Deep ha escrit:La sortida d'As ... és de les teves (As sol) o de les meves (As-Rei)? Twisted Evil
Deep ha escrit:Tot i que deixar passar la primera basa fallant és a vegades una molt bona jugada (dos descarts), en aquest cas no ho veig. Falla i surt de cavall d'oro
fritz ha escrit:Doncs jo no fallaré.
Entenc que Est no em donarà mai la Manilla.
Ja hem tingut una anada. Sens dubte oro.
Entra segur Est i quedo a veure venir amb tres trumfos d'As, quatre copes de Manilla i quatre oros de les quaranta amb la Sota.
corpetit ha escrit:Fritz, tot i que possiblement jo també deixaria passar la basa, tenint el compte el joc que tinc, caus en una contradicció. A l’altre post dius que amb as i rei sortiràs sempre de rei, que no compensa sortir d’as. Així doncs, si el teu company juga igual, hauràs de fallar perquè és obvi que no tindrà el rei. No s’hi val a fer la sortida de rei pel que ens interessa i obrar com la sortida d’as també pel que ens interessa. En aquest cas que ens poses, tu has de fallar forçosament. En tot cas, els que ens encarem d’as sí que podrem decidir si fallar, o no, perquè sabrem o pensarem que, si nosaltres no en tenim cap, el company molt possiblement guarda també el rei. Si el company juga com tu, tenint as i rei hagués hagut de sortir de rei, i tu haguessis hagut de fallar perquè no sabries si, realment guarda l’as, o bé as i manilla estan a cul de mà. Segurament dius que deixaries passar la basa perquè saps que el company amb as i rei surt d’as. T’aprofites dels avantatges que atorga la sortida d’as. Aquesta sortida l’havies d’haver posat de rei, no d’as. Llavors veuríem si et passaries (qualsevol jugador que surt de rei a defensar-se l’as), o no, la jugada.
Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants