He recuperat una amiga...

Temes de butikorasson, butidinios, butipubilles...etc.etc.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

He recuperat una amiga...

EntradaAutor: noi_bo » 17 juny 2008, 22:15

Hola primavera!
No sé si arribaras a llegir aquest missatge pero desitjo de tot cor que sí. Només volía que savessis que tot i que ja sé que només varem compartir ben poquetes estones abans de que jo "desaparegués" em va arribar al cor que encara t'enrecordessis de mi. Vull que sapigues que t'admiro profundament i que ets una gran persona (bé amb això no descobreixo res... és del domini públic). Espero retrobar-te ben aviat pel Butinet i serà un verdader plaer poder tornar a jugar amb tu i fer petar la xerradeta. No canviis mai preciosa ets un solet. Una abraçada ben forta i un petonàs desde el fons del meu cor. Fins ben aviat!!!

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 19 juny 2008, 00:33

:oops: :oops: :oops: :D

primavera

noseresderes
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 21 gen. 2003, 14:49

SALUTACIO AL PASTORAS

EntradaAutor: noseresderes » 26 juny 2008, 18:04

HOLA MAJOR PASTOR DEL PLANETA. HE VIST LA TEVA INTERVENCIO I NO HE POGUT RESISTIR SALUDAR AL MEU EXCOMPANY.
COM TE VA LA VIDA ??? CONTINUES DESAPAREGUT COM JO ?
ESTIC AMAGAT SOTA UNA PEDRA I DE MOMENT NO SURTO A LA LLUM JAJAJAJA 8) :lol: .
SALUTACIONS I UNA ABRAÇADA REI DEL PASTORISME.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 juny 2008, 21:21

Ostres ... aquests dos noms junts en un post vènen a ser com un orgasme de paleontòleg :twisted: :twisted: ... (mireu, mireu les dates de registre!)

VIVEN!!!! :roll:

Deep en plan rivaival.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 27 juny 2008, 08:20

Hola company!!!!!
Doncs si.... amb les plujes del passat mes de Maig he tornat a sortir a passejar una mica (com els cargols). M'ha fet molta gracia llegir el teu missatge ets un crack!!! (apart de un pastoràs naturalment). Ai senyor... quins moments inoblidables varem passar plegats.... com quan ens varem menjar aquell pernil tant bó que varem guanyar a Torredembarra crec jajajaja (be ara no se si era Torredembarra o algun altre poble d'aquests pastorets tarragonins que només saven jugar a la seva "pseudobutifarra" jejeje). Una abraçada company que tu ets dels bons!!! Ah!! I una abraçada i dos petonassos a la teva senyora que tb és de lo millor que hi ha!!!
PD. Deep... gran pastor..... ets el nostre ídol, un verdader icone sexual per a nosaltres!!!

noseresderes
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 21 gen. 2003, 14:49

MESTRE DEEP

EntradaAutor: noseresderes » 01 jul. 2008, 18:27

HOLA GRAN MESTRE DEEP.
EFECTIVAMENT SOM VIUS, BE N'HI HA DE MES PASTORS QUE ALTRES COM ES EL TEU CAS I EL DEL MEU EXCOMPANY NOI BO. :lol:
PERO TAMBE REMARCAR KE EM CONSERVO BASTANT BE ENTERRAT I TOT. EL NOI BO I TU DEVEU ESTAR MES MOMIFICATS QUE EN LUIS ARAGONES JAJAJAJA. :P
SALUT I UNA ABRAÇADA A TOTS.

GoMi
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 23 nov. 2004, 17:10

EntradaAutor: GoMi » 21 jul. 2008, 16:12

Un fil que va comensa amb mol de carinyo sa acabat convertint en uun lloc de retrobament de oldbutis xD

betzi
Contro
Contro
Entrades: 21
Membre des de: 29 gen. 2003, 21:22

EntradaAutor: betzi » 22 jul. 2008, 23:26

Ohh gran pastoret de les terres Gironines :twisted: :twisted: quan de temps...!! men alegro moltissim que tornis altre cop per aquestes contrades jejejejeje...a veure si algun dia et veiem per les teves terres!!!! :shock: petons i una abrasada bon amic!!!!

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 23 jul. 2008, 08:57

Hola pastoreta que tal?
Jo també estic content de que encara t'enrecordis dels pastors gironins. De tota manera el xat no ha estat mai més el mateix sense la gran betzi que sempre la liava al general amb les seves multiples cares jajaja (be no eres pas la única al contrari.... el canvi d'identitat està molt de moda en aquests moments jeje). Aprofito per felicitar-te per la teva maternitat suposo que encara deveu estar alucinant i és que son tan macos quan son petits jijijii. Un petonàs i aviseu el día que baixeu a Girona que farem petar la xerradeta i segur que ens fotarem un fart de riure. Vinga que vagi molt bé i fins aviat muasssssssss!!!!


Torna a “La Buti en Rosa”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron