Bon dissabte a tothom,
Voldria comentar un dubte que tinc, perquè sospito que no m' ha quedat clar.
Ahir estàvem jugant polus-jun (crec que era "jun") vs jordiculer-elizabeth. Aquest tal jordiculer és bastant maleducat, en general, a base d'improperis i insults (si us plau, que algú em digui com i a través de quin canal es pot denunciar això, no he sabut on trobar-ho). Anant perdent, el tal jordiculer deixa anar a la seva companya algo així com que "no en tens ni idea de jugar". Bé, seguim jugant i es queixa que "amb tantes manilles inclús el seu fill guanyaria", i li responc "doncs juga amb el teu fill". Es cabreja i em titlla de "subnormal", així, literalment. Li dic "tanoca", en resposta, i llavors surt amb un "ah sí, doncs ara sí que faré el tanoca, bona nit" i deixa la partida clavada.
Jo no sé com es pot fer això de poder clavar la partida senzillament no tirant. Vàrem esperar, i quan el sistema ens va dir que "ja han passat dos minuts..." vaig desconectar-me. Això era ahir a la nit tard (divendres 25 de febrer de 2022, a mitjanit). Aquest matí he descobert que m'havien restat a mi el doble de punts del meu ELO, i això que vaig sortir després dels dos minuts.
Algú m'ho pot explicar? Als administradors, si us plau, hi ha alguna manera de revertir-ho, veure els "logs" de la partida que menciono, i actuar en conseqüència?
Si algú em pot respondre us estaria molt agraït, és la primera vegada que poso un missatge al fòrum.
Gràcies i fins aviat,
Polus