Nou ButiNET pel 2008

Novetats i noticies de ButiNET.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Nou ButiNET pel 2008

EntradaAutor: Carles » 26 nov. 2007, 19:08

Des de fa uns mesos, s’està treballant intensivament per millorar el ButiNET.

Algunes de les millores son:
- Sales de conversa/de joc.
- Veure partides com espectador.
- Crear partides al servidor: sense necessitar obrir ports!!
- Converses privades entre jugadors.
- Control d’abandonaments.
- Nova interfície gràfica: finestres de mida ajustable, cartes mes grans, etc.
- Ranking (optatiu esclar).
- Veure historial de partides.
- Nou disseny de la web.
- I moltes mes !!

Encara no sabem la data de llançament, però serà aviat, esperem que abans d’acabar l’any !!! Ja que el desenvolupament està anant molt ràpid, i ja hi ha una bona part de les millores realitzades.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

novetats butinet 2008

EntradaAutor: Muntana » 26 nov. 2007, 20:04

Barretinada Carles :) :)
muntana

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 27 nov. 2007, 00:23

Pos es lo que tiene la competencia!!!!!!, si o no !!!!! :twisted:
es o no es un salt endavant, per la buti i per aquesta web.

Endavant amb els nous projectes, i enhorabona.
Aquesta web era la millor del mon per jugar a la buti, pero.... es que era l-unica!!!!!.
Nomes cal que segueixi sent la millor, jo no podria ajudar amb res, pero si cal aqui estic.

Per cert, mai he volgut ofendre ningu disculpeu-me si algu s-ha sentit ofes, la critica penso que es constructiva. :roll:

No se que passa amb els accetns i els apostrofes, que no surten. :(

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 nov. 2007, 08:30

Tal i com he dit a l'altre post, això va començar avanç de que hi hagués competència .... la majoria del que es diu en aquest llistat ja està fet, i no es fa en 4 dies.

Adéu !

Capità_Enciam
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 12 juny 2003, 19:54

EntradaAutor: Capità_Enciam » 27 nov. 2007, 19:40

no se jo si anem del tot endevant

el temps ens ho dira

recordeu: els petits canvis son poderosos

per bo i per dolent em permeto afegir

Salut.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 28 nov. 2007, 11:46

Osti Capità_Enciam ... molt críptic no? :P Ara no sé si t'agraden les propostes o no!

A mi lo dels privats/sales ni fu ni fa, però potser ens estalviarem que algunes converses privades monopolitzin el xat a estones.

Lo de poder fer d'espectador pot ser divertit. O no hi ha sempre "mirons" als bars? Formen part del joc jo diria :P.

Amb jugadors humans no té sentit, però poder repetir dats/partides amb els robots és molt instructiu. (I fàcil de fer ... Carles treu el llapis).

O saber quina hauria estat la manera "teòrica" de fer més punts (encara que potser no sigui la lògica).

Millorar la interfície suposo que vol dir poder triar un verd no tan birriós :twisted: :wink: :twisted: (m'acabo de guanyar una setmaneta de ban).

Historial de partides .... socorrooooo! veure totes les que perdo? Nooooo porfaaaaa :oops:.

Apa, tingueu manilles

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Evidentment... la competència sempre es bona!!!

EntradaAutor: plana » 01 des. 2007, 15:47

Evidentment... la competència sempre es bona!!!

Carles escriguè a la portada de la Web:
La comunidad de Butinet da la bienvenida a los usuarios de Ludoteka que se han interesado por el apasionante mundo de la Butifarra.

Como aficionados a este juego esperamos poder ser de ayuda en las dudas que os puedan surgir, nos alegramos de poder ampliar el círculo de jugadores y os invitamos a descubrir sus grandes posibilidades.


Ets gran Carles!!!!!... no canviis mai!!!
plana l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 abr. 2008, 15:49, en total s’ha editat 1 vegada.

T1000
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 17 set. 2006, 12:29

EntradaAutor: T1000 » 19 des. 2007, 22:11

Tenim data de llançament ja? Queden 11 dies d'any... :oops:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 des. 2007, 09:50

Encara no hi ha data, és que no vull dir un dia, i que després no estigui :-p

Però falta molt poc :-)

Adéu !

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 20 des. 2007, 18:55

Fas be no fos cas que passes com amb el tgb :twisted: :twisted:

xals_6
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 61
Membre des de: 22 ago. 2006, 16:34

EntradaAutor: xals_6 » 24 des. 2007, 18:59

Carles em sebla perfecte tot els items de millora.

Crec que faran molt millo i mes divertit el butinet, jo personalment crec que i disfrutare mes.

Per cert se t'esta acabant l'any ee xD

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 31 gen. 2008, 19:17

Salut a tothom!

Escric aquestes línies en contestació a un escrit que l'usuari marzebetiko ha redactat al post que ha anomenat ATENCIO dins de l'apartat de Dubtes. Com que m'ha semblat més adient aquest post incloc aquí el seu redactat.

Em sembla, benvolgut marzebetiko, que al preu que ens surt la convidada no cal remoure cel i terra per tal de donar pressa a l’esforçat pare de la criatura butinaire perquè porti a terme les innovacions promeses. Ja ho farà si vol i pot: que no podem jugar a la botifarra d’una manera més que digne? I més, veient la qualitat força inferior d’altres llocs (Ludoteka inclòs) en comparació a la que gaudim al ButiNet, els quals, en menor o major mesura, són de pagament. Et recomano (si és que et puc recomanar res) tranquil•litat, continua gaudint d’un lloc a Internet amb una altíssima qualitat, i deixa treballar la gent sense angoixes.

Personalment, en aquest aspecte (sóc de mena conservadora) a mi ja m’està bé com està ara mateix ... Segurament, amb les innovacions promeses, es donarà una qualitat encara més gran al lloc, però sincerament a priori són lluny d’encisar-me. Després, una vegada plasmades al ButiNet, segurament m’hi incorporaré fervorosament: tampoc tindré cap problema per a reconèixer el meu error!

Feu, si voleu, us ve de gust i enteneu una mica el francès, un cop d’ull a la següent web:
http://www.cartomaniak.com/

En aquest lloc es juga una variant de la manilla (la manilla belga). Només hi ha disponible la versió entre dos jugadors. Les regles del joc són similars a la nostra botifarra: es tria trumfo, hi ha possibilitat de jugar sense trumfo, així com de doblar i quadruplicar el resultat (no sé si s’admet octuplicar), i el valor de les cartes és el mateix que en el nostre joc. Ara bé, la basa no val cap punt; ei!, cal remarcar-ho, la manilla és el 10 i no el 9 (la baralla francesa té una carta més!); es juga amb 32 cartes: tens 8 cartes a la mà, més 4 cartes al davant descobertes que cobreixen altres 4 cartes que, en ser jugades les superiors queden vistes. En fi, si teniu un moment de lleure, us registreu gratuïtament i podeu jugar sense cap problema. Però ... us caldrà la paciència de Job per a acabar una partida i per trobar un adversari: la pàgina s’actualitza cada no sé quants segons i és superlenta. A més, es penja cada dos per tres. I per a acabar-ho d’amanir, si seguiu els fòrums, fa no sé quant temps que intenten jugar un torneig i no se’n surten.

Si el meu francès no fos tan escatològic, us asseguro que els recomanaria una visita al ButiNet: segur que quedarien meravellats!

En fi, tranquil, Carles, que estem com uns reis! Tu fes sense presses. I tu, marzebetiko, tranquil home, que el que hagi d'arribar ja arribarà!

Cordialment,

josep (rimbombante)

craques
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 17 març 2008, 00:35

el nou butinet

EntradaAutor: craques » 16 abr. 2008, 15:02

anim Carles, soc un nou vingut al Butinet, i no puc crear partides, per tan t' animo a que implementis les millores anunciades sobre tot el de crear partides sense tenir que obrir els ports.

Anim i endevant

craques

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 16 abr. 2008, 16:07

Gràcies craques !

Les partides creades contra el servidor ja funcionen al 99% ..... falten alguns detalls.

Adéu !

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 14 maig 2008, 14:22

carles, la ultima info teva sobre el nou butinet es de fa un mes, i faltaba un trist 1%
Com ho tenim ara?


Torna a “Notícies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 17 visitants

cron