hi ha qui fa descart negatiu, qui el fa positiu, qui el fa mixte i qui no senyala res, simplement carrega punts o es treu la primera que li ve al cap! Com que tots van a parar al mateix sac, el robot no pot saber com juga el company!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Ara em falta revisar alguns ajustos perquè la veritat, les botifarres les juga fatal :?.

Tindreu notícies meves ... a pel perniiiiiiilllllll!!!!

PS. No sé si és rescatable, mira que posar-ho a relíquies, si no fa ni un any ...

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 23 oct. 2008, 15:34

Hola Deep, Això estava a "Relíquies" perquè si un tema no és contestat en tres mesos, passa a "Relíquies". Ara torna a estar a "Noticies". Si no et sembla bé que estigui a "Noticies", ho dius i es canvia.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 oct. 2008, 17:15

Bé, ja s'ha acabat el test, aquí tenim el resultat:

Un robot suelto al xat, jugant d'incògnit com si fos un humà entre els dies 18 i 26 d'octubre, ha guanyat 108 partides i n'ha perdut 92. Un ratio del 54%, molt satisfactori.

Per un costat, al jugar amb Convidats no aprofita part del seu potencial perquè no sap com juga el company ni els contraris. Per tant amb coneguts gairebé segur que hauria fet una miqueta millor.

Per altra part, de robots al xat n'hi he posat moltes vegades per anar provant les millores. Unes 4,000 partides :roll: ... i mai havien aconseguit passar del 48.5%. És evident per tant que aquests comencen a fer les coses mínimament bé.

Potser sí que ha arribat el moment de guanyar un pernilet :P.

Per cert, 100 partides lliures i 100 obligades, un inconvenient adicional pels robots que com sabeu són més aviat obligats.

També m'han preguntat l'index d'abandonaments ... doncs del 23%. És a dir de cada 4 partides 1 no s'acaba.

Què més? ... Millor sèrie: 8 partides seguides guanyades. Pitjor sèrie: 6 partides seguides perdudes.

Apa, seguirem informant.

Ah! per cert ... si veieu un tal Gort pel xat ... sí, és un dels nous robots. Pels que vulguin tastar-lo! :wink:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 31 oct. 2008, 18:38

Sembla que mantenen el nivell ...

159 guanyades de 300, un 53%.

A veure si m'animo i li arreglo les butis que s'emporta cada bronca pobret :roll:.

Clar que de tant en tant també hi ha alguna alegria :wink:
<C________> robotillo
<C________> felicita al teu creador
<C________> jajajajja

em sembla que ho deia en serio :oops:.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 04 nov. 2008, 12:09

Uff ... un cap de setmana infame. El divendres portava un 53.2% i després de perdre-ho tot (un parcial de 41-24!!!) ha acabat a:

205 guanyades, 195 perdudes: 51.3%

Serà que els caps de setmana hi ha jugadors millors al ButiNET? Que us hi fixeu més? O només casualitat?

:wink:


Torna a “Notícies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron