He rebut un
"xivatazo" de Bifarra i com m'ha agradat molt, els el conto.
Jo d'una manera metòdica cada dia faig el mateix. Entro a Butinet a través de la icona de l'escriptori del meu PC i des d'allà miro els fòrums. Els miro i si després vull jugar em connecto al xat. Em resulta molt còmode fer-ho així, d'un sol cop i penso que molta gent utilitza aquest mateix sistema que jo, a part de Peach i Marcaramelo.
El problema el tenia quan volia contestar els fòrums. Havia de tancar i obrir la web de butinet a través d'un navegador si volia, entre altres coses, poder fer el punt a banda. DeepButi diu quin és el problema: Entrem a la web des de Butinet en lloc de fer-ho des d'un navegador. És cert.
Però Bifarra m'ha donat la solució. Dintre dels fòrums si vull contestar cliko l'opció de
web de butinet (sota ninotet i la BU de Butinet). Ara, tot i que he entrat a través de la icona de butinet, estic connectada a la web a través del navegador i em funcionaran totes les opcions.
BET ha escrit:si no us funciona l' ? preveu apretan : Ctrl+alt+ enter.
A mi no em funciona i tinc Windows XP.
LAMAQUINA ha escrit: .....treu el mozilla firefox 3 e intal.la el 2.
Mmmmm no sé si el 2 anirà més lent... Sempre prefereixo versions actuals i com ja tinc la 3.0.5 crec que em complicaria el canviar-la.
Com ara la wapa de Bifarra m'ha donat el truquillo, el faré servir.