EntradaAutor: QjQ » 07 set. 2010, 10:53
Tema delicat on n’hi hagi a la botifarra el de les trampes. Com diuen els gallecs:
” Meigas, ..............haverlas haylas”.
Molt mes delicat seria el provar-les. Ni tant sols el cas que exposa el fonzo seria suficient per a denunciar el nom del infractor com a trampós.
I si estava parlant amb la novia.......................? I si li estava ensenyant amb algú com jugar?, etc. etc.
Fa pocs dies en un campionat online, un dels contraris va deixar caure: “ Sembla que jugueu de costat....” i ja em direu amb lo innocent que era la frase i per poc li trèiem els ulls, ja ser que em direu que tinc molt mal caràcter, es cert, i sobretot si tant sols s’insinua que pugui fer trampes.
Tots estarem d’acord que la botifarra es un joc de company, les avantatges que suposa jugar gairebé sempre amb la mateixa persona, son molt grans. Amb el meu company gairebé li foto la bronca abans de que tiri la carta............................de segur que estic que la cagarà.
Parelles com nosaltres, Manel/QjQ, Deep/Sefa, Angeles/Gummo i poquetes mes no son habituals al Butinet, i sort n’hi ha......... Però es obvi que la manera com juguem es molt intuïtiva d’una gran coneixença entre els dos jugadors. I us puc jurar que no tant sols posaria la ma al foc per qualsevol d’elles sino fins i tot els dos peus........ que no han fet ni fan ni FARAN mai trampes.
Ara us imagineu que podria pasar si comencem a dir noms. Us imagineu quina seria la carga de la prova per demostrar que no en fem, si el noble contrari de l’altre dia se li acut penjar als fòrums en una suposada llista de tramposos que el manel i el QjQ fan trampes, basant-se únicament en la seva apreciació personal de com ha anat el joc, en aquella partida?......
Jo no m’ho puc imaginar...........................
Ni tant sols repetint la partida, COSA QUE JA HAURIA D’ESTAR FETA, d’altre banda, grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Es podria afirmar una cosa tant greu com que “fulanito” fa trampes.
Sabeu la meva opinió, ni els rànquings, ni una llista de tramposos, ni una llista negra, resssssssssssss, farà canviar el meu criteri de jugar amb qui m’és agradable jugar, i si jugo amb algú amb el que no m’agrada el que fa, no jugant-hi mes s’ha acabat.
Però MAI MAI, per molt segur que n’estigui, per molt...........
publicaré el nom d’un.........suposat..........trampós.